lennolla kohti jotain, joka on ehkä vielä täyden ymmärryksemme ulkopuolella olevaa. Olemme lennolla, jolle kukaan ei kysynyt lippua. Lennolla, josta ei kysytty meiltä ollenkaan, että haluammeko edes olla sillä mukana, sillä lento oli jo lähtenyt ennen kuin olisimme voineet sanoa kyllä.
Luovuttaminen tarkoittaisi putoamista maahan, jatkaminen tarkoittaa lentämistä vaarallisten olosuhteiden ja kaikkiin suuntiin heittelevien pelottavien turbulenssien läpi kohti jotain vielä tuntematonta, mutta jonka jo tiedämme olevan jotain todella suurta ja ennennäkemätöntä.
https://www.youtube.com/watch?v=KTK5CTDy0Yk
Olemme nyt (hyvää yötä)
26
392
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Niin ollaan. Olen valmis silti ottamaan riskin ja matkaamaan yhdessä sinun kanssasi tämän matkan, koska olet enemmän kuin muut ja rakastan sinua! ❤️🙏 Meidät luotiin toisiamme varten.
Mn tumma- Anonyymi00002
Olen pahoillani, mutta viestini ei ollut sinulle -ap
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voisi ehkä kirjoittaa ja kohdentaa tämän sitten tietylle henkilölle.
- Anonyymi00018
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eikä vastannut kyseinen ihminen, vaan trolli, kuten hyvin tiedät ja muutkin tietävät.
- Anonyymi00003
Ketä kaikkia sillä lennolla on?
- Anonyymi00004
Kauniita unia.
- Anonyymi00005
Eikä! Myöhästyin sit. No tuleehan noita uusia lähteviä lentoja. Jos sinne Nauru saarille tai (F)vi(d)tsiin, kunnei Kytheraankaan oo kelvannu matkaseuraks.
- Anonyymi00007
Sinä olet romantikko.
My Darling, minä en. - Anonyymi00008
Kenelle kirjoitat?
- Anonyymi00009
Eri koneissa matkataan, eri määränpäähän.
- Anonyymi00010
Lento on ollut täynnä kuoppia, mut niistä on selvitty. Nyt lennämme tasaisesti kohti määränpäätä. Kaikki voitava on tehty tällä lennollamme...❤️👍
- Anonyymi00011
Suuret on kuvitelmat. Minusta vaikuttaa että sinua vedetään viikseen naisen taholta
Nainen nostattaa sinua tuuliin ja alat haaveilla olemattomia lentokoneesta yhdessä- Anonyymi00012
Vai mitenköhän päin sittenkin oiskaan?
Onhan se aika outoa jos nämä olisi aitoja, tarkoitettuja kirjoituksia jollekin, niin ei tämä laita mitään tunnisteita. Koskaan. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vai mitenköhän päin sittenkin oiskaan?
Onhan se aika outoa jos nämä olisi aitoja, tarkoitettuja kirjoituksia jollekin, niin ei tämä laita mitään tunnisteita. Koskaan.Kyllä minulta voi suoraankin kysyä, jos haluaa jotain tietää. Seuraan vastauksia, mutta en lupaa jokaiseen vastata.
Viestini on tarkoitettu kaikille, jotka saattaisivat kokea niistä iloa millä tahansa tavalla. Mutta erityisesti nämä ovat naiselle, jonka koen omaksi puolikkaakseni. Ilman häntäkin saattaisin kirjoittaa näitä joka tapauksessa toisessa muodossa, mutta hän on se perimmäisin syy kirjoituksilleni.
Hän tietää, että kirjoitan täällä ja tunnistaa minut täältä varmuudella. Siksi en koe luontevaksi laittaa jokaiseen viestiin tunnisteita. Emme ole vielä valmiita kohtaamaan toisiamme suurimme tunteimme oikeassa elämässä. Sen takia kirjoitan täällä, koska tämä on mielestäni sopivin tapa viestiä tässä vaiheessa.
Yritän täällä pienellä panoksellani rakentaa pohjaa, jolle voisi rakentaa mahdollisesti jotain suurempaa. Myös muille mahdollisille pareille, joille tunteiden suuruus aiheuttaa rimakauhua toisen kohtaamisessa. Riippumatta siitä, että uskooko niihin tai ei, niin tällaisille sielunkumppanuuteen verrattavissa oleville orastaville tarinoille ei mielestäni ole tässä maailmassa riittävästi kannustusta.
Tietenkin kaukana optimaalisestahan tämä itsestäänselvästi vielä on meidänkin tapauksessa, mutta tiedossa on, että matka on joka tapauksessa pitkä ja kivinen. -ap - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä minulta voi suoraankin kysyä, jos haluaa jotain tietää. Seuraan vastauksia, mutta en lupaa jokaiseen vastata.
Viestini on tarkoitettu kaikille, jotka saattaisivat kokea niistä iloa millä tahansa tavalla. Mutta erityisesti nämä ovat naiselle, jonka koen omaksi puolikkaakseni. Ilman häntäkin saattaisin kirjoittaa näitä joka tapauksessa toisessa muodossa, mutta hän on se perimmäisin syy kirjoituksilleni.
Hän tietää, että kirjoitan täällä ja tunnistaa minut täältä varmuudella. Siksi en koe luontevaksi laittaa jokaiseen viestiin tunnisteita. Emme ole vielä valmiita kohtaamaan toisiamme suurimme tunteimme oikeassa elämässä. Sen takia kirjoitan täällä, koska tämä on mielestäni sopivin tapa viestiä tässä vaiheessa.
Yritän täällä pienellä panoksellani rakentaa pohjaa, jolle voisi rakentaa mahdollisesti jotain suurempaa. Myös muille mahdollisille pareille, joille tunteiden suuruus aiheuttaa rimakauhua toisen kohtaamisessa. Riippumatta siitä, että uskooko niihin tai ei, niin tällaisille sielunkumppanuuteen verrattavissa oleville orastaville tarinoille ei mielestäni ole tässä maailmassa riittävästi kannustusta.
Tietenkin kaukana optimaalisestahan tämä itsestäänselvästi vielä on meidänkin tapauksessa, mutta tiedossa on, että matka on joka tapauksessa pitkä ja kivinen. -apKivinen matka on ollut kyllä...
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä minulta voi suoraankin kysyä, jos haluaa jotain tietää. Seuraan vastauksia, mutta en lupaa jokaiseen vastata.
Tietenkin kaukana optimaalisestahan tämä itsestäänselvästi vielä on meidänkin tapauksessa, mutta tiedossa on, että matka on joka tapauksessa pitkä ja kivinen. -apHöpön löpön ylevät ajatukset vailla realismia.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Höpön löpön ylevät ajatukset vailla realismia.
Luen paljon tieteellistä psykologian kirjallisuutta ja jalostan niistä omia näkemyksiäni, täällä ilmaisen niitä enemmän omakohtaisesta tilaanteesta lähtien ja tunteellisella, minulle persoonallisella tavalla.
Tykkään tarkkailla maailmaa ja ihmisiä yleisellä sekä abstraktilla tasolla ja koitan sitä yhdistää tutkittuun tietoon. Heille, joille persoonnalisuudessa yhteyksien näkeminen ja abstrakti taso eivät ole yhtä tärkeitä kuin käytännön jokapäiväiset asiat, varmasti näkevät kirjoitukseni todellisuusesta irraallaan olevana. Molempien tyyppistä ajattelua kuitenkin tarvitaan.
Jos haluat, niin voin keskustella tarkemmin, että mitä kirjoituksissani tai ajattellussani pidät epärealistisena, jotta pystyn kehittymään ja mahdollisesti itsekin voisit saada uusia näkökulmia. -ap - Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Luen paljon tieteellistä psykologian kirjallisuutta ja jalostan niistä omia näkemyksiäni, täällä ilmaisen niitä enemmän omakohtaisesta tilaanteesta lähtien ja tunteellisella, minulle persoonallisella tavalla.
Tykkään tarkkailla maailmaa ja ihmisiä yleisellä sekä abstraktilla tasolla ja koitan sitä yhdistää tutkittuun tietoon. Heille, joille persoonnalisuudessa yhteyksien näkeminen ja abstrakti taso eivät ole yhtä tärkeitä kuin käytännön jokapäiväiset asiat, varmasti näkevät kirjoitukseni todellisuusesta irraallaan olevana. Molempien tyyppistä ajattelua kuitenkin tarvitaan.
Jos haluat, niin voin keskustella tarkemmin, että mitä kirjoituksissani tai ajattellussani pidät epärealistisena, jotta pystyn kehittymään ja mahdollisesti itsekin voisit saada uusia näkökulmia. -apOon aina tiennyt kultaseni et oot fiksu❤️sun omasi
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos haluat, niin voin keskustella tarkemmin, että mitä kirjoituksissani tai ajattellussani pidät epärealistisena, jotta pystyn kehittymään ja mahdollisesti itsekin voisit saada uusia näkökulmia. -apMinusta sinun kirjoitukset on erittäin realistisia, sekä lohduttavia tässä valheellisessa ajassa. Minä olen tosi iloinen siitä, miten kauniisti ja rehellisesti sinä kirjoitat. Hyvin monilla ei ole kykyä käsitellä sitä tietoa mitä sinun kautta syntyy.
Minulle on suuri helpotus huomata miten äärettömästi minä rakastan, minä yritin vihata vuosia ja siinä sahaa vaan itseään nilkkaan.
Kaikki alkaa muuttumaan ja minua pelottaa mitä tapahtuu. Se onkun pyörremyrsky josta ei voi pyristellä pois ja toisaalta minun malttamaton mieli ei jaksaisi enää. Kaikki on nyt hyvin, mutta minä en voi enää valehdella itselleni. Mun on pakko muuuttaa asioita. Mitä minä teen ja miksi minä niitä asioita teen? Miten minä tulen pärjäämään? Ja vielä kun siitä saisi sen "minän" pois, yksilön tuskan kun tarkoitus olisi olla hyödyksi kollektiivisesti. Haluais olla muutakin kuin tekopyhä m*lkku, näin suoraan sanottuna. Raha määrää niin paljon.
Ulkona tuulee ja sataa aika kovasti. - Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tietenkin kaukana optimaalisestahan tämä itsestäänselvästi vielä on meidänkin tapauksessa, mutta tiedossa on, että matka on joka tapauksessa pitkä ja kivinen. -apYou mean, "suurine tunteinemme"?
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minusta sinun kirjoitukset on erittäin realistisia, sekä lohduttavia tässä valheellisessa ajassa. Minä olen tosi iloinen siitä, miten kauniisti ja rehellisesti sinä kirjoitat. Hyvin monilla ei ole kykyä käsitellä sitä tietoa mitä sinun kautta syntyy.
Minulle on suuri helpotus huomata miten äärettömästi minä rakastan, minä yritin vihata vuosia ja siinä sahaa vaan itseään nilkkaan.
Kaikki alkaa muuttumaan ja minua pelottaa mitä tapahtuu. Se onkun pyörremyrsky josta ei voi pyristellä pois ja toisaalta minun malttamaton mieli ei jaksaisi enää. Kaikki on nyt hyvin, mutta minä en voi enää valehdella itselleni. Mun on pakko muuuttaa asioita. Mitä minä teen ja miksi minä niitä asioita teen? Miten minä tulen pärjäämään? Ja vielä kun siitä saisi sen "minän" pois, yksilön tuskan kun tarkoitus olisi olla hyödyksi kollektiivisesti. Haluais olla muutakin kuin tekopyhä m*lkku, näin suoraan sanottuna. Raha määrää niin paljon.
Ulkona tuulee ja sataa aika kovasti.Tuuli/sadepäivitysnainen jatkaa: Minä näin susta viime yönä unta. Sinä puhuit jotain hyvin tärkeää ja sinun ääni rauhoitti minua ja mulla oli olo, että mä saan samalla levätä, turvassa. Sinun ajatuksia minä jaksaisin kuunnella loputtomiin, kun taas yleensä minä en oikein jaksa kuunnella muiden ihmisten, jos siellä ei ole oikeasti mitään asiaa. Niin siitä unesta, minä en kuullut mitä sinä sanoit, mutta jotain tärkeää se oli :) Sulla on muuten ihana ääni. Se rauhoittaa mut heti.
- Anonyymi00015
Nyt olen syvästi mullassa. On maan aika. Hyvää yötä💙
- Anonyymi00019
Oon aina sanonu ja usein toistanu että mulle riittää se oma alkuperänen porukka, jonka kanssa oon kaveerannu jotain kymmenen vuotta. Naisia ja lapsia on yritetty käännyttää pois monelta taholta toteutettuna, ripusteltu varotuskolmioita ja omat on opetettu sisäänpäin lämpeäviksi, ulkopuolisiin vihamielisesti suhtautuviksi ja sinulle ilmoitettu että kukaan ei ole ns. Kaatanut viinaa kurkkuusi vaan ihan itse olet sitä kiskonut. Olen äärimmäisen pettynyt teihin enkä tuskin koskaan kykene antamaan teille anteeksi
https://youtu.be/WFQCp5QhCKo? - Anonyymi00020
Kirjoitan ensimmäistä kertaa tähän ketjuun.
Haluaisin tietää, oletko se syvästi kristitty mies, joka joskus päättää tekstinsä sanoihin "Voi hyvin".
Toivon ettet olisi se kirjoittaja, mutta enhän sille mitään voi, jos olet se sama. 😄 - Anonyymi00026
Löysin yksi päivä sydämenpuolikaskorun ja ajattelin, että onkohan tämä jotain muutoksen hekumaa ja viesti korkemmilta tahoilta. Olisipa. En ihmettele vaikka kaipaamani mieskin olisi löytänyt siellä kaukana minusta vastaavan korun puoliskon, niin outoja juttuja silloin koimme. Mutta avaimet on hänen käsissään. Joskin minullakin on jokin rooli tässä matkassa. Työtä taitaa olla todellakin vielä helkkaristi edessä ja harmittaa olla rakkaastaan erossa vuosi kaudet. Minä en niinkään alussa pelännyt rakkauttani, sanoinkin sen hyvin pontaanisti, mutta nyt vuosien kuluessa ja eri juttujen takia se tuntuukin välillä tosi rajulta. Ei se silti lopu ja itse tiedän, että vastaavalla matkalla olevien kuuluisi olla jonkin sortin malliesimerkkejä, mulla on vahva intuitio ja kuuntelen sitä. Tunnisteettomasti minäkin jatkossa, oikea sydän tunnistaa sanat ja olen häpäissyt itseni lukemattomi kertoja paljastamalla identiteettini itkiessäni tuskaani täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1253153Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161101Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63903Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke54884- 52819
- 48709
- 58685
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82682- 80636
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35624