Halusit minua?
Vastaukset 20
- Anonyymi00001UUSI
Kaivatussani ikävöin häntä. En tahdo häneltä mitään, mutta olen onnellinen niin paljosta. Tunnen vain niin paljon hyvää hänestä.
- Anonyymi00007UUSI
Monilla on erilaisia pelkoja ja jos kaksi pelokasta kohtaa toisensa, siitä harvemmin syntyy mitään hyvää vaan enempi kärsimystä olettamuksineen. Pelot synnyttää epävarmuutta ja uskon puutetta hyvään ja siksi voi tuntua mahdottomalta synnyttää jotain hyvä kahden pelokkaan välillä.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Monilla on erilaisia pelkoja ja jos kaksi pelokasta kohtaa toisensa, siitä harvemmin syntyy mitään hyvää vaan enempi kärsimystä olettamuksineen. Pelot synnyttää epävarmuutta ja uskon puutetta hyvään ja siksi voi tuntua mahdottomalta synnyttää jotain hyvä kahden pelokkaan välillä.
Varmasti noinkin. Minä kuitenkin olen onnellinen kaivatustani. Ja on hyvää.
- Anonyymi00002UUSI
Haluaisin kertoa kasvotusten!
- Anonyymi00003UUSI
Anteeksi. En tiedä itsekään. Se oli jokin vetovoima, joka tuntui jo alussa, mutta voimistui vain vuosien mittaan. Mitään en meistä haaveillut tai suunnitellut. Parisuhdetta tai muutakaan. Ja sitten kun menin erehdyksessä näyttämään tunteeni, asiat menivätkin jo solmuun.
Olen pahoillani. Naiselta- Anonyymi00004UUSI
Jatkan. Parempi varmaan ettei nähdä enää, niin asiat helpottuvat. Eräänä päivänä voimme kohdata kuin ketkä tahansa hyvänpäiväntutut.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jatkan. Parempi varmaan ettei nähdä enää, niin asiat helpottuvat. Eräänä päivänä voimme kohdata kuin ketkä tahansa hyvänpäiväntutut.
Olet oikeassa, noin on hyvä toimia!
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olet oikeassa, noin on hyvä toimia!
Toisilleen umpituntemattomat täällä sopii että parempi olla näkemättä..
ahhahahhahahahha
- Anonyymi00005UUSI
Maksoin siitä jo kalleimman hinnan ja menetin kaiken. Mutta joskus pitää menettää kaikki, että voi syntyä jotain uutta.
- Anonyymi00009UUSI
Kaikki meni tuli mt ongelmia minulla.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikö sinulla ollut niitä jo monia vuosia sitten!
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eikö sinulla ollut niitä jo monia vuosia sitten!
Tunnetteko toisenne?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Menetitkö oikeasti työsi jossainvaiheessa mies ?
Vai oliko se vain huhu ?
Anteeksi
Naiselta - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Menetitkö oikeasti työsi jossainvaiheessa mies ?
Vai oliko se vain huhu ?
Anteeksi
NaiseltaEn työtä tai mt ongelmia. Menetin perheen.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En työtä tai mt ongelmia. Menetin perheen.
Miten sen menetit? Etkö voi saada perhettäsi yhdistettyä, jos vilpittömästi yrität ja pyydät anteeksi?
- Anonyymi00021UUSI
P*skanmarjat itse sössit asiasi, ei siinä toista tarvittu. Ota vastuu ja tee korjausliike äläkä uhriudu netissä. 😅
- Anonyymi00014UUSI
Nyt olen yksin, en lohdutusta, en hyväilyä saa osaksein. Voi miksi mulle kävi näin, et osattomaks, onnesta jäin. m>n
- Anonyymi00017UUSI
Höpsis, naisystäväsi kainaloon, hopi hopi❣️
- Anonyymi00019UUSI
Tuo on hyvä kysymys?
- Anonyymi00020UUSI
Olin ihan tajuttoman rakastunut suhun. Oisko siks.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 83901
- 58836
- 63836
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p264665- 50662
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni27656- 17512
Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39511En tiedä sinusta
Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?38502- 58488