ja olla levittämättä pahaa oloa toisiin
Maailma on jo täynnä pahaa
Ei se oloa paremmaksi tee jos ollaan ilkeitä toisillemme
Elämä on lyhyt ja arvaamaton
Älkää tuhlatko sitä hukkaamalla energiaanne
täysin turhiin asioihin
Yrittäkää olla edes yksi päivä mukavia
34
219
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Liiankin mukava ollut nämä vuodet. En kuitenkaan alennu samalle tasolle kuin eräät. Hyvää päivää kaikille joka tapauksessa.
- Anonyymi00010
Joo koska oot ylimielinen
Ja halusit tai et niin
Narsistia piirteitä löytyy.
Kun elät omille tarpeillesi ...
Siihen tulee kyllä loppu mies....
Sori - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja halusit tai et niin
SoriHahaa enpä ole elänyt vain omille tarpeille. Päinvastoin. Ja siihen tulee se loppu.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja halusit tai et niin
SoriPitäisikö sun kokeilla vaikkapa sijoittamista?
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pitäisikö sun kokeilla vaikkapa sijoittamista?
Sijoita sinä kuule vaan edelleen naista päälleliimatusti esittävälle kekelle jodlaamiseen
- Anonyymi00036
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sijoita sinä kuule vaan edelleen naista päälleliimatusti esittävälle kekelle jodlaamiseen
Siihen sinäkin sijoitat.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Siihen sinäkin sijoitat.
Joo headquarters x maksaa hunajaa tästä pulinasta
- Anonyymi00002
Tulipa jo sota tänne.
- Anonyymi00003
Eikös se ole ollut vuosia?
- Anonyymi00004
ei kannata viedä muilta jos ei kestä takaisin.
- Anonyymi00011
Mitähän sinultakin on nyt mukamas viety? Osaatteko te muuta tehdä täällä kuin syytellä tuntemattomia omasta pahasta olostanne?
- Anonyymi00006
Minun kohdallani silloin ainoa vaihtoehto on pitää netti kiinni jo toivoa ettei kukaa viesti tai soittele peräään .
Muuten olen vain mielipahaa..
Nii. Olen saanut kauan tuntea
Vaikka elän itse tosi kuormittavas ja vaikeas elämänvsihetrs läpi ..
Ymmärystä minulle asti ei tunnu löytyvän millään.
Jatkos toivon sitä etten törmää
Narskuihin teidän kansanne on raskasta elää!
.- Anonyymi00025
Kokeile gubbe vaikka kovia ja kiljua. Kyl se siitä
- Anonyymi00008
Yritän ja olen, ihan jokaisena päivänä, vaikka välillä on todella vaikeaa! Sitten kärsitään yksinään ja itketään itkut.
- Anonyymi00009
Alkoi usealla aika milloin on enemmän aikaa.
Se erään paikan johtaja pitäs viedä s*unan taakse, se ryssi kaiken,... Tahallaan. - Anonyymi00014
Itse en kyllä tuhlaa tätä päivää lukemalla täältä sontaa ja jatkuvia syytöksiä tuntemattomilta, koska täälä riitelyn kierre vain jatkuu koska jotkut ihmiset nauttii että saa pahan olon toisille. En tiedä kuinka huonosti pitää ihmisen voida että jaksaa riidellä T. Ap
- Anonyymi00015
Eipä siihen riitelyyn tarvitse mennä. Hieman voi sanoa asioista vastaan ilman riitelyä ja jos se menee siitä pidemmälle, voi jättää riitelemään ittekseen.
- Anonyymi00016
Rittää et oon ihana ja lempeä mun muruille halailen ja pusutelen sekä kultaa pidän erityisen hyvänä päivin öin. Näille kyrväkeille täällä tarvii olla edes kiva.
- Anonyymi00029
Oot väärällä saitilla, mut joo sehän on vain purkua kun oikeasti ei näin ole.
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Oot väärällä saitilla, mut joo sehän on vain purkua kun oikeasti ei näin ole.
No voi hellalettas. Oot elämätön luuseri joka kuvittelee ettei muillakaa oo elämää kun itselläsi ei oo.
- Anonyymi00017
<zsoö,oswm åpost,OM OM åpöoo0oQA<' ,PS aoö,oom olqww liomk kiollp ,mpweomf
- Anonyymi00018
veitset hakattu.
- Anonyymi00019
Kannattaisi varmaan hankkia elämä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kannattaisi varmaan hankkia elämä.
Kannattaa varmaan panostaa jo johonkin tuoreempaan gubbekerrontaan mitä spinnata menemään
- Anonyymi00020
Mulla ei oo yhtäkään syytä olla sulle mukava
https://youtu.be/5XqlQWaqFKY?- Anonyymi00021
Ei sinun tarvitse, se kertoo enemmän sinusta kuin minusta kuinka sinä ihmisiä kohtelet. Ps. Musamakusi on erittäin huono.
- Anonyymi00023
Ole vaikka jeesus minun puolesta. Et pelota minua yhtään, pikemminkin käy sääliksi tuo netti uhosi.
- Anonyymi00028
Atomipommiiii tulloooooo.... Hih, hii.
- Anonyymi00030
Olet asian ytimessä!
- Anonyymi00031
Miksi tuokin aloitus sai aikaan niin paljon negatiivisia reaktioita? Onko teillä noin paha olla? Ei paha poistu sitä muita päin oksentamalla, se vain lisää sitä. Olen surullinen puolestanne. T: Ei aloittaja
- Anonyymi00034
No kirjoita aapeeäijä ees yks aloitus joko naisten lemotuksesta tai serkkuun kajoamisesta ja päivittele sitä muina miehinä
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
No kirjoita aapeeäijä ees yks aloitus joko naisten lemotuksesta tai serkkuun kajoamisesta ja päivittele sitä muina miehinä
Ei ollu mun kirjoitus t. Ap
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei ollu mun kirjoitus t. Ap
Eipä gubbe tietenkään tämäkään. Nollaa näyttää, ajoon vaan ns
- Anonyymi00039
Just näin ☀️🫶
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51851
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍86800Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60493
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486