Ne on aina kateellisia mulle, vaikka olisin vain hiljaa nurkassa ja vähän henkäilisin happea. Sekin on heille liikaa, että hengitän. En edes kärjistänyt. Oikeasti joillekin on liikaa pelkkä minun olemus ja olemassaolo. Kadehtii minua ihmisenä.
Vastaukset 40
- Anonyymi00001
Tämä on ikävä-palsta. Tuolla on erillinen palsta Kateus-aiheille.
- Anonyymi00007
Onhan tuo ikävä asia. Oikein todella ikävä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onhan tuo ikävä asia. Oikein todella ikävä.
Ikävä tarkoitta suhdepalstojen yhteydessä ihmistenvälistä kaipausta.
- Anonyymi00036
Miksi, ihmettelen tota? Sulla kuitenkin muna ja heillä munasarja? Harvemmin yksittäinen menee sarjan, jossa useampia munia edelle? Onko vain sellaista kateutta, kun haluaa kaiken itselle, eikä sulle raaski antaa edes sitä yhtä?
- Anonyymi00038
Kateus liittyy minusta enemmän narsistiseen käyttäytymiseen. Narsistit sitä viljelee ja kokevat siksi, ett kaikki toimivat heidän tavallaan. Kateus ei ole normaalia tasapainoisen ihmisen käyttäytymistä. Oma mutu tällainen.
- Anonyymi00002
Alunperin on noin mutta sitten se muuttuu. On kahdenlaisia. Joko itsemurhaan taipuvaisia tai sähikäisiä.Kuulun jälkimmäiseen. Eikä se oo ulkonäöstä kyse kun kateus iskee. Katsoa kun aamulla klo herättää 6.00 tulee se nurkassa hengittävä mieleen ja ai, et ku pistää vihaksi,jopa miehillä.
- Anonyymi00008
Kyllä hyvällä ulkonäöllä saa enemmän kateellisia kimppuun, pysytäänhän nyt totuudessa. -sivusta
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä hyvällä ulkonäöllä saa enemmän kateellisia kimppuun, pysytäänhän nyt totuudessa. -sivusta
Ja sitten jos on saanut vaikka vähän rahaa jostain, niin voi voi. Siitä vasta ollaankin kateellisia. Ed.
- Anonyymi00003
Trollipisteet 2/5
Ei vetoa tarpeeksi tunteisiin. Liian laimeaa hakua, vetää puoleensa naiskommentteja, jotka haluaa näpäyttää että sussa on vikaa, miks oot tuommonen, älä oo tuommonen, luultavasti oot vaan rasittava, sua kukaan kadehdi, kuvittelet vaan. Muutama säälipojo joltain eksyneeltä että äläs nyt. Huono trolli.- Anonyymi00006
Tiedoksi että jotkut on vain ilkeitä eikä trollaa. Sä ilmeisesti harrastat sitä jokaisella ano palstalla. Haukut ja mustamaalaat sun"frendejä".
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tiedoksi että jotkut on vain ilkeitä eikä trollaa. Sä ilmeisesti harrastat sitä jokaisella ano palstalla. Haukut ja mustamaalaat sun"frendejä".
Oon huomannut että täällä jos joku laittaa aidon ja tunteikkaan aloituksen, niin heti on joku samantyylisesti haukkumassa "gubben trollaukseksi" yms. Halutaan tappaa järkevät, aidot keskustelunaiheet täältä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Just. Luule mitä luulet ”frendies” kans, evvk
- Anonyymi00028
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oon huomannut että täällä jos joku laittaa aidon ja tunteikkaan aloituksen, niin heti on joku samantyylisesti haukkumassa "gubben trollaukseksi" yms. Halutaan tappaa järkevät, aidot keskustelunaiheet täältä.
No onhan toi aloitus tosi outo. Otaksä kaikki aloitukset täällä todesta?
- Anonyymi00004
Semmosta. Unohda itsesi ja ole iloinen elämässäsi. Kateus on mielenvikaa. Unohda heidät.
Etsi ihmisiä joiden kanssa tunnet olosi hyväksi. Väärä seura on kuin syöpä. Se syö kunnes lakkaat.
Jätä ne pois elämästäsi.- Anonyymi00005
Helppoheikin kommentti. Autuaita ovat kuten sinä vähään tyytyväiset.
- Anonyymi00009
Ei sitä kateutta aina huomaa. Luulet että ovat kavereita ja sitten puukko viuhuukin jo selkään. Kokemuksesta puhun. -sivusta
- Anonyymi00013
Kateus on suomalaisten helmasynti. Siitä pääsee eroon, kun muuttaa pois täältä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei sitä kateutta aina huomaa. Luulet että ovat kavereita ja sitten puukko viuhuukin jo selkään. Kokemuksesta puhun. -sivusta
Semmosta se on kun kaverina ei olla avoimia. Ai, niin eihän silloin olisi kaveruutta edes syntynyt. Kuka haluaa kaveerata vihollisen leirin kätyrin kanssa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Semmosta se on kun kaverina ei olla avoimia. Ai, niin eihän silloin olisi kaveruutta edes syntynyt. Kuka haluaa kaveerata vihollisen leirin kätyrin kanssa.
Tjms.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hyvä jos olet niin tarkkanäköinen. Eihän ihmiset edes tunne itseään ja omaa käytöstään monesti. Alkaa vaan se toinen äkillisesti "ärsyttämään".
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vihollisleirin kätyri?! Ota nyt työntekijät huomioon äläkä pyri tukittamaan teitä. Joskus kun ei näe itsessään mitään vikaa.
- Anonyymi00019
Juu juu.
- Anonyymi00021
Jotkut tekee töitä ja jotkut hämmentää sitä. En tiedä, mistä johtuu ja vasta vuosien vuosien päästä yhtäkkiä huomataan ihminen. Sivusta.
- Anonyymi00023
minä sanon kaikille turha tulla elämääni tulevaisuudessa kun menee hyvin, kun ei ole näkynyt tai kuulunut kunnon ollut vaikeaa. elämässä katoaa ihmisiä jotkut lähtee kun menee hyvin ja jotkut kun menee huonosti. se tarkoittaa vain että on väärät ihmiset elämässä, pitää etsiä uusia.
- Anonyymi00024
Joo sama. Vaikka niillä on yhtäläiset mahdollisuudet saman tasoiseen elämään niin silti ne vaan kateilee, ulisee, valittaa ja odottaa että kaikki tuotaisiin heille kuin Manulle illallinen, eivätkä ole valmiita työskentelemään tavoitteidensa eteen. Todellisuus elämästäni on myös haavekuvaa karumpi ja en ole vieläkään ymmärtänyt mikä tässä on niin kateutta aiheuttavaa
- Anonyymi00025
Tätä elämänikuvaa myös vääristellään rankalla kädellä niin että joku sokeripappa olisi maksanut minulle kaiken, minkä omistan vaikka todellisuudessa olen paiskinut niskalimassa töitä niin sekin on kuulemma valetta ja maannut olen koko elämäni, miehet simppaa
- Anonyymi00026
En usko kateuden olevan niin voimakas vaikutin, kuin palstoilla usein annetaan ymmärtää. Suurinta osaa ei todennäköisesti edes kiinnosta siinä määrin muiden elämä, että kateus nousisi pintaan.
Elämä on tehty elettäväksi ja on huomattavasti mielekkäämpää keskittyä toteuttamaan päämääriään ja siihen millaista elämää haluaa, kuin kärvistellä kadehtimassa muiden elämiä, tekemisiä ja omaisuuksia.
Jos kärsii kateudesta niin keskittyy enemmän siihen mitä kateus kertoo. Okei. Tunnet kateutta parisuhteesta? Kadehtimalla ei tapahdu mitään. Kateus kuitenkin ilmaisee, että toivoisi itselleenkin parisuhdetta. Ennemmin siis keskittyy siihen, että pyrkii tekemään tekoja, jotka edistävät toiveen toteutumista.
Oletko vakavissasi olettaessasi, että pelkkää olemassaoloasi kadehditaan? Olen joutunut runsaasti pelkästään olemaan ja kyllä täytyy olla jotain vikaa päässä, jos pelkän olemassa olon perusteella kadehtii. - Anonyymi00027
Oletko mies?
Aattelin vaan, kun kateuttas julistat ikävä-palstalla. - Anonyymi00030
Miesten kanssa tulet toimeen koska annat heille. Naisten kanssa sama ei toimi ja olet neuvoton.
- Anonyymi00039
Ehkä haluat kuvitella niin
-Sivusta - Anonyymi00041
Fakta on se että joskus mieskaverit toivovat pääsevänsä housuihin, vaan ei läheskään aina. Tarpeeksi kauan kun katselee tiettyä käytöstä naisilta niin ei viitsi enää edes yrittää.
- Anonyymi00031
Mitä he kadehtivat sinussa, mitä olemuksessasi on sellaista?
- Anonyymi00032
Mä tuun toimeen melkein kaikkien kanssa. Mussa ei olekaan mitään kadehtivaa.
- Anonyymi00033
Tai sitten olet jotenkin koppava ja se ärsyttää ihmisiä?
- Anonyymi00034
mä olen ainaskin aivan ihana ihminen. annan paljon rakkautta ympärilleni. parannan mmaailmaa
- Anonyymi00035
Pösilö taidat olla...
- Anonyymi00037
sitten on näitä tarrautujoita. joiden tietoisuus tarrautuu ja syö. se ei ole kateutta.
- Anonyymi00040
Mullle kateellinen työyhteisössä oli mies joka ei ollut kyennyt perhettä perustamaan vaan hänelle on nettiperhe. Se kateus minun perhettä kohtaan oli kauheaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591170
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571098Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7940- 95914
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5755Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27711Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191662- 71649
- 73617