olen kravaattisonni

pukutakki

Käytän kravaattia, jota EL:t eivät käytä. Siis EL:llä on kaikenlaisia sosiologisia tapoja, jotka näyttävät ulkopuolisen silmin oudoilta. Miksi EL ei ymmärrä, että jokainen taaplaa tyylillään. Hyökkäävyys on mitä naurettavin tapa ilmaista itseään.

7

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirri

Hyökkäävyys taisi tulla sinun taholta.

• muuten

kirjoiteta noin vaan kravatti,tiedätkö että kravattisonni on keinosiementäjä,seminologi.
      Eli huolehtii lehmien lisääntymisestä.

• puhuri

Siis on mielestäni OK jos käytät kravattia, mutta minua kiinnostaa tietää onko se jotenkin kiellettyä? Siis mahdollisesti synti tai jotain?

• Nimetön

No ei vaatekappale voi olla synti, se on lähinnä sitä, että hajaannusten aikaan meillä saarnattiin se koreudeksi ja muilla porukoilla ei. Nykyään syntiä on se jos ei uskalla näyttää kuuluvansa oikeaan joukkoon eli erottua massasta joka juhlissa käyttää kravattia. siihen ei kannata takertua, se on meidän tapa ja ei se ketään pelasta jos krakaa ei käytä, mutta jos uskaltaa tunnustaa olevansa uskossa ja näyttää sen myös ei kai siitä haittaakaan ole..

• puhuri
        Nimetön kirjoitti:

No ei vaatekappale voi olla synti, se on lähinnä sitä, että hajaannusten aikaan meillä saarnattiin se koreudeksi ja muilla porukoilla ei. Nykyään syntiä on se jos ei uskalla näyttää kuuluvansa oikeaan joukkoon eli erottua massasta joka juhlissa käyttää kravattia. siihen ei kannata takertua, se on meidän tapa ja ei se ketään pelasta jos krakaa ei käytä, mutta jos uskaltaa tunnustaa olevansa uskossa ja näyttää sen myös ei kai siitä haittaakaan ole..

Minun mielestäni kyllä kravatti kuuluu miehellä hyväkäytöksiseen juhlapukeutumiseen. Hyvä käytös ja sen mukaan pukeutuminen ei kai ole synti?

• suppari

..ole muusta kysymys kuin juuri tuosta koreudesta. Ja koreuden takanahan pilee huoruus..

• vierailet siis täälläkin?

tyylisi kirjoittaa on pieni lapsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe