Hana tiputtaa vettä. Kuka tekisi yllämainitun työn ja millä hinnalla?
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Täällähän sitä kannattaa kysellä 🤣
- Anonyymi00002
Ei ole monellakaan nettisivuja, joista tiedon saisi suoraan. Saa mainostaa, jos tietää luotettavan tekijän.
- Anonyymi00003
LVI Björn oy
- Anonyymi00008
🤢🤢🤢
- Anonyymi00004
MIES tekee itse!!!!!
- Anonyymi00017
Hän mainostaa täällä itseään.
- Anonyymi00019
Jos ei ole miestä
- Anonyymi00007
Parin kolmen tunnin homma riippuu kuinka lähellä tukku on josta hana haetaan mu jos sulla on hana valmiina ja sulku pitää noin tunti menee ajoineen riippuu kuinka kaukaa joudut tilaamaan tekijän kuutisenkymppiä tunti velottavat ja kilometrit on kai euro ja kilometri mu jos löydät osaavan tekijän pimiästi parikymppiä tunti tutun joka osaa tehdä ni saattaa vaihtaa ohimennen siittä si kun alat haarukoimaan hanat valmistajasta riippuen viidestäkympistä pariinsataan helposti erikoishanan halua saattaa maksaa jopa tuhansia hintahaitari on siis laaja
- Anonyymi00009
Kysäseppäs Rytkyn Putkiliikkeestä anakin osaavat
- Anonyymi00010
pitääkö pääsulku venttiili , millon on vaihdettu ?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
pitääkö pääsulku venttiili , millon on vaihdettu ?
talvi tulee ja sähkökatkot
datakeskuksille pitää varmistaa tärkeäpi sähkö
ihmisillä jäätyy vesijohdot
- Anonyymi00011
Ollin putkityö vaihto minulle uutta osaa,hinta sovittiin etukäteen,ei yllätyksiä
- Anonyymi00013
löytyykö vielä lessuvirmoja kili- bailuihin ?
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
löytyykö vielä lessuvirmoja kili- bailuihin ?
Ei nuo uskoaan kaupannu,teki työn sovitustusti
- Anonyymi00014
LVI Björn
- Anonyymi00015
Onpas peukku keskellä kämmentä
- Anonyymi00018
Tiputtaa 19 mm / 20 min. Onko paljon vai vähän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa401046Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83877- 162862
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105814Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192680Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40643- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118553Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12515On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as6500- 39485
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 73461
- 55457