jos yrität jotain.eka ajatus kateellisilla .kyllä se konkkaan menee.jos ostat paremman auton muut ihmettelee mistä on rahat siihen saatu.sivukylillä heiluu verhot joka talos kukahan siinä nyt meni .jos satut erehtyyn asfalttitieltä hiekkatielle.parkanolaisen kyyläyksen ja kateuden kun sais jotenkin valjastettua hyötykäyttöön .sillä lämmittäis monta asuntoa talvella.parkanolaisella vahingonilolla lämmittäis jo kerrostaloja.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Semmoisia ne persut ovat
- Anonyymi00002
Naiset on kateellisia toisilleen miehistä.
- Anonyymi00003
Juorutaan ja puhutaan pahaa.Sellaista paikkansa pitämätöntä ilkeää panettelua ja liioittelua asioista vaikka omat asiat on päin mäntyä.
- Anonyymi00004
Perättömiä huoli- ilmoituksia tehdään terveyskeskukseen.
- Anonyymi00006
Meikäläisestäkin tehtiin huoli-ilmoitus mut itse kyllä uhkailin muita niin oliko siihen syytä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Meikäläisestäkin tehtiin huoli-ilmoitus mut itse kyllä uhkailin muita niin oliko siihen syytä?
Meikäläisestäkin tehtiin huoli- ilmoitus vaikka asun kaikessa rauhassa kotonani. Tosin en päästä lahkolaisia kotiini joten mahtoiko tämä olla syynä perättömään huoli- ilmoitukseen. Lahkolaiset kun ovat kovin hanakoita tunkeutumaan toisten elämään ja sitten yrittävät hallita ihmisiä. Vastenmielistä toimintaa.
- Anonyymi00005
Joku on ilmeisesti valehdellut että meidän mökissä olis tapahtunut vesivahinko ja nyt se ei meinaa mennä kaupaksi millään kun kuulemma kylällä sana kiertää.
Onko tässäkin takana se parkanolainen/kihniöläinen kateus?
Onneksi tuon valheen saa kuitenkin varmaan suhte helposti todistettua perättömäksi ja mökin arvo palautuu sen myötä ja nyt on varmaan ollut muutenkin huonot ajat myydä mökkiä. - Anonyymi00007
Jossain Tampereella tuskin tällaista toisten kyttäämistä, muiden asioihin puuttumista ja pahan puhumista esiintyy ainakaan samassa mittakaavassa kuin täällä.
- Anonyymi00011
Sillä fiksuimmat onkin menny Tampereelle.
- Anonyymi00009
olisiko täälä juomavedessä jotain .mikä aiheuttaa jotain.tai se kuulu maalaisten sisäsiittoisuus.
- Anonyymi00015
Juu se juomavesi tulee selkeytysaltaasta eli Parkanonjärvestä.
- Anonyymi00010
Osa on pi..u kateutta.
- Anonyymi00012
Synkät metsiköt synkistävät ajatusmaailmaa?
- Anonyymi00013
Järjen köyhyyttä
- Anonyymi00014
onneksi on oma kaivo
- Anonyymi00016
asuin vahojärvellä .sielä toi kateus näkyi aina .muutin keskustaan .täälä ei ole niin pahassa mittakaavassa.mutta kyllä sitä on keskustassakin.taitaa olla pienien pitäjien vika tämä että naapurit tietää sun asiasi paremmin kuin sinä itse.onneksi ei minuun vaikuta tommoset mitenkään.
- Anonyymi00017
Isommissa kaupungeissa on sen verran kova tempo elämässä ettei ehdi kytätä toisia. Voi pudota kelkasta itse jos alkaa keskittyä liikaa toisten hommiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361937Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja178883- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37808Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47742- 73701
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34632