Selvisikö persujen pirullinen juoni?

Anonyymi-ap

Puolustusvoimien tutkimuslaitoksen raportin uhkakuvan mukaan Suomen maanpuolustustahto voisi romahtaa, jos yhteiskunnallinen eriarvoisuus ja epäluottamus syvenevät samanaikaisesti ulkoisten uhkien kanssa.

Tässäkö on persujen harjoittaman kansakuntaa sisältä hajottavan ja köyhiä ja duunareita kyykyttävän politiikan motivaatio? Murentaa suomalaisten maanpuolustustahtoa. Kenen laskuun tätä tekevät?

21

86

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mamut eivät halua puolustaa Suomea. 70% kutsuntaikäisstä ei tule tai karsiutuu pois kutsunnoissa.

• Anonyymi00002

*

- Nuoret MIEHET - Kannattaa PERUS-Suomalaisia -!

- Nuorilla MIEHILLÄ -on Korkea PuolustusTahto - !

*

• Anonyymi00012

Maahanmuuttajataustaisen tai ulkomaan kansalaisen varusmiespalvelus Suomessa määräytyy ensisijaisesti Suomen kansalaisuuden mukaan.

Pelkkä oleskelulupa ei riitä. Varusmiespalveluksen tai siviilipalveluksen voi suorittaa vain Suomen kansalainen (mukaan lukien kaksoiskansalaiset).

Suomen kansalainen mies on lain mukaan velvollinen suorittamaan varusmiespalveluksen tai siviilipalveluksen sen vuoden loppuun mennessä, jona hän täyttää 30 vuotta.

Ensimmäisen polven ulkomaalaistaustaisten (ulkomailla syntyneiden maahanmuuttajien) miesten keski-ikä on noin 37–38 vuotta.

• Anonyymi00003

Persut ovat sivareita tai maitojunalla armeijasta tulleita.

• Anonyymi00004

No, tietenkin Moskovan laskuun. Siellä on jo Ano siltaa tekemässä.

• Anonyymi00005

Niin kuin säkin olet.

• Anonyymi00006

Eihän Mestari Halla-Ahokaan pystynyt varusmiespalvelusta suorittaa. "Älä tee niin kuin minä teen, tee mitä minä käsken tekemään". Persujen normitoimintaa, itse saisivat tehdä/jättää tekemättä ihan mitä vain, mutta muut saavat tehdä vain mitä persut muille sallivat. Absurdia.

• Anonyymi00007

Onkohan armeijakin nyt woke persujen mielestä koska tällaisia tutkimuksia julkaisevat?

• Anonyymi00008

Oliko nyt kuitenkin toi Keskisarja majuri?

• Anonyymi00009

Keskisarja on kertonut saaneensa vapautuksen armeijasta eli niin sanotut ”hullun paperit”

Kerrankin meni paprut oikeaan paikkaan :)))

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Keskisarja on kertonut saaneensa vapautuksen armeijasta eli niin sanotut ”hullun paperit”

Kerrankin meni paprut oikeaan paikkaan :)))

Niinkuin sinullakin, sillä erotuksella että Keskisarja kuitenkin elättää itse itsensä, eiks niin?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niinkuin sinullakin, sillä erotuksella että Keskisarja kuitenkin elättää itse itsensä, eiks niin?

Voi hellanlettas sentään :))))

Minä olin sotaleikeissä vuonna 1978, Turussa, 11 kk.

''Iku on ihmeellinen''

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Veronmaksajathan Veskiharjaa elättävät, kuten muitakin rälssipersuja.

• Anonyymi00020

Saunamajuri?

• Anonyymi00010

Mikä juoni, joisit vähemmän?

• Anonyymi00015

Persut jäivät kiinni housut kintuissa. Siksi huutelevat olemattomia.

• Anonyymi00016

muhmettisi ei kuole puolestasi 🤣

• Anonyymi00017

Persujen vallankaappaus Halla-ahon sakin hyväksi oli Venäjän FSB:n masinoima peiteoperaatio. Tästä on jo tutkittua tietoa. Aika pelottavaa.

• Anonyymi00018

Persuilta voi odottaa mitä tahansa paitsi ei mitään hyvää.

• Anonyymi00019

ai mamu maan puolesta taistelen 🤣 mitähän hitler olisi mieltä merkelistä 🤣🤣🤣

• Anonyymi00021

Ei voi - vaan on jo romahtanut. Kuka tällaista sotahullujen Kokoomuslaisten paskakasaa puolustaisi - miksi ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      69
      871
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      852
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      541
      770
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe