Kaiken. Mitä turhaa enää. Itse halusit
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Pusun haluaisin.
- Anonyymi00002
jos ei muuta niin jään katsomaan että saatte kaikesta huimia pahaa ja estettä, varkauksia ja kiusaa. ha maksatte kaikesta, itse jtut ha päälle huonoa ha pahaa. veitset hakattu.
- Anonyymi00003
lopettaisin itseni niinkö sitäkö haluat
- Anonyymi00004
Halusinko? Vai päättikö joku muu, että olin ansainnut?
- Anonyymi00005
kattotaskin ettei sille Mirkalle viedä mitään täältä ja ottaa turpaansa kaikesta ja maksaa kaiken takaisin. niin kuin jokainen teistä.
- Anonyymi00009
ota säkin nappisi
- Anonyymi00017
Sinäkin voisit pysyä sen mirkan helmoissa etkä täällä riekkua ei täällä sulle kukaan mitään kirjoittele hönö!
- Anonyymi00006
lapset ovat parasta ja todellakin mun :D.. en ikinä luovuttais eli siihen asti täällä töpsötellään kunnes sydän pettää tsm
- Anonyymi00007
siis tms
- Anonyymi00008
jäätte velkaa kaikesta eikä riitä että vain korvaatte vaan otatte saman määrän padkas, hakkaamista ja kaikkea pahaa. veitset hakattu.
- Anonyymi00010
Onhan myös satamaan?
- Anonyymi00018
Menes jo hoitoon ihan itse ettei tarvii tehdä susta ilmoituksia, tulee vielä valkotakkiset setät hakemaan, tai jotkut muut... 🥳
- Anonyymi00011
Löysit "paremman" mutta jäit ilman.
- Anonyymi00012
sen siitä saa kun varastaa muilta, ja tulee ikävästi myös pollen töihin 😂
- Anonyymi00013
ja T ja M pennut hakattu jo veitsi, ryhtyy tulemaan takaisin pahaa ja muuta. vanHemmille vielä enemmän.
- Anonyymi00014
Kerro nyt kuka halusi mitäkin,
sekä mikä pitää lopettaa ja miksi.
Sekä kuka noin vaatii!!!!
En lopeta mitään ennen kuin totuus paljastuu, ja mustamaalatut *nimet* puhdistuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581656Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651162- 137940
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14774Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 45539
- 45498
- 47475