Ihanaa tyttöilyä levarilla

Anonyymi-ap

En voinut taaskaan vastustaa mielihalua pukeutua naisten asuihin ja tyttöillä. Kun vaimo lähti iltavuoroon, menin salaiselle vaatekätkölleni ja otin esille punaisen minihameen, valkoisen paitapuseron ja tummat 5 cm koron korkkarit. Ajoin noin 30 km valtatien varteen ja ostin vielä mustat sukkikset. Puin asun autossani kiimaisena ja pukeuduttuani ajoin valtatien levarille parkkiin. Olin kuin neito pulassa, sillä aukaisin auton peräkontin ja konepellin ja autojen ajaessa ohi kumarruin tutkimaan konepellin alustaa. Polvipituinen punainen hame kiristyi mukavasti vasten pakaroita tarjoten pyllyni tyrkylle ihailtavaksi. Levitin myös hieman sukkissääriäni, jotta näkymä olisi ollut vielä parempi. Aivan ihanaa!!!
T. Ukm55v

23

363

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oli varmasti kiihotava näky

• Anonyymi00002

Tarkoitushan oli, etteivät ohiajajat tietäiskään, että siinä onkin mies naisten vaatteissa. Olin sillä tavalla selin kumartuneena konepellin alle. Näkyvillä oli vain korkkarit, mustat sukkissääret ja hameen peittämä peppu. Varmasti punainen hame kiinnitti huomion...

• Anonyymi00003

Missäpäin tälläinen tyttöilijä levarilla vaikuttaa? Saisiko sisääsi työntyä kun olet pylly pystyssä konepellin alla?

• Anonyymi00004

Täällähän minä Oulun eteläpuolella tyttöilen aina, kun siihen vain on mahdollisuus. Mieluummin kyllä polvistuisin eteesi... tuosta voisin aloittaa, kun kokemusta ei ole vielä kertynyt.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Täällähän minä Oulun eteläpuolella tyttöilen aina, kun siihen vain on mahdollisuus. Mieluummin kyllä polvistuisin eteesi... tuosta voisin aloittaa, kun kokemusta ei ole vielä kertynyt.

Mee sirkukseen friikki

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olisi mukavaa tavata Oulun tyttöilijä sinut,kiihotat kovin, ihanat hyväilyt kanssasi,seniori ukm olen

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olisi mukavaa tavata Oulun tyttöilijä sinut,kiihotat kovin, ihanat hyväilyt kanssasi,seniori ukm olen

Mee sirkukseen friikki

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oletko mistäpäin, olisiko mahdollista tavata jossain?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Oletko mistäpäin, olisiko mahdollista tavata jossain?

Oulusta olen, missähän voisi tavata, noita parkkipaikkoja ehkä, rannoilla vois olla mukavia paikkoja? Oleko ketjun aloittaja, olen kyllä paljon vanhempi ukm.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Oulusta olen, missähän voisi tavata, noita parkkipaikkoja ehkä, rannoilla vois olla mukavia paikkoja? Oleko ketjun aloittaja, olen kyllä paljon vanhempi ukm.

Olen ketjun aloittaja kyllä. No, ikähän on vain numeroita. Oletko mitä ikäluokkaa? Huomenna olen liikkeellä Ylivieskassa. Miten kauas pystyisit liikkumaan, mulla on matkaa n. 80 Ouluun.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Olen ketjun aloittaja kyllä. No, ikähän on vain numeroita. Oletko mitä ikäluokkaa? Huomenna olen liikkeellä Ylivieskassa. Miten kauas pystyisit liikkumaan, mulla on matkaa n. 80 Ouluun.

Kaukana, pitkämatka 80km.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kaukana, pitkämatka 80km.

Entäs jos huomenna koukkaisin iltapäivällä Oulun kautta.

• Anonyymi00011

Kiihottaisi tavata tyttöilijää tai seniori miestä Oulusta. M62v.

• Anonyymi00013

Millainen olet m62, olen seniori mies, missä suunnassa Oulua liikuskelet.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Millainen olet m62, olen seniori mies, missä suunnassa Oulua liikuskelet.

Mukava rehti mies olen. Heinäpäässä olen. M62v

• Olisipa Espoossa yhtä mukavaa tarjolla.

• Anonyymi00016

Itse en tykkää naisten vaatteista. Mut mun poikaystävä meikkaa ja pukee mut. Ne antaa mulle uuden salaisen identtiteeti. Yks ope ei tunnistanut ja tuli halaa takaapäin. Hankas munalla mun pakaroita. Vai tunnistiko? En uskaltanut kääntyä enkä kieltää. Työnsin vastaan ja sain hyvän panon peppuuni.

• Anonyymi00018

Naisten alusasut kiihottavat, laittaa pitsi pikkarit päälle alkaa heti jöpöttään. Haluisi nähdä tyttölijän asusteissa pikkareissa kiihottuneena kulli kovana.

• Anonyymi00020

Alusasut ovat kiihottavinta pukeutumisessa. Vaateliikkeiden rintsikkatelineet ovat vastustamattomia, pakko mennä katselemaan ja ihastelemaan.

• Anonyymi00019

Tyttöily kivaa ulkona illasta kun vähän hämärtää.Imee tai imettää.Varsinkin vakkarin pukemana/meikaamana rintsikat,pikkarit nahkahousut pitkä paituli toppaliivi punertava peruukki.

• Anonyymi00021

Missä tuollainen tyttöilijä liikkuu?

• Anonyymi00022

On ihana laittaa alusasut,stay upit,korsetti ja mekko välillä vaikka mulla on parta.vaimo auttaa ja lakkaa mun kynnet.

• Lahdesta tyttöilyseuraa??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2024
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      135
      1125
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      113
      1116
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      971
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      928
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      53
      819
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      717
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      677
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      664
    10. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      662
    Aihe