Suomalainen on pahimman luokan nar sis ti.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Mikä on narsistinen persoonallisuushäiriö?
- Piirteitä ovat muun muassa suuret käsitykset omasta minuudesta ja ainutlaatuisuudesta, korostuneet ihailun vaatimukset, empatiakyvyn puute, toisten hyväksikäyttäminen, manipulointi, kateus ja kilpailunhalu.
- Häiriötä kutsutaan minävaurioksi, koska se liittyy niin keskeisesti minään, sen kehitykseen ja toimintaan.
- Pitkäaikainen tila, syvälle juurtunut ja kestävä käyttäytymismalli, joka ilmenee joustamattomuutena monissa elämäntilanteissa. - Anonyymi00002
Onko yhtä hyvä kuin Trump narsistina ?
- Anonyymi00004
KVG juttu: "kuusi vuotta narsisti puolison alistettavana"
Sitä on olla narsistin kanssa
- Anonyymi00003
Totta
- Anonyymi00005
Narsismin yksi tunnusmerkki. Kiistatilanteessa sovittelu ei kelpaa. Ylläpidetään tietoisesti pahaa oloa ja tehdään kiistaosapuolesta rikosilmoitus. Narsistien uhri saa heittää elämänsä hukkaan sovitteluhaluttomuuden takia. Joustavia ihmisiä.
Minkälaisia ovat työelämässä?
Hui. Kiusaajia.
- Anonyymi00006
Kun narsisteja on lähipiirissä niin elämä on jatkuvaa taistelua. Olet aina väärässä, he oikeassa.
- Anonyymi00010
Siksi juuri en pystynyt näkemään itseäni samassa tilassa hänen kanssaan!
- Anonyymi00007
Maksa velat & mee töihin, narsisti.
- Anonyymi00008
Unettoman, kiusatun ja hylätyn vaikea mennä töihin. Liikaa saanut siipeensä.
Kaikki hyvä valunut hukkaan. Pelkkää surua ja murhetta.
Onko elämä edes elämisen arvoista?
- Anonyymi00009
Jotkut ovat, koska tykkäävät saada itselleen kaikki!
- Anonyymi00011
Työpaikoilla narsistit muita arvostelemassa ja kiusaamassa. Asiasta huomauttaa niin sinut jyrätään ja syytetään häirinnästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa33971Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää73864- 162842
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105814Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27748Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192680Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40633- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42566Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu116526On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12505- 39485
- 57475
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as6470sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 73461
- 55457