yli tuplaksi nouseviin puolustusmenoihin, kun Orpokin Nato-kiimassaan sitoi Suomen korkeimpaan Nato-jäsenmaksuun, vaikka suuremmat EU-maat
esim. Saksa maksaa puolet vähemmän.
Ensi hallituskaudella pitäisi "säästää" eli leikata kahdeksan miljardia plus
kerätä 2035 mennessä viiteen miljardiin nousevat puolustusmenot.
Isotuloisten ei tarvitse osallistua tällä hallitukaudellla.
Jos koko summa leikataan kansalta kansalta katoaa kaikki loputkin palvelut,
joita isotuloiset voivat ostaa rahalla. Ei heillä ole hätää.
Miksi me muut enää veroja maksaisimme rikkaitten rikastuttamiseksi
kun itse emme saisi yhtään mitään vastinetta ?
Suomi olisi valmis yövartijavaltio.
Veroja voidaan kutsua miksi vain, mutta jotain veroja on kerättävä
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Me perusSuomalaiset emme suostu veronkorotuksii, eikä Kokoomuskaan.
Suurituloiset kärsisivät liikaa, joten ainoa veronkorotus, jonka hyväksymme on alv:n nosto 30 %:iin.
Se kokee kaikkia tasapuolisesti.- Anonyymi00008
"Haista sinä persu paska💩💩💩"
Sinäkö "tartuit" NOIN HELPOSTI, oman, äärivihervassudemuloisTrollin PROVO-viestiin!!??
- Anonyymi00002
Koskiko etujen leikkaukset kaikkia tasapuolisesti?
- Anonyymi00004
Arvaapa ....
- Anonyymi00005
Persuhallitus on työntänyt ihmisiä syvemmälle köyhyyteen ja kaatanut
varallisuutta sinne missä varmasti on jo valmiiksi ollut eniten.
Persuhallitus on potkinut päähän niitä ihmisiä, joilla on jo kaikkein vaikeinta.
Ei kiitos tätä lisää ! Hallitus saikin jo murska-arvion. Sen kannatus on 2 %.
2 % !
Ihan uskomatoman naurettavan huono.- Anonyymi00010
Jo näin lyhyeen ärivihervassudemuTrollin kirjoitukseen sisältyy KAKSI VALHETTA!!
"Persuhallitus on työntänyt ihmisiä syvemmälle köyhyyteen"
1. VALHE = Suomessa EI OLE Perussuomalaisten johtamaa hallitusta, siis VIELÄ!!
2. VALHE = 2019-2023 suomalaisten OSTOVOIMA ROMAHTI 2009 tasolle, valtionvelka nousi 50%, vaikka kauhukabinetin aloittaessa oli työttömyys VAIN 6,2%!! oli se jo ko. hallituksen lopettaessa yli 7,5% (40000 työtöntä) ja rajussa nousussa!!! KTS. liite: https://yle.fi/a/74-20124416
2024-2026 suomalaistan OSTOVOIMA ON NOUSSUT, ekaa kertaa sitten 2019!!! Veronmaksajain keskusliitto kirjoittaa: Kts. liite: https://www.veronmaksajat.fi/tutkimus-ja-tilastot/selvitykset/2025/palkansaajan-ostovoimakatsaus-2026/#de9d9fa4
"Vuosina 2024–2026 ostovoima on kääntynyt vahvaan kasvuun, kun ansiotaso on noussut, inflaatio on hidastunut ja palkkaverotus on keventynyt. Vuoteen 2026 mennessä ostovoima kuroutuu umpeen ja saavuttaa jälleen vuoden 2020 huipputason"
- Anonyymi00007
"kun Orpokin Nato-kiimassaan sitoi Suomen korkeimpaan Nato-jäsenmaksuun."
Mites kun minulla on sellainen muistikuvan- että S. Marinin kauhukabinettihallitus Suomen kiimassaan sotilasliittoonkin liitti!!! Tosin ilman, että kertoi tulevista kustannusten noususta!!!! - Anonyymi00011
Olisiko pitänyt olla liittymättä Natoon ? Orpon hallitus päätti millaisiin
jäsenmaksuihin Suomi sitoutuu. - Anonyymi00014
Ei 8 + 5 miljardia voi enää lisää leikata. Se on selvä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398