Melko arvottomaksi ajatellut kunnes….
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Sama, miksen ketään osaa arvostaa. En tiedä missä vika, siksi inhoon itseä ja se saa kokemaan merkityksettömyyttä ihmisten kanssa.
- Anonyymi00002
Kaikki on mitätttömiä, tyhmiä, tylsiä.
- Anonyymi00003
Sinähän ihailit minua niin paljon.
- Anonyymi00004
Mielessäni suhtaudun muihin alentaen heidät. Ei he sitä ymmärrä, et ajattelen heistä niin, koska en sitä heille tietystikään kerro. sit siitä vasta soppa syntyykin, kun he aliarvioi minut.
- Anonyymi00006
Ihmiset on mulle kaikki samaa neutraalia pskaa, oli sit presidentti tai rappio juoppo.
- Anonyymi00007
Oon traumatisoitunut lapsena syvästi. Ja aina kun suutun se sama avuttomuus ja huuto valtaa mun mielen. Ihan kuin lapsena, kun huusin häntääni ettei mua ymmärretä tai kiusataan tai minun kokemukset mitätöidään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Milloin
- Anonyymi00013
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin, miksipä en ihailisi? Onkohan väärinymmärrystä kaikki?
- Anonyymi00005
Joskus sitä herää myöhään ja sitten huomaakin että se meni jo. Mutta uskon että silläkin on tarkoituksensa ja joitakin ihmisiä ei ole vaan tarkoitettu yhteen.
- Anonyymi00011
Jos kokee itsensä arvottomaksi, niin mistä osaisi toisiakaan arvostaa.
- Anonyymi00019
Se ei siltikään ole syy epäasialliseen ja rumaan käytökseen. Satuttaa kaikista kilteimpiä, empaattisimpia ja ahkerimpia.
Hävettää sellainen johtajuus.
Häpeän hänen puolestaan, koska hän ei itse sitä osaa. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Se ei siltikään ole syy epäasialliseen ja rumaan käytökseen. Satuttaa kaikista kilteimpiä, empaattisimpia ja ahkerimpia.
Hävettää sellainen johtajuus.
Häpeän hänen puolestaan, koska hän ei itse sitä osaa.Sitä minäkin ihmettelen. Miten sellainen ihminen, jolla on paljon rahaa ja valtaa, alkaa vetämään alaspäin tuntematonta ihmistä. Inhimillisessä mielessä tulisi mieleen, että rahaa ja valtaa voisi käyttää positiivisessa yhteistyössä, silloin siinä olisi jotain järkeä ja inhimillisyyttä.
- Anonyymi00012
Anteeks pyyntö hyväksytty kunhan loppuu. Minäkin pyydän anteeks mutta tulella tuleen enkä ois halunnu pientäkään enkä haluu siks en mene mitää vanhoja lukemaan kun ne on jo kertaalleen nitistäny äläkä loukkaannu tai sanasta nouse hyökkäämään niin minäkin jätän puolustuksen.
Vaan jos jollekin isoin kiitos niin sulle että oon näin armoton tietyissä asioissa ja täysin ehdoton.
Meinasin että soitan vaan kirjotan tänne. Rauhotu ja keskity uraas koska tiedän miten hyvin teet työs.
Ei mulla numeroa oo mutta muistan sen niinku 20-30 muuta ala aste tutun numeroa, ihan ku latelin ainut numero mihin en vastaa vaa soittaappa meinasin, jotta moikata voin ilman pienintäkään vihan tunnetta. 😀
Mutta vissiin yhtä räiskyvä show ollu täällä kun kylillä ihmisten puheissa? Tai en kysy älä vastaa jos on rauha asian suhteen.
Ei haluu kuulla kun kerran saanu takas suurimmalti luottamuksen
Enkä tosiaan haluu nähä mitä kirjotuksia, sut täältä bongasin kuukaus sitten ja vastasin heti, on vissii jatkunu kauan.
No nyt rauha ei puhuta ikäviä toisista.
Mulla laukes sellasella tykillä heti ja vielä sarjatulta enkä tykkää loukata mutta puolustus on väistämätön jos joku uhkaa minun onnea tai niin tunnen.
Anteeksi vielä olin paha sanoissani - Anonyymi00014
itsesi vai toisen?
- Anonyymi00015
Alottajan ja sen toisen tuli molemmat samaaan
- Anonyymi00016
Pahoittelut, tuskin auttaa, mutta ei ollut tarkoitus lisätä taakkaa. Vahinkolaukaus, kuti lähti ennenkuin aivosolut heräsi kyetäkseen viileän analyyttiseen toimintaan ja hiljaiseen häviämiseen uuteen alkuun kenenkään ajatuksenkaan tavoittamattomiin.
- Anonyymi00017
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00018
Se tunne kun kävelessä huoneeseen murehtisi, että kaikki puhuvat vain itsestä, todellinen voima piilee siinä tiedossa, että he tosiaan puhuvat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606