Voi että mä tykkään susta. Taidan olla vähän villimpi kuin sä, mutta pystyn rauhoittumaankin. Meillä olis kivaa yhdessä, uskotko?
n
Ihana sinä (m)
11
290
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Minäkin olen villi. Kahdenkesken peto on irti. Sitä hetkeä odotellessa.
- Anonyymi00002
Annetaan tän olla, et ole tyyppiäni.
- Anonyymi00004
Tunnisteita?
- Anonyymi00003
Haluisin että painaisit takaapäin minua? Onnistuisiko?
- Anonyymi00007
Oot siis mies ja haluat takaa? Ei sovi tähän ketjuun tämä, kokeile vaikka tota ihmistä kenen tyyppiä kuviteltu ap ei ole.
- Anonyymi00005
tokkurassa pskalla ? vai miks
- Anonyymi00006
mä epäilen…
- Anonyymi00008
Näittekö tänään?
- Anonyymi00009
Tykkään niistä kappaleista ilman sanomistakin.
Tähän on tultu.- Anonyymi00010
Eikö se oo ihan hyvä? Vähän energiaakin välillä. Se on kiva yhdistelmä, kun liikennevaloissa odottaa vihreiden vaihtumista, musa soi, valot vaihtuu ja painaa kaasua. Sopii siihen hetkeen täydellisesti. Ja sitten ne sanat kuin mun ajatuksia susta.
- Anonyymi00011
En usko että olet villimpi. Joskus on vaan pakko hyväksyä tosiasia, että jos olisin jatkanut täyttä höyryä eteenpäin vanhaan malliin, tuskin olisin enää tässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va731929Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661209- 1411008
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu20969- 89685
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa106675Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 41648
- 56624
- 58580