mistähän johtuu parkanolaisten kateus ja valehtelu

Anonyymi-ap

jos yrität jotain.eka ajatus kateellisilla .kyllä se konkkaan menee.jos ostat paremman auton muut ihmettelee mistä on rahat siihen saatu.sivukylillä heiluu verhot joka talos kukahan siinä nyt meni .jos satut erehtyyn asfalttitieltä hiekkatielle.parkanolaisen kyyläyksen ja kateuden kun sais jotenkin valjastettua hyötykäyttöön .sillä lämmittäis monta asuntoa talvella.parkanolaisella vahingonilolla lämmittäis jo kerrostaloja.

17

689

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Semmoisia ne persut ovat

• Anonyymi00002

Naiset on kateellisia toisilleen miehistä.

• Anonyymi00003

Juorutaan ja puhutaan pahaa.Sellaista paikkansa pitämätöntä ilkeää panettelua ja liioittelua asioista vaikka omat asiat on päin mäntyä.

• Anonyymi00004

Perättömiä huoli- ilmoituksia tehdään terveyskeskukseen.

• Anonyymi00006

Meikäläisestäkin tehtiin huoli-ilmoitus mut itse kyllä uhkailin muita niin oliko siihen syytä?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Meikäläisestäkin tehtiin huoli-ilmoitus mut itse kyllä uhkailin muita niin oliko siihen syytä?

Meikäläisestäkin tehtiin huoli- ilmoitus vaikka asun kaikessa rauhassa kotonani. Tosin en päästä lahkolaisia kotiini joten mahtoiko tämä olla syynä perättömään huoli- ilmoitukseen. Lahkolaiset kun ovat kovin hanakoita tunkeutumaan toisten elämään ja sitten yrittävät hallita ihmisiä. Vastenmielistä toimintaa.

• Anonyymi00005

Joku on ilmeisesti valehdellut että meidän mökissä olis tapahtunut vesivahinko ja nyt se ei meinaa mennä kaupaksi millään kun kuulemma kylällä sana kiertää.

Onko tässäkin takana se parkanolainen/kihniöläinen kateus?

Onneksi tuon valheen saa kuitenkin varmaan suhte helposti todistettua perättömäksi ja mökin arvo palautuu sen myötä ja nyt on varmaan ollut muutenkin huonot ajat myydä mökkiä.

• Anonyymi00007

Jossain Tampereella tuskin tällaista toisten kyttäämistä, muiden asioihin puuttumista ja pahan puhumista esiintyy ainakaan samassa mittakaavassa kuin täällä.

• Anonyymi00011

Sillä fiksuimmat onkin menny Tampereelle.

• Anonyymi00009

olisiko täälä juomavedessä jotain .mikä aiheuttaa jotain.tai se kuulu maalaisten sisäsiittoisuus.

• Anonyymi00015

Juu se juomavesi tulee selkeytysaltaasta eli Parkanonjärvestä.

• Anonyymi00010

Osa on pi..u kateutta.

• Anonyymi00012

Synkät metsiköt synkistävät ajatusmaailmaa?

• Anonyymi00013

Järjen köyhyyttä

• Anonyymi00014

onneksi on oma kaivo

• Anonyymi00016

asuin vahojärvellä .sielä toi kateus näkyi aina .muutin keskustaan .täälä ei ole niin pahassa mittakaavassa.mutta kyllä sitä on keskustassakin.taitaa olla pienien pitäjien vika tämä että naapurit tietää sun asiasi paremmin kuin sinä itse.onneksi ei minuun vaikuta tommoset mitenkään.

• Anonyymi00017

Isommissa kaupungeissa on sen verran kova tempo elämässä ettei ehdi kytätä toisia. Voi pudota kelkasta itse jos alkaa keskittyä liikaa toisten hommiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1937
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      887
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      178
      883
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      820
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      808
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      742
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      278
      690
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      46
      683
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      632
    Aihe