Mies missä menet?

Anonyymi-ap

Unimaailmassa vai missä?

47

375

Vastaukset 47

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Missä missä missä no tässä tässä tässä oi helena

• Anonyymi00015

Gubbegalluppiin vastasi näin lennokkaasti hän

• Anonyymi00018

Sumuverhon takana taidan piileksiä? Epäileväisenä omiin mahdollisuuksiini seuraan vain tilannetta, hiipuuko tämä ulottumattomiin vai tapahtuuko kenties jotain mikä voisi lähentää meitä?

Usko hyvään itsellä on vähän kiikun kaakun, siksi pysyttelen enempi sumuverhon takana seuraten tilannetta. Onko toivoa paremmasta, sen aika näyttää, olen huono ennustaja. -sivusta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Sumuverhon takana taidan piileksiä? Epäileväisenä omiin mahdollisuuksiini seuraan vain tilannetta, hiipuuko tämä ulottumattomiin vai tapahtuuko kenties jotain mikä voisi lähentää meitä?

Usko hyvään itsellä on vähän kiikun kaakun, siksi pysyttelen enempi sumuverhon takana seuraten tilannetta. Onko toivoa paremmasta, sen aika näyttää, olen huono ennustaja. -sivusta.

Aijai, se voipi sumu nousta ihanvain oman aikaansaamattomuutesi takia! Ryhdistäydy! Kerran se vain kirpasee, jos pakit tulee.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Aijai, se voipi sumu nousta ihanvain oman aikaansaamattomuutesi takia! Ryhdistäydy! Kerran se vain kirpasee, jos pakit tulee.

Usko onnistumiselle laskenut niin alas, et alkanut uskomaan enemmän siihen, että kykenenkö edes olemaan suhteessa naisen kanssa? Homoksi en ala, joten sinkkuus on parasta minun mielen tasapainolle.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Usko onnistumiselle laskenut niin alas, et alkanut uskomaan enemmän siihen, että kykenenkö edes olemaan suhteessa naisen kanssa? Homoksi en ala, joten sinkkuus on parasta minun mielen tasapainolle.

Voi sinua. Onko niin paljon jo ikäviä kokemuksia naisista. Mitä voisin sanoa kuitenkaan, en tiedä. Jos ei enää uskalla, niin sitten ei.

Sinä olet nyt ihastunut johonkuhun. Ja vain katselet ja odotat, jos tilanne etenisi? No jospa tähdet kääntyisivä suosiolliseen asemaan! Toivotan onnea sinullekin.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Voi sinua. Onko niin paljon jo ikäviä kokemuksia naisista. Mitä voisin sanoa kuitenkaan, en tiedä. Jos ei enää uskalla, niin sitten ei.

Sinä olet nyt ihastunut johonkuhun. Ja vain katselet ja odotat, jos tilanne etenisi? No jospa tähdet kääntyisivä suosiolliseen asemaan! Toivotan onnea sinullekin.

Voi, voi, niinpä niin, kaikenlaista voi tapahtua ja joskus se kaikki voi yllättääkin itsensä? Elämä on ja voi olla kauankin paikallaan polkemista, pääasia on vain, ettei tylsisty sen kanssa.

Mukautuva ihminen oppii elämään omanlaista elämää yksin tai yhdessä, ei se ole sen kummempi juttu. Mielummin yksin kuin huonossa suhteessa, mut paljon pitää toisesta paljastua hyviä asioita, että minä lämpenisin uusille. Toki olen avoin niillekin, jos osuu kohdalle.

Ketään en halua syyllistää tai korkeintaan jos syyllistän niin edes menneen faijani? Olen mitä olen pelkoineni. Tottakai lopputulemaan on monia vaikuttimia.

Jollekin se on tällaista ja sen kanssa oppii elämään onneksi. Elän mun laista elämää, eikä se ole keneltäkään muulta pois. Näin en ainakaan pahoita muiden mieliä.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Voi, voi, niinpä niin, kaikenlaista voi tapahtua ja joskus se kaikki voi yllättääkin itsensä? Elämä on ja voi olla kauankin paikallaan polkemista, pääasia on vain, ettei tylsisty sen kanssa.

Mukautuva ihminen oppii elämään omanlaista elämää yksin tai yhdessä, ei se ole sen kummempi juttu. Mielummin yksin kuin huonossa suhteessa, mut paljon pitää toisesta paljastua hyviä asioita, että minä lämpenisin uusille. Toki olen avoin niillekin, jos osuu kohdalle.

Ketään en halua syyllistää tai korkeintaan jos syyllistän niin edes menneen faijani? Olen mitä olen pelkoineni. Tottakai lopputulemaan on monia vaikuttimia.

Jollekin se on tällaista ja sen kanssa oppii elämään onneksi. Elän mun laista elämää, eikä se ole keneltäkään muulta pois. Näin en ainakaan pahoita muiden mieliä.

No sama, vaikka olen nainen (kun naisethan tunneusti ovat mestareita tunneasioissa, hah). Vähän karua kun tunnen myötätuntoa sinua kohtaan ja sitten tajuan, että olen itse samanlainen. Mutta tämmösiä me ollaan. Ja tosi harmittomia kaikkien kannalta, ei mitään suhdedraamoja aiheuttamassa.

Et varmaan koskaan ole terapiaa harkinnut tai jotain sen tapaista? Minä olen. Harkinnassa on, koska sellaisesta voisi olla apua minulle.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00037 kirjoitti:

No sama, vaikka olen nainen (kun naisethan tunneusti ovat mestareita tunneasioissa, hah). Vähän karua kun tunnen myötätuntoa sinua kohtaan ja sitten tajuan, että olen itse samanlainen. Mutta tämmösiä me ollaan. Ja tosi harmittomia kaikkien kannalta, ei mitään suhdedraamoja aiheuttamassa.

Et varmaan koskaan ole terapiaa harkinnut tai jotain sen tapaista? Minä olen. Harkinnassa on, koska sellaisesta voisi olla apua minulle.

Kaipaisin ymmärtävää vuorovaikutteista dialogia, joka antaa enemmän kuin ottaa? Yhteiset kokemat ja ajatukset asioista auttaa enemmän ymmärtämään toisen ajatus maailmaa ja samalla ehkä omaansakin paremmin?

Siksi hyvä vuoropuhelu voi olla hyvästäkin. Omanlaista terapiaa. Joka voi synnyttää hyvää mieltä samalla itselle. Elämä voi opettaa paljonkin, kun asenne siihen on reilu ja toisen huomiovaa. Se Oikea ihminen itselle, mitä muuta sen jälkeen enää kaipaisi?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Kaipaisin ymmärtävää vuorovaikutteista dialogia, joka antaa enemmän kuin ottaa? Yhteiset kokemat ja ajatukset asioista auttaa enemmän ymmärtämään toisen ajatus maailmaa ja samalla ehkä omaansakin paremmin?

Siksi hyvä vuoropuhelu voi olla hyvästäkin. Omanlaista terapiaa. Joka voi synnyttää hyvää mieltä samalla itselle. Elämä voi opettaa paljonkin, kun asenne siihen on reilu ja toisen huomiovaa. Se Oikea ihminen itselle, mitä muuta sen jälkeen enää kaipaisi?

Niinpä, mutta miten siihen tilanteeseen pääsee, että se oikea ihmienn itselle olisi siinä lähellä kuuntelemassa ja kommentoimassa ja kertomassa omia juttujaan. Se on minun ongelmani. En jotenkin osaa olla ihmisten kanssa, että erityistä ihmissuhdetta pääsisi kehittymään. Keskustelut myös muiden kanssa voivat olla hyvinkin terapeuttisia.

Sinulla olisi varmaan paljonkin annettavaa sille Oikealle ihmiselle. Rohkeutta! Ja olkoon voima kanssasi!

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Niinpä, mutta miten siihen tilanteeseen pääsee, että se oikea ihmienn itselle olisi siinä lähellä kuuntelemassa ja kommentoimassa ja kertomassa omia juttujaan. Se on minun ongelmani. En jotenkin osaa olla ihmisten kanssa, että erityistä ihmissuhdetta pääsisi kehittymään. Keskustelut myös muiden kanssa voivat olla hyvinkin terapeuttisia.

Sinulla olisi varmaan paljonkin annettavaa sille Oikealle ihmiselle. Rohkeutta! Ja olkoon voima kanssasi!

Myönteinen ajattelu ja palojen loksahtelut paikoilleen vähän kuin eri pasianssien peluussa onnistuessaan, sattumat voivat osua kohdilleen ja siitä on hyvä lähteä rakentamaan yhteistä hyvää "pikku hiljaa"kenties?

Yhteinen tuntemus kohtaamisesta ja halu/ usko hyvään ruokkii jatkuvuutta? Huonot asiat jäävät silloin helpommin taka-alalle. Hyvä sattuma ja sen tuomat hyvät seuraukset ja syvälliset pohdinnat, mitä sitä muuta siinä hetkessä kaipaa?

Kuin sitä oikeaa ihmistä vierellään. En ole prinssi, enkä ole hakemassa prinsessaa itselleni vaan ihan tavista, jonka kanssa asiat menee vain yksiin kuin itsestään. Joka seurassa tuntuu hyvältä olla. Sitä on samaistuminen parhaimmillaan. Ymmärrystä ja läsnä oloa.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Myönteinen ajattelu ja palojen loksahtelut paikoilleen vähän kuin eri pasianssien peluussa onnistuessaan, sattumat voivat osua kohdilleen ja siitä on hyvä lähteä rakentamaan yhteistä hyvää "pikku hiljaa"kenties?

Yhteinen tuntemus kohtaamisesta ja halu/ usko hyvään ruokkii jatkuvuutta? Huonot asiat jäävät silloin helpommin taka-alalle. Hyvä sattuma ja sen tuomat hyvät seuraukset ja syvälliset pohdinnat, mitä sitä muuta siinä hetkessä kaipaa?

Kuin sitä oikeaa ihmistä vierellään. En ole prinssi, enkä ole hakemassa prinsessaa itselleni vaan ihan tavista, jonka kanssa asiat menee vain yksiin kuin itsestään. Joka seurassa tuntuu hyvältä olla. Sitä on samaistuminen parhaimmillaan. Ymmärrystä ja läsnä oloa.

Tähän ei mitään lisättävää, samat haaveet minullakin. Pasianssivertaus mainio!

• Anonyymi00002

Kuvittelen parhaillaan mielessäni tulevan kävelypiirin persikoita tyttöystävinä. Ei vielä nukkumassa lähellekään.

• Anonyymi00003

Mä nään sieluni silmillä, ku te kaikki lennätte hiirimatolla. -sivu

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ehei ollenkaan. Mä lennän kohta muulla tavalla ja muut lentää tiettyyn paikkaan.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ehei ollenkaan. Mä lennän kohta muulla tavalla ja muut lentää tiettyyn paikkaan.

Ai. Sä helikopterilla ja loput riipputissiliittimillä Sillilään?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Se on nääs sellainen juttu, että heidän itsensä aiheuttamat asiat kääntyy heitä itseään vastaan eikä mun tarvii tehdä mitään. En edes voi tehdä. Voisin, jos...

• Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Se on nääs sellainen juttu, että heidän itsensä aiheuttamat asiat kääntyy heitä itseään vastaan eikä mun tarvii tehdä mitään. En edes voi tehdä. Voisin, jos...

Tämä on muuten mielenkiintoinen tulokulma, esim että tavallisena siviilikansalaisena en voi ottaa kantaa ja jos ns voisin olisin ehkä snadisti narsistinen. Sivusta anteeksi "häiriö "

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tämä on muuten mielenkiintoinen tulokulma, esim että tavallisena siviilikansalaisena en voi ottaa kantaa ja jos ns voisin olisin ehkä snadisti narsistinen. Sivusta anteeksi "häiriö "

Ei haittaa häiriö. Ei se kuitenkaan noin ole. Menen juuri kuten toivovat eli toteutan toiveita, sadonkorjuu on sitten kuitenkin heidän oma asiansa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Meinaatko sellaista hiirimattoa, jossa on se tyyny, jonka päällä mahdollista istua jopa?

• Anonyymi00005

Menen kaivattuni viekkuun nyt leikisti nukkumaan. Hän leikisti pussaa minua ja leikisti silittää ja leikisti rakastaa. Kauniita unia.

• Anonyymi00008

Mä voisin leikkii tota samaa, mut multa vietii play-nappiki. -sivu

• Anonyymi00009

Taidat mennä oikeasti tyttöystäväsi viereen😌

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Taidat mennä oikeasti tyttöystäväsi viereen😌

Ei ole mitään tyttöystävää. Jos olisin varattu, en kävisi täällä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mä voisin leikkii tota samaa, mut multa vietii play-nappiki. -sivu

Voi juku jtn teknologisia ongelmiaongelmia? On se niin väärin

• Anonyymi00010

Pian vain vaimoni viereen

• Anonyymi00011

No niin, miehen puhetta. Unohda ne muut naiset.

• Anonyymi00019

Niin pitää mennäkin, eikä tuhlata aikaa, jonka voisi viettää vaimonsa kanssa, jossain ikäväpalstalla kirjoitellen. Hyvä sinä!

• Anonyymi00012

Tulin just kotiin. En tiedä miten saan unta. Tälle täytyy tehdä jotain, ei yöllä voi tehdä mitään..

• Anonyymi00020

Se ei kuulu sulle millään tasolla. Et tule ikinä saamaan uutta mahdollisuutta, enkä tosiaan ikinä tule antamaan sinulle anteeksi.

• Anonyymi00025

Miksi haluaisin ees uusia mahdollisuuksia, ootko miettinyt etten ees halua!

• Anonyymi00026

JOS ON OLEMASS AJOKU HULIRAWVAPUIKKONII98N COI KÄYTTÄÄ SAIRTÄ

• Anonyymi00027

Mökillä saunaa lämmittelee:)

• Anonyymi00028

Reaalissa mitä tarkoitat?

• Anonyymi00029

Osa on enemmän...

• Anonyymi00030

drapula

• Anonyymi00031

Vertaatko itseesi?

• Anonyymi00032

Nappulasarjaan?

• Anonyymi00033

Näin joutuu kysymään k un tilanteensa on vaatimaton.
      Nappulat puuttuvat

• Anonyymi00036

Menen täällä kuolleiden maailmassa

• Anonyymi00040

Aina ei voi olla ihan varma, onko vielä elossa.

• Anonyymi00038

ei kuulu sulle, kun itekään et kerro yhtään mitään, täysi nolla tuo aloitus

• Anonyymi00039

🤒🤒🤒

• Anonyymi00041

Unimaailma ei kuulemma ole todellinen "se on vain unta" koittakaapa todistaa muuta

• Anonyymi00042

Mun unissa vuosien varrella ei oo näyttäytyny kun yks nainen, nainen joka saa koskettaa ilman että herään ja uni vaan jatkuu. Viimekin yönä sama ihana :) kerroin hälle whatsappiin mutta kerron tännekkin

• Anonyymi00043
    • Anonyymi00044

testi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1959
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1229
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1018
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      24
      1003
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      90
      714
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      109
      686
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      44
      675
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      652
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      645
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      58
      590
    Aihe