jos roskapöntön kansi kopsahtaa päähän?
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Sitä dnatako sieltä tongitaan istutettavaksi?
- Anonyymi00007
On jos trombi lyö tai kopsauttaa sen päähän? Mut meneekö vakuutuksen piirin, kun luonnonmullistukset voivat vaikuttaa siihen, ettei vakuutus korvaakaan mitään?
- Anonyymi00014
Mitä minä oman roskapöntön DNA:lla tekisin? Minullahan on sitä ihan tarpeeksi itellänikin.
- Anonyymi00002
Riippuu näkyykö "Monosta" lähimailla. -sulopoliisi
- Anonyymi00005
Paljon uusia lämpimiä ystävyyssuhteita ja uusia elinikäisiä verkostoja vai? Huhuh
- Anonyymi00004
Älä laita päätä pönttöön
- Anonyymi00010
Pakko oli laittaa, kun siellä oli liian pieni säkki. Se piti kaivaa sieltä ylös, että sain roskapussit sinne. Tuui paiskasi kannen päähäni, että kopsahti.Hetken mietin oloani, ennenkuin lähdin ajamaan kotia kohti.
- Anonyymi00006
Riippuu tuleeko kuhmu tai mustelma. Työtyrvallisuushavainto pitää tehdä.
- Anonyymi00012
Ei näköjääm kumpaakaan ole ainakaan vielä tullut. Olen senverran kovakalloinen. -ap
- Anonyymi00008
O
- Anonyymi00013
❓what ❓
- Anonyymi00009
Uhhhhh
- Anonyymi00011
Oudosta aiheesta huolimatta Hän ei ole tunnistanut, kun ei ole äänestetty. No ei se mitään, tässähän ei ollut kunnon tunnisteita. -ap
- Anonyymi00015
Nojasinroskapöntön reunaan otin pohjalta tölkkejä kylkiluu murtui
- Anonyymi00016
Pikaista paranemista. -ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va641740Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661189- 138963
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15841Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41618
- 79610
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa92585- 45518
- 47505