Liikaa jo?
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
En oikeastaan ole niin lisää näkemisestä kiinnostunut. Kuulo- ja tuntoaisti tärkeämmät.
n>m - Anonyymi00004
🖕
- Anonyymi00005
huh huh
- Anonyymi00006
Niitä huonoimpia asioita kyllä, niitä en enää loppuelämässäni kaipaa.
- Anonyymi00008
Voi kauheeta. Noinhan se menee että saneleekin säännöt vain.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Voi kauheeta. Noinhan se menee että saneleekin säännöt vain.
Ihmisillä pitää olla kuitenkin inhimillisyyttä ja rehellisyyttä ja vilpittömyyttä. Siinä antimielessä on tullut ne suurimmat järkytykset.
- Anonyymi00007
En tiedä.
- Anonyymi00009
Kertoisitko miksi kaikki?
- Anonyymi00010
En ymmärrä kysymystä..
- Anonyymi00012
Nähnyt mitä? Ainakin sen ettei minua kiinnosta hittojakaan teini-ikäisten mielenmaisema tai muutoinkaan heidän maailmansa.
Olisi varmaankin eri mietteet, jos itsellä olisi lapsia, mutta kun ei ole. En siis erityisemmin suunnittele suuntaavani nuorisotyön pariin.
Pitääkö kukaan loppujen lopuksi muista, kuin omista lapsistaan? - Anonyymi00013UUSI
Miten sellainen on mahdollista.
- Anonyymi00015UUSI
on se mahdollista, jos aktiivisen tekemisen ja osallistumisen sekä toimijuuden asemasta onkin "pelkkä katsoja". Silloin on nähnyt liikaa suhteessa aktiivisuuteen. Kyse ei ole silloin omista aidoista kokemuksista tai tekemisestä vaan ainoastaan tarkkailemisesta ja passiivisesta katsomisesta.
Tokihan toiset saavat silloin irl-näytökselleen katsojan, mutta ei se sivusta katsottu show ole erityisemmin kiinnostava. Dramaturgia vähintäänkin kyseenalaista ja leikkauksin tökkii. Ohjaajasta ei tietoa. Ehkei kehdannut laittaa nimeään tekeleeseen. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
on se mahdollista, jos aktiivisen tekemisen ja osallistumisen sekä toimijuuden asemasta onkin "pelkkä katsoja". Silloin on nähnyt liikaa suhteessa aktiivisuuteen. Kyse ei ole silloin omista aidoista kokemuksista tai tekemisestä vaan ainoastaan tarkkailemisesta ja passiivisesta katsomisesta.
Tokihan toiset saavat silloin irl-näytökselleen katsojan, mutta ei se sivusta katsottu show ole erityisemmin kiinnostava. Dramaturgia vähintäänkin kyseenalaista ja leikkauksin tökkii. Ohjaajasta ei tietoa. Ehkei kehdannut laittaa nimeään tekeleeseen.Eipä aina viitsi kirjoittaa. Varsinkin kun on poistettu lähes jokainen teksti. Silloin on hyvä olla kirjoittamatta mitään ja tyytyä pelkkään lukemiseen. Näin on ollut varsinkin viime aikoina yhä enenevässä määrin, joten siksi hiljaa.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tokihan toiset saavat silloin irl-näytökselleen katsojan, mutta ei se sivusta katsottu show ole erityisemmin kiinnostava. Dramaturgia vähintäänkin kyseenalaista ja leikkauksin tökkii. Ohjaajasta ei tietoa. Ehkei kehdannut laittaa nimeään tekeleeseen.En ymmärtänyt sepustuksestasi sanaakaan
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
En ymmärtänyt sepustuksestasi sanaakaan
Sinulla on täysi vapaus olla ymmärtämättä.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eipä aina viitsi kirjoittaa. Varsinkin kun on poistettu lähes jokainen teksti. Silloin on hyvä olla kirjoittamatta mitään ja tyytyä pelkkään lukemiseen. Näin on ollut varsinkin viime aikoina yhä enenevässä määrin, joten siksi hiljaa.
Onko palstakirjoitteleminen, jotenkin merkityksellistä? Se nyt on yks hailee kirjoittaako tänne vai ei ja lukemisenkin kannalta löytyy huomattavasti kehittävämpiä ja nautinnollisempi luettavia, kuin keskustelut Suomi24:ssä.
Kyllä tärkeimmät ja arvokkaimmat keskustelut käydään irl ja kasvotusten. - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
En ymmärtänyt sepustuksestasi sanaakaan
Minä ymmärrän, mutta onko se hyvä asia vai huono 🤔
- Anonyymi00014UUSI
En nähnyt .
Jos puhuisin että olen nähnyt ,se olisi valhe.
Mutta oletan js luulen että tiedän liikaakin...
Naiselta - Anonyymi00016UUSI
Välillä miten täällä et onko miehet oikeasti noin " akkoja" miltä noista osan vastauksista saa kuvan. Hirveetä kitinää ja lapsellista valitusta. Vai esiintyynkö vaan naiset miehinä.
- Anonyymi00017UUSI
Nähnyt mitä?
- Anonyymi00023UUSI
Mätti-Esa lähikaupan salaattibaarissa lisäämässä Auraa salaa punaliputettuun Ceasariin. Kuningatarpullat jäi sillä kertaa koriin.
Mun mielestä jo se on viranhaltijasta liikaa. -sivu Aika paljon kaikkea negaa kyllä. Välillä usko hyvästä horjuukin sen takia. Ihmiskunta on osoittautunut kuravesikuplaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1561747
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5531513Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1801499Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va281966Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "178938- 58816
- 58786
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26750- 63739
- 56738