olen sitä ihtiään kerrassaan mahtavaa kuinka paljon olen ennustanut
ja sitten vielä tunnustanut
jopa tunnistanut
voih
olen mentalisti
11
102
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
kovaa flättii ja skoudet
- Anonyymi00012
"Henkka på Svenkka". -sivu
- Anonyymi00002
Jotenki haisee.
Onko se tuo omakehu vai mikä😴- Anonyymi00003
joo
- Anonyymi00004
Mene vttuun sieltä pihalta!
- Anonyymi00006
Totu siihen. Sinulle ei tule helppoa.
- Anonyymi00005
Olen ihminen kuka ei saanut tahtoaan läpi. Tämä aloittajalle kuka matkii toista.
- Anonyymi00007
Pllusi tuoksuu kateudelle.
- Anonyymi00009
Oon aika varma että sulla on vaan skitsofrenia tai joku muu yhtä vakava mielen sairaus
- Anonyymi00010
Siltähän nuo vainoajat yrittävät saada homman näyttämäään. Siihen pyrivät kokoajan toiminnallansa että näyttäisi siltä tai että oikeasti tästä kauheasta stressistä/ahdistuksesta/epäilyksistä puhkeaa joku vakavampi sairaus
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Siltähän nuo vainoajat yrittävät saada homman näyttämäään. Siihen pyrivät kokoajan toiminnallansa että näyttäisi siltä tai että oikeasti tästä kauheasta stressistä/ahdistuksesta/epäilyksistä puhkeaa joku vakavampi sairaus
Koska heidän toiminnan takia epäilen nykyään kaikkia ja kaikkea, kaikesta! En pysty luottamaan enää mihinkään elämässä 😧😠😢
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va641740Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661189- 138963
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15841Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41618
- 79610
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa92585- 45518
- 47505