En voinut taaskaan vastustaa mielihalua pukeutua naisten asuihin ja tyttöillä. Kun vaimo lähti iltavuoroon, menin salaiselle vaatekätkölleni ja otin esille punaisen minihameen, valkoisen paitapuseron ja tummat 5 cm koron korkkarit. Ajoin noin 30 km valtatien varteen ja ostin vielä mustat sukkikset. Puin asun autossani kiimaisena ja pukeuduttuani ajoin valtatien levarille parkkiin. Olin kuin neito pulassa, sillä aukaisin auton peräkontin ja konepellin ja autojen ajaessa ohi kumarruin tutkimaan konepellin alustaa. Polvipituinen punainen hame kiristyi mukavasti vasten pakaroita tarjoten pyllyni tyrkylle ihailtavaksi. Levitin myös hieman sukkissääriäni, jotta näkymä olisi ollut vielä parempi. Aivan ihanaa!!!
T. Ukm55v
Ihanaa tyttöilyä levarilla
23
363
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Oli varmasti kiihotava näky
- Anonyymi00002
Tarkoitushan oli, etteivät ohiajajat tietäiskään, että siinä onkin mies naisten vaatteissa. Olin sillä tavalla selin kumartuneena konepellin alle. Näkyvillä oli vain korkkarit, mustat sukkissääret ja hameen peittämä peppu. Varmasti punainen hame kiinnitti huomion...
- Anonyymi00003
Missäpäin tälläinen tyttöilijä levarilla vaikuttaa? Saisiko sisääsi työntyä kun olet pylly pystyssä konepellin alla?
- Anonyymi00004
Täällähän minä Oulun eteläpuolella tyttöilen aina, kun siihen vain on mahdollisuus. Mieluummin kyllä polvistuisin eteesi... tuosta voisin aloittaa, kun kokemusta ei ole vielä kertynyt.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Täällähän minä Oulun eteläpuolella tyttöilen aina, kun siihen vain on mahdollisuus. Mieluummin kyllä polvistuisin eteesi... tuosta voisin aloittaa, kun kokemusta ei ole vielä kertynyt.
Mee sirkukseen friikki
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olisi mukavaa tavata Oulun tyttöilijä sinut,kiihotat kovin, ihanat hyväilyt kanssasi,seniori ukm olen
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olisi mukavaa tavata Oulun tyttöilijä sinut,kiihotat kovin, ihanat hyväilyt kanssasi,seniori ukm olen
Mee sirkukseen friikki
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oletko mistäpäin, olisiko mahdollista tavata jossain?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oletko mistäpäin, olisiko mahdollista tavata jossain?
Oulusta olen, missähän voisi tavata, noita parkkipaikkoja ehkä, rannoilla vois olla mukavia paikkoja? Oleko ketjun aloittaja, olen kyllä paljon vanhempi ukm.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oulusta olen, missähän voisi tavata, noita parkkipaikkoja ehkä, rannoilla vois olla mukavia paikkoja? Oleko ketjun aloittaja, olen kyllä paljon vanhempi ukm.
Olen ketjun aloittaja kyllä. No, ikähän on vain numeroita. Oletko mitä ikäluokkaa? Huomenna olen liikkeellä Ylivieskassa. Miten kauas pystyisit liikkumaan, mulla on matkaa n. 80 Ouluun.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen ketjun aloittaja kyllä. No, ikähän on vain numeroita. Oletko mitä ikäluokkaa? Huomenna olen liikkeellä Ylivieskassa. Miten kauas pystyisit liikkumaan, mulla on matkaa n. 80 Ouluun.
Kaukana, pitkämatka 80km.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kaukana, pitkämatka 80km.
Entäs jos huomenna koukkaisin iltapäivällä Oulun kautta.
- Anonyymi00011
Kiihottaisi tavata tyttöilijää tai seniori miestä Oulusta. M62v.
- Anonyymi00013
Millainen olet m62, olen seniori mies, missä suunnassa Oulua liikuskelet.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Millainen olet m62, olen seniori mies, missä suunnassa Oulua liikuskelet.
Mukava rehti mies olen. Heinäpäässä olen. M62v
Olisipa Espoossa yhtä mukavaa tarjolla.
- Anonyymi00016
Itse en tykkää naisten vaatteista. Mut mun poikaystävä meikkaa ja pukee mut. Ne antaa mulle uuden salaisen identtiteeti. Yks ope ei tunnistanut ja tuli halaa takaapäin. Hankas munalla mun pakaroita. Vai tunnistiko? En uskaltanut kääntyä enkä kieltää. Työnsin vastaan ja sain hyvän panon peppuuni.
- Anonyymi00018
Naisten alusasut kiihottavat, laittaa pitsi pikkarit päälle alkaa heti jöpöttään. Haluisi nähdä tyttölijän asusteissa pikkareissa kiihottuneena kulli kovana.
- Anonyymi00020
Alusasut ovat kiihottavinta pukeutumisessa. Vaateliikkeiden rintsikkatelineet ovat vastustamattomia, pakko mennä katselemaan ja ihastelemaan.
- Anonyymi00019
Tyttöily kivaa ulkona illasta kun vähän hämärtää.Imee tai imettää.Varsinkin vakkarin pukemana/meikaamana rintsikat,pikkarit nahkahousut pitkä paituli toppaliivi punertava peruukki.
- Anonyymi00021
Missä tuollainen tyttöilijä liikkuu?
- Anonyymi00022
On ihana laittaa alusasut,stay upit,korsetti ja mekko välillä vaikka mulla on parta.vaimo auttaa ja lakkaa mun kynnet.
Lahdesta tyttöilyseuraa??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1542024- 1351125
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1131116- 47971
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72928- 53819
- 38717
- 34677
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan245664- 64662