Taas kerran. Mielikuvitus pintaliidossa. 😅😂😄🤣😅
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Voisko olla ettei kaikki jutut anonyymipalstalla liity sinuun tai et tiedä kaikkien elämästä mitä siinä tapahtuu.
- Anonyymi00002
Mielikuvitus on voimavara ainakin luovalla-alalla ja elämässä yleisestikin.
Tarothaahkojen kuuntelemiseen ja heidän sepustuksiinsa uskominen on kuitenkin, jotakin mihin en mielikuvitustani suostu ulottamaan. Kaippa kaikenlaisesta paskansuoltamisesta jotkut saavat elantonsa. - Anonyymi00003
No mikä on selitys kaikelle sille tosi oudolle ufolle mitä siellä tapahtuu
- Anonyymi00005
Onks pienii vihreit miehii kans? Ooke
- Anonyymi00007
Juoruilu. Selitys on juoruilu.
- Anonyymi00004
Se homma ON jotain hyvin mielikuvituksellista.
- Anonyymi00006
hahah jep
- Anonyymi00008
mulla ei ainakaan ole ollut mitään fiilistä kirjoittaa mitään hauskaa pitkään aikaan, joten ohi.
- Anonyymi00009
inhoan kaikenmuaailman jortikoita
- Anonyymi00010
Juu ja mää rakastan jontikoita🥰mitä vanhempi sen mukavempi käyntiääni🤩hivelee syvältä ja ihan niinko käy syvämeen
- Anonyymi00011
Sori nyt taas :D
- Anonyymi00012
Älä selitä huomaan kyllä että ahdistut vain kun olen pääsemässä jäljille 🙂
- Anonyymi00013
Yo sé💁♀️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va852182- 103886
- 63771
- 45767
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???20676Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha505668Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76610Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23550- 57541
- 47535