Millanen on Impola?

sinne muuttava

Olen Poriin opiskelemaan tuleva nuori mies ja muuttamassa Rajalantielle Impolaan. Millaista seutua mahtaa olla?

83

8739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..vaan

      Tulee tutuksi eri väestöryhmät, totut jatkuvaan varuillaoloon ja poliiseja näet joka päivä! Sait varmaan halvalla...

    • Aika levoton paikka on, mutta niinhän ovat melkein kaikki lähiöt.

      • kauan asunut

        No voi hitto kun jaksatte mollata...aina vaan. Alkaa olla Porin rauhallisin lähiö!!


      • toortor

        Vai kaikki lähiöt rauhattomia?? Olen asunut viime vuosina Paratiisinmäessä, Vähäraumalla ja Herralahdessa, enkä kyllä yhtään näistä paikoista voi rauhattomaksi väittää.


      • jepjep
        toortor kirjoitti:

        Vai kaikki lähiöt rauhattomia?? Olen asunut viime vuosina Paratiisinmäessä, Vähäraumalla ja Herralahdessa, enkä kyllä yhtään näistä paikoista voi rauhattomaksi väittää.

        Olenko väärässä jos vertaan Sampolaa ja Impolaa Tampereen Hervantaan??? Liinaharjassa asuneena voin myös sanoa et on kyllä rauhallisimmasta päästä... Onnea opiskelijalle ja rauhallisia opiskeluhetkiä!


      • toortor kirjoitti:

        Vai kaikki lähiöt rauhattomia?? Olen asunut viime vuosina Paratiisinmäessä, Vähäraumalla ja Herralahdessa, enkä kyllä yhtään näistä paikoista voi rauhattomaksi väittää.

        Kirjotin "kuten MELKEIN kaikki lähiöt".
        Omasta mielestäni ainakin suurempi osa lähiöistä on levottomia, kuin rauhallisia.


      • munansaannos

        Että toiset jaksaa nipottaa sanamuodoista ja oikein kirjoituksesta! Ei tässä mitään ylioppilaskirjoitusten aineita väsätä. Riittää että selvää saa! Murteella menemään...


      • porin
        munansaannos kirjoitti:

        Että toiset jaksaa nipottaa sanamuodoista ja oikein kirjoituksesta! Ei tässä mitään ylioppilaskirjoitusten aineita väsätä. Riittää että selvää saa! Murteella menemään...

        alueista on kielttämättä porin keskusta! Siellä ei hillu kuin rikolliset ja juopot...siellä tapahtuu eniten rikoksia vuoden mittaan.
        Impolassa pärjää siinä missä Liinaharjassakin, kun ei eksy näiden alamaailman ihmisten seuraan. Heitä löytyy vähän jokaiselta alueelta.


      • m-a-c
        jepjep kirjoitti:

        Olenko väärässä jos vertaan Sampolaa ja Impolaa Tampereen Hervantaan??? Liinaharjassa asuneena voin myös sanoa et on kyllä rauhallisimmasta päästä... Onnea opiskelijalle ja rauhallisia opiskeluhetkiä!

        Hervanta on n.20 kertaa isompi ettei nyt ihan vertailukelpoinen ;)


      • munansaannos kirjoitti:

        Että toiset jaksaa nipottaa sanamuodoista ja oikein kirjoituksesta! Ei tässä mitään ylioppilaskirjoitusten aineita väsätä. Riittää että selvää saa! Murteella menemään...

        Tässä tapauksessa sanamuoto ratkaisi sen, miten asia ymmärretään.


      • jepjep
        m-a-c kirjoitti:

        Hervanta on n.20 kertaa isompi ettei nyt ihan vertailukelpoinen ;)

        niin mutta taisinkin tarkoittaa maineen kannalta en koon... :)


    • minä

      asuin aikani impolassa kyseillä alueella, ja en voi muuta sanoa kuin sen että, on kuoleva kaupungin osa ja slummialuetta minun oli pakko siellä olosuhteiden takia asua,mutta kun tilaane muuttui niin heti pois, ennen siellä oli kaikki ok, mutta nykyään ei, olet yksin ja opiskelet niin ei se sua varmaan haittaa jos ei ole sosiaalista kanssa käymistä naapurin kanssa. välillä ovet paukkuu ja puukot heiluu.

      • nyt on nyt

        Koskahan oot viimeks Impolas käyny? Koko paikka on saamassa uuden ilmeen. Taloja korjataan ja ympäristö on siistiytynyt. Uutta teollisuutta rakennetaan...Epäsosiaalista ainesta on yhtä paljon kaikkialla muuallakin...Jos siellä nyt sattuu olemaan se yks slummitalo niin ei kandee kaikkia leimata..Ja kyllä meidän Maippi hoitaa nuo järjestyshommat..Terkkuja vaan mein punapäälle..:)


      • minä
        nyt on nyt kirjoitti:

        Koskahan oot viimeks Impolas käyny? Koko paikka on saamassa uuden ilmeen. Taloja korjataan ja ympäristö on siistiytynyt. Uutta teollisuutta rakennetaan...Epäsosiaalista ainesta on yhtä paljon kaikkialla muuallakin...Jos siellä nyt sattuu olemaan se yks slummitalo niin ei kandee kaikkia leimata..Ja kyllä meidän Maippi hoitaa nuo järjestyshommat..Terkkuja vaan mein punapäälle..:)

        niin että korjaillaan vai ,nyt jo sudet ovat parvekkeet kun vesi jää kellumaan lattialle tehtäis sitä remonttia myös sisäpuolelekkin eikä vain ulos ,ja teollisuusalue se onkin rumat kasarmit tulee talojen eteen että näin ja viimeksi eilen kävin,ja en vieläkään ole punapää vaan ruskea että taisit men väärään osoiteeseen!


      • minä
        nyt on nyt kirjoitti:

        Koskahan oot viimeks Impolas käyny? Koko paikka on saamassa uuden ilmeen. Taloja korjataan ja ympäristö on siistiytynyt. Uutta teollisuutta rakennetaan...Epäsosiaalista ainesta on yhtä paljon kaikkialla muuallakin...Jos siellä nyt sattuu olemaan se yks slummitalo niin ei kandee kaikkia leimata..Ja kyllä meidän Maippi hoitaa nuo järjestyshommat..Terkkuja vaan mein punapäälle..:)

        luit varmaan muidenkin kommentit, että mikä on totuus impolasta ettet vaan takertunut minun juttuun!:::::::::::::


    • Voevoe

      Just, eli joku on saanut huijattua sut "hyvälle ja rauhalliselle alueelle vain parin kilometrin päähän keskustasta"...voi voi, no kun paikkaa et kerran tunne niin ethän voi tietää että aina kaikki ei ole niin kuin sanotaan. Rajalantie on rauhaton alue.Jos omaisuudestaan ja hengestään välittää niin ei sinne muuta.Tiedän mistä puhun koska muutama tuttuni asuu siellä ja en viitsi käydä kylässä koska jos jättäisin autoni parkkipaikalle, se varastettaisiin tai jos menen pyörällä se rikotaan tai sitten minut hakataan.Hullua seutua.Jostain kumman syystä alue on mustalaisten suosima...kaskas!!!!

      • paskapuhetta!

        Oon asunut Impolassa KAUAN. koskaan ei ole autolleni tehty mitään...vieraillani on ollut lukemattomia kertoja kalliitakin autoja pysäköintialueella ja ne ovat saaneet olla rauhassa. Polkupyöriä varastetaan KAIKKIALLA...Myös omakotialueilla. Ja niitäkin IMPOLASSA on. Ei kaikki asuminen rajoitu Filpuntiehen/Rajalantiehen! Jos sossu majoittaa yhteen taloon epäsosiaalisen aineksen, koko IMPOLAA ei pidä leimata. Se yksi talo nostaa tilastot / maineen pilviin. Niin on vaan valitettavasti asian laita.


      • Voevoe
        paskapuhetta! kirjoitti:

        Oon asunut Impolassa KAUAN. koskaan ei ole autolleni tehty mitään...vieraillani on ollut lukemattomia kertoja kalliitakin autoja pysäköintialueella ja ne ovat saaneet olla rauhassa. Polkupyöriä varastetaan KAIKKIALLA...Myös omakotialueilla. Ja niitäkin IMPOLASSA on. Ei kaikki asuminen rajoitu Filpuntiehen/Rajalantiehen! Jos sossu majoittaa yhteen taloon epäsosiaalisen aineksen, koko IMPOLAA ei pidä leimata. Se yksi talo nostaa tilastot / maineen pilviin. Niin on vaan valitettavasti asian laita.

        Tota noi...mä puhuinki rajalantiestä...ja se on impolassa...että näin...


      • on hyvä talo
        Voevoe kirjoitti:

        Tota noi...mä puhuinki rajalantiestä...ja se on impolassa...että näin...

        Siellä saa ainakin nukkua yönsä rauhassa ja on muutenkin turvallista. Sen talon naiset pitää siitä huolen!


      • impolassa asuva
        on hyvä talo kirjoitti:

        Siellä saa ainakin nukkua yönsä rauhassa ja on muutenkin turvallista. Sen talon naiset pitää siitä huolen!

        on se erittäin kummallinen asia että rajalantietä pidetään väkivaltaisena ja pahamaineisena alueena!!täällä ei asu narkomaaneja eikä mustalaisia ku muutama ja heti alue leimataan,hymyilyttää tuollainen puhe mitä ihmiset puhuvat ja loppujen lopuksi asiasta ei ole kokemusta laisinkaan,impola on aivan normaali asuinalue siinä missä muutkin,ja porkassa juopot ja narkomaanit toisiaan puukottavat,et turha puhella ku ei ole rajalantien elämästä tietoa!!!


      • Beth
        impolassa asuva kirjoitti:

        on se erittäin kummallinen asia että rajalantietä pidetään väkivaltaisena ja pahamaineisena alueena!!täällä ei asu narkomaaneja eikä mustalaisia ku muutama ja heti alue leimataan,hymyilyttää tuollainen puhe mitä ihmiset puhuvat ja loppujen lopuksi asiasta ei ole kokemusta laisinkaan,impola on aivan normaali asuinalue siinä missä muutkin,ja porkassa juopot ja narkomaanit toisiaan puukottavat,et turha puhella ku ei ole rajalantien elämästä tietoa!!!

        Älä välitä mollauksista. Tervetuloa Impolaan vaan. Mukavaa seutua ja ihan rauhallistakin.


      • Impolassa hyvä meininki.....
        Beth kirjoitti:

        Älä välitä mollauksista. Tervetuloa Impolaan vaan. Mukavaa seutua ja ihan rauhallistakin.

        Juu tosi turhia on noi jutskat....Mitä pahaa mustalaiset on TÄÄLLÄ tehny? Eiks ne sais asua missään? En tiedä montaakaan valkolaista jotka pitäsi kämppänsä yhtä siistinä ku mustalaiset. Sukurakkaus käy joskus hermoon, mut voi ku valkolaisetki välittäis toisistansa ees pikkusen...Miettikääs sitä. Ja pysäköinnit on tietysti omaa luokkaansa...mut kyllä ne valkolaisetki osaa. ja sit ne venäläiset..joo siitä aina kuulee. Eipä ne oo mitään kummallista Impolassa tehneet. Asuvat ja joskus juhlivat ihan niinku kutka tahansa muut. Mutta täällä kun asuu ja TUNTEE paikan, on naurettavaa kuunnella kuinka täällä ryöstetään, rikotaaan ja hakataan...hei pientä rajaa Rajalantiellä ainaski on rajansa :)


      • minä
        impolassa asuva kirjoitti:

        on se erittäin kummallinen asia että rajalantietä pidetään väkivaltaisena ja pahamaineisena alueena!!täällä ei asu narkomaaneja eikä mustalaisia ku muutama ja heti alue leimataan,hymyilyttää tuollainen puhe mitä ihmiset puhuvat ja loppujen lopuksi asiasta ei ole kokemusta laisinkaan,impola on aivan normaali asuinalue siinä missä muutkin,ja porkassa juopot ja narkomaanit toisiaan puukottavat,et turha puhella ku ei ole rajalantien elämästä tietoa!!!

        olen kuullut että siitä puhutaan nimellä "pikkumoskova" mistä se tulee?


      • Herralahtelainen
        minä kirjoitti:

        olen kuullut että siitä puhutaan nimellä "pikkumoskova" mistä se tulee?

        Luultavasti siitä, että Rajalantielle on majoitettu Inkerin paluumuttajia ja siellä kuulee venäläistäkin aksenttia, vaikka nuo osa kyllä suomeakin vääntää.

        En tiedä Rajalantien nylytilanteesta, takavuosina eräs tuttu poliisi sanoi häneltä rajalantien kerrostaloista puhuttaessa: "Joo, tiedän liiankin hyvin..." Ehkä Rajalantie on rauhoittunut takavuosista, mutta edelleen se on niitä alueita Porissa, johon en mistään hinnasta muuttaisi.


      • teemuvv
        Beth kirjoitti:

        Älä välitä mollauksista. Tervetuloa Impolaan vaan. Mukavaa seutua ja ihan rauhallistakin.

        hyss nyt, multa puhkottiin autosta renkaat 2kk sitten, kaksi pyörää varastettiin, auton tuulilasinpyyhkimet väännettiin, venäläinen homo popittaa rajalantie 12 talossa yötäpäivää, kalle kyttää ihmisten ostoksia/tekemisiä ymym! olen asunut siinä nyt 4kk, pois olen lähdössä


      • ANJA .GRONFORS

        mITÄ SULLA ON MUSTALAISIA VASTAAN?EI VALKOLAISET OLE YHTÄÄN SEN PAREMPIA.SAMAA PASKAA,MUTTA ERI PAPERI PUSSISSA


      • minä vaan

        on niitä mustalaissii joka paikassa... ja on niitä valkolaisiikin pahoja. asun väinölässä ja täällä pörrää mustalaisii.. mutta myös valkolaisii juoppoja.. ja venäläisii, ja rikollisii, nekin valkolaisii....itte olen valkolainen. ehkä se impola on nykyään rauhallisempi kuin esim. sampola ja väinölä. asuin itte noin 10 vuotta sitte rajalantiellä... ja ei siellä oo yhtään erilaista kuin missään muuallakan.... nää on silti näitä ns "slummialueita"....


      • Voevoe
        ANJA .GRONFORS kirjoitti:

        mITÄ SULLA ON MUSTALAISIA VASTAAN?EI VALKOLAISET OLE YHTÄÄN SEN PAREMPIA.SAMAA PASKAA,MUTTA ERI PAPERI PUSSISSA

        No jos on terve ihminen, niin ei välttämättä hakeudu mustalaisten seuraan...


      • Guru
        minä vaan kirjoitti:

        on niitä mustalaissii joka paikassa... ja on niitä valkolaisiikin pahoja. asun väinölässä ja täällä pörrää mustalaisii.. mutta myös valkolaisii juoppoja.. ja venäläisii, ja rikollisii, nekin valkolaisii....itte olen valkolainen. ehkä se impola on nykyään rauhallisempi kuin esim. sampola ja väinölä. asuin itte noin 10 vuotta sitte rajalantiellä... ja ei siellä oo yhtään erilaista kuin missään muuallakan.... nää on silti näitä ns "slummialueita"....

        se on kyllä ihan ihmisestä kiinni millain ottaa slummi-alueen...itse olen asunut 15 vuotta väinöläs ja pari vuotta sampolassa, eikä mitään ongelmii ole ollut! se on itsestä kiinni haluuko hilluu jonku juoppojen kanssa...kyllä joka paikassa on omat ongelmansa, eikä se sitä tarkoita että jos on paljon kerrostaloja niin se olisi jotenkin kamala paikka asua...! alkaa mennä hermot tollasiiin yleistäjiin!!!


      • anja grönfors
        Voevoe kirjoitti:

        No jos on terve ihminen, niin ei välttämättä hakeudu mustalaisten seuraan...

        Sä et ole yhtään sen parempi.satun oleen mustalainen.Valkolaiset ei ole yhtään sen parempia.Samanlaisia,varkaita,tappelioita ym.et älä puhu paskaa


      • Rajalantie12
        teemuvv kirjoitti:

        hyss nyt, multa puhkottiin autosta renkaat 2kk sitten, kaksi pyörää varastettiin, auton tuulilasinpyyhkimet väännettiin, venäläinen homo popittaa rajalantie 12 talossa yötäpäivää, kalle kyttää ihmisten ostoksia/tekemisiä ymym! olen asunut siinä nyt 4kk, pois olen lähdössä

        Muutin Rajalantieltä 13 vuotta sitten. Meno tuli tutuksi sen parin vuoden aikana mitä Impolassa asuin. Rajalantien sakki ja viereisen "Pirtulinnan" meno. Muija alkoi huutaa siellä kesäaamuina joskus viiden aikaan. Kalle kyttäsi kaiken. Pyöristävarastettiin vanteet ja satulat.

        Poikkesin lenkillä talon aulaan käymään tänä kesänä. Pyöräsuoja ulkona oli saanut kalterit. Käynti "Pirtulinnan" pihan kautta Mikkolan kauppoihin oli aidattu. Muuten ympäristö vaikutti entisenlaiselta. Nimet alakerran taulussa olivat vaihtuneet. Vieläköhän Kalle jossain kyttää..?


      • Anonyymi
        Rajalantie12 kirjoitti:

        Muutin Rajalantieltä 13 vuotta sitten. Meno tuli tutuksi sen parin vuoden aikana mitä Impolassa asuin. Rajalantien sakki ja viereisen "Pirtulinnan" meno. Muija alkoi huutaa siellä kesäaamuina joskus viiden aikaan. Kalle kyttäsi kaiken. Pyöristävarastettiin vanteet ja satulat.

        Poikkesin lenkillä talon aulaan käymään tänä kesänä. Pyöräsuoja ulkona oli saanut kalterit. Käynti "Pirtulinnan" pihan kautta Mikkolan kauppoihin oli aidattu. Muuten ympäristö vaikutti entisenlaiselta. Nimet alakerran taulussa olivat vaihtuneet. Vieläköhän Kalle jossain kyttää..?

        2009-2015 (abouts) väli oli erittäin hiljanen ja rauhallinen. Koskaan ei omalle omaisuudelle käynyt mitään. Välillä oli niin hiljaista, että tuntui, että oli ainoa asukas.

        Viimisen parin vuoden aikana tähän on kylläkin muuttanut kaiken maailman pirkka-nistiä. Yksi neropatti murtautui kavereidensa kanssa varastoon, ja myöhemmin yksin. Toiset neropatit popittavat musiikkia kännykästään(?) ihan talon vieressä ja ulvovat melkei aamuyöhön samalla kun ryyppäävät. Ja yksi nuori pariskunta selvittelee välillä välejään aika kovilla desibeleillä.

        Kalle taisi kuolla syöpään joskus 2011 aikoihin. En tuntenut kuin nimellä, etten tarkkaan ajankohtaa tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2009-2015 (abouts) väli oli erittäin hiljanen ja rauhallinen. Koskaan ei omalle omaisuudelle käynyt mitään. Välillä oli niin hiljaista, että tuntui, että oli ainoa asukas.

        Viimisen parin vuoden aikana tähän on kylläkin muuttanut kaiken maailman pirkka-nistiä. Yksi neropatti murtautui kavereidensa kanssa varastoon, ja myöhemmin yksin. Toiset neropatit popittavat musiikkia kännykästään(?) ihan talon vieressä ja ulvovat melkei aamuyöhön samalla kun ryyppäävät. Ja yksi nuori pariskunta selvittelee välillä välejään aika kovilla desibeleillä.

        Kalle taisi kuolla syöpään joskus 2011 aikoihin. En tuntenut kuin nimellä, etten tarkkaan ajankohtaa tiedä.

        Niin ja 12. talon asunnot vissiin muuttuneet omistusasunnoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja 12. talon asunnot vissiin muuttuneet omistusasunnoiksi.

        Rajalantie 12 on nykyään osaketalo, ja siellä on laitettu nurkat siistiin kuntoon ja asukaskuntakin on siistiytynyt.
        Rajalantien taloista ehdottomasti paras.
        Filpuntien matalat talot tulisi purkaa, toisessa talossa on vain 3 vuokralaista ja taloyhtiön hallussa monta asuntoa. Pilaa koko Porin maineen.


    • minä

      olet muuttanut niin tule sit muutaman viikon päästä kertomaan mikä on sulla fiilis!

    • asunut!!

      älä vaan missään nimessä muuta sinne, tai sitten voit muuttaa jos olet yhtä pohjasakkaa kun ne jotka asuvat RAJALANTIELLÄ!! Perkele, miks just impola??

    • Voevoe

      Mä ainakin tiän mistä puhun ku sanon et rajalantiellä kaikki talot on sit varmasti iha samallaisia kakkataloja jois asuu pohjasakkaa sekä joitakin sinne huijattuja muualta tulleita opiskelijoita KOSKA tuttujani tosiaan asuu siellä joista pari tosiaan on sitä pohjasakkaa...ja painotan, he ovat tuttujani eivät kavereitani, huomatkaa ero.Arvostan asuinalueeni rauhallisuutta, siisteyttä jaturvallisuutta sen verran paljon että en tod muuttais rajalantielle!!!En ole varakas tms todellakaan mutta en kyllä vielä niin köyhäkään että sen takia olis pakko muuttaa rajalantielle.Siellähän asuntojen vuokratkin on ihan pohjalukemissa, koska siellä asuvilta ei vaan voi pyytää paljoa vuokraa.Kaksi syytä:siel asuvil ei oo varaa ja toiseks ei sellasel alueel asuvilt voi pyytää samaa vuokraa ku josai paremmas lähiös asuvilt.piste.

      • Shakira

        KYLLÄ NYT RIITTÄÄ TOI MOLLAAMINEN. IMPOLA ON IHAN YHTÄ HYVÄ JA PAREMPIKIN PAIKKA ASUA KU MONI MUU LÄHIÖ. PALVELUT JA YHTEYDET PELAA. IHMISET TERVEHTIVÄT TOISIAAN IÄSTÄ JA KANSALAISUUDESTA HUOLIMATTA. VITTU TÄÄ MIKÄÄ MOSKOVA OO...TÄÄ ON IMPOLA....JOSKUS TAKAVUOSINA TÄÄ OLI BRONX. KOSKAAN EI OO TARVINNU PELÄTÄ MENNÄ ULOS, LIIKUMME JOPA YÖLLÄ...MITES ON LAITA MUUALLA? MOLLAAJAT TERVETULOO VAAN IMPOLAAN MEILLÄ ON AVOIMIEN OVIEN PÄIVÄ!!!


      • Pri 202
        Shakira kirjoitti:

        KYLLÄ NYT RIITTÄÄ TOI MOLLAAMINEN. IMPOLA ON IHAN YHTÄ HYVÄ JA PAREMPIKIN PAIKKA ASUA KU MONI MUU LÄHIÖ. PALVELUT JA YHTEYDET PELAA. IHMISET TERVEHTIVÄT TOISIAAN IÄSTÄ JA KANSALAISUUDESTA HUOLIMATTA. VITTU TÄÄ MIKÄÄ MOSKOVA OO...TÄÄ ON IMPOLA....JOSKUS TAKAVUOSINA TÄÄ OLI BRONX. KOSKAAN EI OO TARVINNU PELÄTÄ MENNÄ ULOS, LIIKUMME JOPA YÖLLÄ...MITES ON LAITA MUUALLA? MOLLAAJAT TERVETULOO VAAN IMPOLAAN MEILLÄ ON AVOIMIEN OVIEN PÄIVÄ!!!

        Taitaa nykyään, Porin pahimmat kohelot asua Pihlavan kerrostaloisssa. Porkka ja Impola sekä Väinölä on aika hyvin putsattu, Sampolassa nyt on vielä niitä hölmöjä. Impolakin voidaan jakaa "rauhalliseen" ja "rauhattomaan" alueseen. Rajalantie taitaa kuulua vieläkin tähän "rauhattomampaan".


    • meikäläinen

      Itse asuin impolassa vajaa kolme vuotta, mutta muutin jo viisi vuotta sitten pois sieltä. Tuona aikana en joutunut puukotuksen tai minkään muun rikoksen uhriksi. Ja naapureista ei ollut mitään suurempaa häiriöitä. Tietysti musiikkia joskus jossain soitettiin kovemmalla yms. Mutta kyllä muuallakin sellaista tapahtuu. olen kuullut,että Impola Rajalantien asunnot ovat rauhoittuneet kamalasti ja kai siihen on osasyynä Impolan asukastupa. Sieltä on lyhyt matka kauppaan Prismaan, mutta posti ja apteekki saisivat olla lähempänä. Ehkä Impolasta on vain jäänyt huono maine?

      • remonttireiska

        Olin töissä Impolassa viime vuonna ja jäi mieleen erittäin maittava ruoka ja iloinen ilmapiiri jota asukastuvassa oli tarjolla. Ei jäänyt mikään kovin huono käsitys muutenkaan. Lapsia oli aika vähän verrattuna muihin lähiöihin joissa olen töissä ollut, sitä joskus ihmettelin. Ei missään tapauksessa vaarallinen lähiö!


      • Ei jaksa jauhaa paskaa enem...
        remonttireiska kirjoitti:

        Olin töissä Impolassa viime vuonna ja jäi mieleen erittäin maittava ruoka ja iloinen ilmapiiri jota asukastuvassa oli tarjolla. Ei jäänyt mikään kovin huono käsitys muutenkaan. Lapsia oli aika vähän verrattuna muihin lähiöihin joissa olen töissä ollut, sitä joskus ihmettelin. Ei missään tapauksessa vaarallinen lähiö!

        Olkoon se Impola nyt millanen on, tuntuu olevan fifty fifty....toiset haukkuu toiset kehuu. Tiedän ainakin sen et siellä asuu paljon pitkäaikaisia vuokralaisia. Tuskin siellä asuisivat jos se ihan paskapaikka olisi. Käyvät töissä ja ovat raittiita ja rehellisiä. LOPETETAAN TÄÄ KESKUSTELU TÄHÄN KIITOS !


    • deee

      impolan alue puretaan ja sossupummit lopetetaan...

      • m-a-c

        Impola herättää tunteita ihmisissä :)))


      • koippa
        m-a-c kirjoitti:

        Impola herättää tunteita ihmisissä :)))

        impola ei tosiaankaan ole paha paikka asua,ellei itse ole jotakuta suututtanut.Itse olen asunut täällä yli kolme vuotta ja eikä minulla ole ainakaan ollut ongelmia.kertaakaan pyörääni ei ole varastettu,autoani viety,tai minua puukotettu.mutta kai se riippuu kenen suututtaa...


      • mutta asiaa.......
        koippa kirjoitti:

        impola ei tosiaankaan ole paha paikka asua,ellei itse ole jotakuta suututtanut.Itse olen asunut täällä yli kolme vuotta ja eikä minulla ole ainakaan ollut ongelmia.kertaakaan pyörääni ei ole varastettu,autoani viety,tai minua puukotettu.mutta kai se riippuu kenen suututtaa...

        On se oikeesti niin et ku osaa elää ja olla ei tuu harmia. Ei kannata liikaa viljellä rasismia tai voi tulla kuonoon, tai voi hajota auto tai pyärä. Se on notta niin jotta vittuilkaa vaan saunan takana on tilaa. Ja metsä vastaa niinku sinne huudetaan ja vielä sitä saa mitä tilaa =)


      • Lupaat kumminki vaan

        Siinä sulle kuule haastetta kerrakseen. Miten ajattelit homman toteuttaa?


      • kostaja
        Lupaat kumminki vaan kirjoitti:

        Siinä sulle kuule haastetta kerrakseen. Miten ajattelit homman toteuttaa?

        vai etulinjaan???impola on rauhallinen paikka ja tänne ei kaivata narkomaaneja eikä puukon heiluttelijoita koska niin metsä vastaa kun sinne huudetaan,impolan asukkaat pitävät huolta toisistaan toisin kuin muilla slummiasueilla ja paskanjauhamisen impolan rikollisuudesta ja väkivaltaisuudesta voi lopettaa koska ette tiedä asiasta yhtikäs mitään joten olkaa hiljaa!!!!!


      • mut
        kostaja kirjoitti:

        vai etulinjaan???impola on rauhallinen paikka ja tänne ei kaivata narkomaaneja eikä puukon heiluttelijoita koska niin metsä vastaa kun sinne huudetaan,impolan asukkaat pitävät huolta toisistaan toisin kuin muilla slummiasueilla ja paskanjauhamisen impolan rikollisuudesta ja väkivaltaisuudesta voi lopettaa koska ette tiedä asiasta yhtikäs mitään joten olkaa hiljaa!!!!!

        ei se aina tarkoita et se olis rikollinen tai pahoinpitelijä!


      • manta74
        mut kirjoitti:

        ei se aina tarkoita et se olis rikollinen tai pahoinpitelijä!

        ei tääl kyl kaikki oo sosiaaliviraston asukkeja,jos sitä tarkoitit.asun impolassa,käyn työssä,en ryyppää,enkä hakkaa ihmisiä.lapset saa kulkea ja olla rauhassa,heit ei oo koskaan tääl pelottanu kulkea.autoni on saanut olla täysin rauhassa parkkipaikalla ja myös pyöräni.kerran unohdin jopa lompakkoni pyörän tarakalle pariks tuntii,eikä kukaan vieny!!kait täälläkin muutama häirikkö on,mut missäpä niit ei olis?turha mollata huhujen perusteel impolaa,jos ei oo ite tääl asunu.suosittelen muuttoa tänne!!!tääl on rento meininki


      • kostaja
        manta74 kirjoitti:

        ei tääl kyl kaikki oo sosiaaliviraston asukkeja,jos sitä tarkoitit.asun impolassa,käyn työssä,en ryyppää,enkä hakkaa ihmisiä.lapset saa kulkea ja olla rauhassa,heit ei oo koskaan tääl pelottanu kulkea.autoni on saanut olla täysin rauhassa parkkipaikalla ja myös pyöräni.kerran unohdin jopa lompakkoni pyörän tarakalle pariks tuntii,eikä kukaan vieny!!kait täälläkin muutama häirikkö on,mut missäpä niit ei olis?turha mollata huhujen perusteel impolaa,jos ei oo ite tääl asunu.suosittelen muuttoa tänne!!!tääl on rento meininki

        lopettakaa sit impolan mollaaminen sillä alkaa ottaa kupoliin koska tää on rauhallinen asuinalue ja te jotka puhutte rikollisuudesta ja väkivaltaisuuksista ja puukottamisista niin teil on aivan väärä käsitys koska ette asu impolassa ja niitä sossupummeja löytyy kyllä joka kaupungin osasta et vois teil olla tarkempaa tietoa ennen ku kirjoittelette tuollaisia juttuja,huhu puheisiin ei ole luottamista et antakaa impolan asukkaiden olla ja elää haukkumatta ku ei ole tietoa teillä laisinkaan!!!!!!


      • plaaaaa

        impola...karmee paikka asua...sampola...karmee paikka asua....väinölä ..karmee paikka asua!!! mut ei sossupummit ja pohja sakka saa mistään muualtakaan kämppää...sori


      • kostaja
        plaaaaa kirjoitti:

        impola...karmee paikka asua...sampola...karmee paikka asua....väinölä ..karmee paikka asua!!! mut ei sossupummit ja pohja sakka saa mistään muualtakaan kämppää...sori

        taidat itse olla sossupummu ja pohjasakkaa koska ne juuri kirjoittavat tuollaista typeryyttä kuten sinä,hyvät ihmiset käykää impolassa ei täällä heiluta puukkojen ja pyssyjen kans pihalla saati et tällä hakattaisiin ihmisiä,lopeta tuo paskanjauhaminen ku et kerran tiedä asioista mitään....täällä uskaltaa yölläkin mennä ulos miten on muissa kaupunginosissa???niis ei liikuta yöllä kun ei uskalleta....impolassa moikataan ja jutellaan oli sit päivä tai yö!!!!


    • Siiiiiiiiili

      Ihan hyvä jätkä!!

    • Kingof42

      Oon asunut impolassa nyt 6 vuotta enkä ole nähnyt yhtään ainoata tappelua, narkkaria, autovarkautta yms. Lämmitysjohdot katoo tolpista aika usein, mut tarviihan venäläistenkin jostain leipänsä tehdä.

    • KorissaPorilainen

      Olen asunut porissa about 20 vuotta:

      Minun muistini mukaan täällä on ainakin tapahtunut seuraavaa:

      - Pormestarinluodossa messintiellä hakattiin nuori mies hengiltä.
      - Pormestarinluodon spar/vastaava ryöstettiin käsiaseella
      - Pormestarinluodon r-kioski ryöstettiin teräaseella ja poika otettiin "panttivangiksi".
      - Pormestarinluodossa r-kioskin vieressä lyötiin miestä kirveellä päähän
      - Pormestarinluodossa keulantiellä/purjeentiellä hakattiin mieshenkilö pesäpallomailalla
      - Pormestarinluodossa puukotus messintiellä
      - Pormestarinluodossa messintiellä hyppäsi henkilö parvekkeelta
      - Pormeastinluodon koulussa heiteltiin tarkkariluokan ikkunasta tavaroita
      - Vähärauman koulun oppilas juoksi ikkunasta pihalle
      - Viikkarissa hakattiin mieshenkilö ja heitettiin lumihankeen kuolemaan
      - Kuukkarissa henkirikos?
      - Vanha nainen hakattiin kaarisillalla (pormestarinluotoa)
      - Nuori mies hakattiin kirjurinluodossa (pormestarinluotoa)
      - Sampolassa mieshenkilö ampui naisystäväänsä tais olla vähä aika takasin (2-4vuotta sitten) saman kaltainen tapaus
      - Useita puukotuksia sampolassa
      - Porin youtube-kuuluisa kebab tappelu
      - Joukkotappelu pormestarinluodon koululla kahdesti. Nuoret otti yhteen putkien ja kettinkien kanssa.

      Ja onhan noita, mutta ei muista paikkaa missä tapahtu. Noita puukotuksiakin ollu useempi ja joka vuosi niitä on ainakin kaksi joista uutisoidaan.

      • kriminaaleja

        Impolassa kaale tarjonnu suulia keuhkoon ja mutka samalla näkyi takin alta ihan ilman syytä.
        Sen voin sanoa, että ei ne pahimmat niissä korkeissa asu, niitä riittää myös niiden viereisissä kolmikerroksisissa slummikerrostaloissa.
        Väinölässä alle täysi-ikäiset kauppasi pillereitä Latokartanontien kerrostalon rappukäytävissä tässä taannoisina vuosina ja näkyi kauppa käyvän vilkkaasti.


    • lisätään vielä

      Pormestarinluodossa Keulantiellä mies hyppäsi ikkunan läpi alas 7. kerroksesta asfalttiin.
      Pormestarinluodossa Purjeentiellä ns rituaalimurha.
      10. osassa siwa muutaman kerran ryöstetty kirveellä ja puukolla uhaten.

    • ÄLLÖÄ

      VOI ! JEKENAUT ET JOKU JAKSAA JAUHAA TÄTÄ SAMAA P----A
      TÄÄL ON TUOL EI

    • 586

      "Pormestarinluodossa Purjeentiellä ns rituaalimurha."

      -Mikä tää juttu on?

    • Miumaukuka

      Impolassa asuu Impoja ei sen kummenpaa. Onko se sitten joku vika, en tiedä.
      Sampolassa on yleensä ihan rauhaisaa ja keskustassakin.

    • amisboyfinland00

      Asun imppikses ja nautin siitä. Ainoo miinus on et pyöriä pöllitään aika usein ja renkaita puhkotaan.

      • keipiinain

        Hieno lempinimi Impolasta :D


    • Järvisimpukka

      asuu impolassa.

    • Rölöm

      Mä asun Rajalantie vitosessa. Hissikin korjattiin

    • Milaonsi

      Impola=Sampola=Väinölä=Porkka=Pori kaikki samaa Kokemäenjoen tuomaa sakkaa;)

    • Eläkeläis taksikuski

      Väinölässä nykyään vain suomalaiset 15-25 vuotiaat kakarat ja lapsenmieliset riehuvat ja rällästävät. Täysin vaarattomia paskahousuja. Impolassa suosittelen välttämään rajalantien korkeita taloja ja varsinkin vieressä olevia matalia kolmekerroksisia jossa mustalais nuorukainen puukotettiin puolivuotta sitten. Niihin mataliin taloihin on ilmeisesti ennen majoitettu vankilasta päässeet? Enkä tarkoita näillä ojantien kolmekerroksisia. Niissä ei riehu kuin pari hullua alkoholisti suomalaista. Sampola todella rauhoittunut, hillervontiellä vielä elossa viimeisiä alkoholistiongelmaisia. Porkassa välttäisin purjeentien ja viereisten teiden viimeisiä kerrostaloja joissa vain vuokrakämppiä.

    • Mites Viikkari?

      Onko rauhottunu, vai asuuko lapsenmielisiä hihittelijöitä?

      • valkealla varsalla

        Viikkari ja kuukkari samaa skeidaa.Narkkeja täynnä.Monesti näkee ohi ajaessa jonkun imevän aamupalaa nenään siinä "sarpin risteyksen" kohdalla viikkarin puolella jollain sisäpihalla.


    • Koopeenineelius

      Asuin Impolassa tuossa 2007-2010, ja voin sanoa, että se on yksi vähinten kehittyneimmistä lähiöistä joita olen nähnyt. Jos suoran vastauksen minulta haluaa: paikka on täyttä syöpää ja en suosittelisi muuttamaan jos on muita vaihtoehtoja.

    • Muuttunut

      Vastaan 8/2018: Onpa vanhaa ja nykyiseen verrattuna väärää tietoa Impolasta. Rajalantiellä osa taloista muuttumassa omistusasuntotaloiksi. Filpuntie 1 on nykyään omistusasuntotalo. Ojantien keskellä on muutama vuokratalo, muut omistus- asuntotaloja.
      Rajalantie 12 isännöintifirma aikaa sitten vaihtunut. Asukastupaa ei ole vuosikausiin siinä enää ollut.
      Filpuntie 5 "juoppotalo" myös rauhoittumaan päin. Kalle teki uskonratkaisun, kuoli syöpään ja ei ole enää keskuudessamme. Se huutajanainen Filpuntie 5:stä on nyt muualla.

      Katsokaa Porin nykyisiä rikostilastoja. Sieltä näette mikä lähiöistä on oikeasti rauhaton.

    • VillaSucca

      Aloittaja on nyt 13 vuotta sitten opiskellut ja mahdollisesti jo valmistunutkin. Olisikohan hiukan vanha aloitus?

    • Tilastoelokuu2018

      Poliisin tilasto: Henkirikokset ja niiden yritykset 1998–2017
      Pori, Ahlainen 1
      Pori, Hyvelä 1
      Pori, Impola 7
      Pori, Isosanta 4
      Pori, Kaanaa 1
      Pori, Karjaranta 2
      Pori, Keskusta 26
      Pori, Koivistonluoto 2
      Pori, Kuudesosa 21
      Pori, Kyläsaari 1
      Pori, Kymmenesosa 1
      Pori, Käppärä 3
      Pori, Lampaluoto 2
      Pori, Lavia Keskusta 1
      Pori, Lavia_Keskusta 2
      Pori, Leppäkorpi 1
      Pori, Liinaharja 1
      Pori, Luodot 1
      Pori, Lyttylä 1
      Pori, Musa 5
      Pori, Myöntäjä 2
      Pori, Mäntyluoto 1
      Pori, Niemenkylä Lavia 1
      Pori, Noormarkku 1
      Pori, Paratiisinmäki 1
      Pori, Peräkylä 1
      Pori, Pietniemi 3
      Pori, Pihlava 9
      Pori, Pinomäki 2
      Pori, Pormestarinluoto 16
      Pori, Reposaari 3
      Pori, Riihiketo 2
      Pori, Ruosniemi 8
      Pori, Sampola 24
      Pori, Tiilimäki 6
      Pori, Tiiliruuki 0
      Pori, Toejoki 3
      Pori, Toejoki 2 1
      Pori, Uusikoivisto 4
      Pori, Vanhakoivisto 2
      Pori, Viidesosa 11
      Pori, Vähärauma 4
      Pori, Väinölä 3
      Pori, Yyteri 2
      Pori, koko kunta 219

    • Anonyymi

      Ihan rauhallista seutua nykyään. Vielä 2015 oli ongelmia, mutta on kyl siitä rauhoittunut. Palvelut lähellä.

    • Anonyymi

      Hei! Olen 95 vuotias jokapaikan trollaaja ja olen muuttamassa Porrii. Mistä löytyy nuorta lihaa ja kunnon ponua? Olen ehkä vanhan näköinen mutta nuorukainen mieleltäni. Missä on parhaat räkälammikot kahlata?

    • Anonyymi

      En ole enää nuori enkä mies. Olen tulossa Poriin uusiksi mutta töihin ja muuttamassa Sampolaan. Millaista seutua mahtaa olla?

    • Anonyymi

      P
      Aras

    • Anonyymi

      Porin parhaimpia alueita, rauhallista on nykyään.

      Baaria ei enää ole, ei ole perjantaisin karateilta.

    • Anonyymi

      Runo Impolalle


      On toi hieno paikka Porissa tämä Impola
      Kun tarttis siellä jo olla juoppoparantola

      Impolassa virtaa ja virtaa viina
      Mut bubresta on tullut poliisien piina

      Siis sinne käy deekun tie
      Kun elämä päihteisiin vie


      T. TisuliPasi

      • Anonyymi

        Ostax Pasitisu apupyörät potkulautaan?

        T: Jeenosetä


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Pasin titsit ovat korealaista valurautaa.Yleensä ne ovat silikoonipussukoita joissa on suolavettä sisällä mutta pasin titsit on valettu koreassa puhtaasta alumiinista.Ei ruostu, ei repeile, ei roiku.. ainakaan paljoo.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe