Käytän kravaattia, jota EL:t eivät käytä. Siis EL:llä on kaikenlaisia sosiologisia tapoja, jotka näyttävät ulkopuolisen silmin oudoilta. Miksi EL ei ymmärrä, että jokainen taaplaa tyylillään. Hyökkäävyys on mitä naurettavin tapa ilmaista itseään.
olen kravaattisonni
7
985
Vastaukset
- mirri
Hyökkäävyys taisi tulla sinun taholta.
- muuten
kirjoiteta noin vaan kravatti,tiedätkö että kravattisonni on keinosiementäjä,seminologi.
Eli huolehtii lehmien lisääntymisestä. - puhuri
Siis on mielestäni OK jos käytät kravattia, mutta minua kiinnostaa tietää onko se jotenkin kiellettyä? Siis mahdollisesti synti tai jotain?
- Nimetön
No ei vaatekappale voi olla synti, se on lähinnä sitä, että hajaannusten aikaan meillä saarnattiin se koreudeksi ja muilla porukoilla ei. Nykyään syntiä on se jos ei uskalla näyttää kuuluvansa oikeaan joukkoon eli erottua massasta joka juhlissa käyttää kravattia. siihen ei kannata takertua, se on meidän tapa ja ei se ketään pelasta jos krakaa ei käytä, mutta jos uskaltaa tunnustaa olevansa uskossa ja näyttää sen myös ei kai siitä haittaakaan ole..
- puhuri
Nimetön kirjoitti:
No ei vaatekappale voi olla synti, se on lähinnä sitä, että hajaannusten aikaan meillä saarnattiin se koreudeksi ja muilla porukoilla ei. Nykyään syntiä on se jos ei uskalla näyttää kuuluvansa oikeaan joukkoon eli erottua massasta joka juhlissa käyttää kravattia. siihen ei kannata takertua, se on meidän tapa ja ei se ketään pelasta jos krakaa ei käytä, mutta jos uskaltaa tunnustaa olevansa uskossa ja näyttää sen myös ei kai siitä haittaakaan ole..
Minun mielestäni kyllä kravatti kuuluu miehellä hyväkäytöksiseen juhlapukeutumiseen. Hyvä käytös ja sen mukaan pukeutuminen ei kai ole synti?
- suppari
..ole muusta kysymys kuin juuri tuosta koreudesta. Ja koreuden takanahan pilee huoruus..
- vierailet siis täälläkin?
tyylisi kirjoittaa on pieni lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381612Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341261
- 261171