Rumaa muijaa

Anonyymi-ap

Eilen nussin tuttua 45v muijaa, en ollut ikinä ajatellut nussivani tuota rumaa langan laihaa muijaa. Kaverini entinen muija nykyään yksinhuoltaja ja kova ottamaan prenkkua. Kapakasta lähtee yleensä joka ukon mukaan ketä vain pyytää ja kuulemma antaa molempiin reikiin ja ottaa suihin.
Pyysi eilen minut kahville himaansa kun kysyi kyytiä kylältä autolla kotiinsa.
En tiedä mikä minua niin panetti kun se sanoi että voisi keittää kahvit minulle ja heti sisään päästyäni kysyin että voisin mielummin nussia kun kahvia juoda. Muija otti heti kädestäni kiinni ja vei makkariin, nopsaan oltiin jo sängyssä ja muija jo ratsasti kyrpäni päällä sellaista kyytiä että en muista koska viimeksi olen yhtä hyvät kyydit saanut. Tunsin kuinka vanha vittu supisteli kyrpääni vasten ja laukesin sisään muija vaan jatkoi kunnes sai märän orkun oikein skruittasi päälleni kiimanesteet.

4

207

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003
      UUSI

Minä nussin sitä toissapäivänä.

• Anonyymi00005
      UUSI

Ja mie rassasin teitä ennen, joko on kalu alkanut oireileen, kun mulla useampi tauti?

• Anonyymi00006
      UUSI

Ilmankos kuseminen kirvelee 🤬

• Anonyymi00007
      UUSI

Panin sitä 2 viikkoa sitten isolla kyrvällä ja rassasin ihan horoksi. Sitten tajusin että mun piti varoa, kun kondylooma ja sankkeri oli hoitamatta ja terskassa vuotavia patteja. no,ei voi enää mitään. sieltä on toisetkin saaneet herkkuja sitten. Tälläistä tää on.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      948
    2. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      74
      925
    3. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      59
      861
    4. 50
      702
    5. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      268
      692
    6. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      27
      686
    7. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä
      17
      532
    8. Ikä ei tule yksin

Huomaan, että olen rupsahtanut kasvoista aika paljon.
      Ikävä
      58
      518
    9. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      86
      515
    10. En tiedä sinusta

Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?
      Ikävä
      38
      512
    Aihe