Keskusta eläväksi

Anonyymi-ap

Joidenkin mielestä Iisalmen keskusta on elävä, kun bassot raikaa ja mopojen pakoputket paukkaa aamu tunneille saakka.

Toisten mielestä keskustaan tarvitaan lisää asukkaita ja sitä myöten palveluita vai kuinka päin ne tulevatkaan, kumpi tulee ensin.
Oli miten oli , mutta tuo yöllinen tarpeeton, häiritsevä melu kyllä karkoittaa entisetkin asukkaat, puhumattakaan, että saataisiin uusia.

Tässä yhtälössä on jotain perin ihmeellistä, ihmeiden Iisalmessa.

18

197

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Näin on. Itse olen ostamassa taloa Iisalmesta mutta en missään nimessä osta keskustan lähettyviltä ja syynä yksinomaan öinen auto-ja moporalli

• Anonyymi00007

Ja taloa etsiessä kannattaa kierrellä alueilla. Esim. Vielä kuule ja näkee näitä, jotka huudattaa koiriaan pihassa häkissä päivä tolkulla. Kesällä et voi ikkunoita auki edes pitää.

• Anonyymi00002

Ihmeidenpä hyvinkin? Kuvaus paikkakin viivästyy? Rotisko kioskiako kuvataan?? Satamastahan voi kuvata laiturin päästä Olvia. Kyllä logo näkyy. Onkohan taas joku ns.johtaja saanut Älyn Väläyksen??? Moppo parkki huusatus kenttän vereenvielä kuvauspaikan

• Anonyymi00003

Sehän on se pieni ydinalue missä ne päristelee,esim,Otavankatu, haukiniemenkatu ja rantakatu ym.ovat rauhallisia alueita,itse asun keskustassa mutta rauhallista on yöllä.

• Anonyymi00004

Mitä enemmän KAUPUNGISSA äänet kielletään, sitä enemmän hiljaisuudessa äänet korostuu.

• Anonyymi00005

Tämä on ihan totta ja järkipuhetta. Kyllä noista mopoista jaksetaan jauhaa.

• Anonyymi00015

🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00006

Sanokaapa yksikin järkevä perustelu sille, miksi klo 23-06 välillä pitäisi keskustassa pitää kuulua viritettyjen mopojen tai autoissa olevien bassojen jytkettä?

• Anonyymi00012

Niin ja paljonko rahaa nämä tuovat yrityksille, jotka siihen aikaan on auki? Ei yhtään. Koska ei rahaa virtaa baareihin kun kaikki aika menee ajaessa ympyrää.

• Anonyymi00008

Satama, kaupungineanta, olutmestarin alue hienoa maisemaa eikä millään tavoin aluetta ole kehitetty esim et kesäturistit läytäisivät sinne

• Anonyymi00009

No ei kai tule kun laivatkin on tiellä satamassa.
        Mitä älynleikittelyä

• Anonyymi00010

Kyllä minä olen nähnyt kesällä ulkomaalaisiakin turisteja kyseisellä alueella,yksikin saksalaisryhmä bongasi luneburgin viitan ja alkoivat hihkumaan ja kuvaamaan viitan vieressä itseään.
        Iisalmi on kyseisen kaupungin ystävyys kaupunki.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No ei kai tule kun laivatkin on tiellä satamassa.
        Mitä älynleikittelyä

Eiku eikös se hotellilaivakin häädetty satamasta kun alueen asukkaat ei tykänneet? Senkö takia se ranta ja esim rantakahvilan kehitys on jäänyt? Ei haluta ketään sinne.

• Anonyymi00013

Tuleehan Hieno kuvauspaikka??? Hulivili ja kolhoosi kerrostalotko ketään kiinnostaa????Hienon virran varteen??? Pilata kun kaikki Ihmeiden Iisalmessa pitää?? Lisää vaan huuhaata toivottavasti tulossa. Mopoista ja autoista äänenvaimentimet pois 24/7 täysi rähinä päälle? Saapahan kylä mainetta???

• Anonyymi00016

Onko ne myyny ne katalysaattorit niistä enne kisakautta jo pois

• Anonyymi00014

Eee ee eee aijataan keskusta. Ei sinne sua tulla asukit häiriintyy. Ranta varsinnii kiinni

• Anonyymi00017

Iisalmeen ei tule enää koskaan kohdistumaan muuttoliikennettä eikä uusia yrityksiä niin sikäli sama minkälainen keskusta on.

• Anonyymi00018

Yöelämäkö siihen vaikuttaa? Yölläkö palvelut ja kaupat on auki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      64
      1740
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1189
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      963
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      15
      841
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      632
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      618
    7. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      79
      610
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      92
      585
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      518
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      505
    Aihe