Miksi ei ole osakeyhtiö , jos rahulia löytyy.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Mummo sanoi livessä , että omistaa kaiken. Toiminimiyrittäjä huonoin vaihtoehto myyntiä ajatellen. Ehkä halutaan piilottaa todellisuus.
- Anonyymi00002
Myynnissä . Sohva 100000. Pakasteruokaa 29000.
- Anonyymi00003
Käyn huomenna katsomassa verotoimistossa mummon, Mikon ja johtajan verotettavat tulot.
- Anonyymi00009
Purraorpon perhe vie kaiken?
- Anonyymi00017
Taitaa olla koko toiminimi puliveivausta.
- Anonyymi00019
Taitaa olla useampi maksupääte käytössä.
- Anonyymi00021
Kummallakin oma toiminimi. Onkohan taksiluvat kunnossa.
- Anonyymi00034
Onkohan hommannut luvat grillin tvkäyttöön. Livessä soi musiikki . Onkohan teoston luvat hankittu.
- Anonyymi00037
Johtaja messuilla vaikka mummo omistaa kaiken.
- Anonyymi00039
Johtajalla oma toiminimi johtajako. Mummon muka omistamalla toiminimellä mummolla pitäisi itsellään olla lainvaatimat taksiluvat. Tuskin on joten johtaja omistaa kaiken.
- Anonyymi00041
Eikös taksit ole rahoituksella.Kallis liiketilan vuokra, kuka omistaa ja mitä myydään. Huhhuh.
- Anonyymi00042
Taitaa toiminimien yksityisnostot olla aika suuria jotta saadaan kulut maksettua.
- Anonyymi00043
Muuttavat kaiken osakeyhtiöksi niin on helpompi muuttaa rahuliksi. Toiminimiyrittäjät on usein melkoisia koijareita.
- Anonyymi00045
Jos mummo omistaa kaiken ja toiminimen . Mummolla pitäisi olla omat taksiluvat.
- Anonyymi00046
Kaikki kiinteistötiedot ovat julkista tietoa. Pitää katsoa mitä tuo johtaja omistaa.
- Anonyymi00053
Yleisön pyynnöstä nostetasn kaikki pizzakeskustelut ylös!
- Anonyymi00056
Osakeyhtiö kaikkein paskin yritysmuoto, osakkeenomistaja määrää kaikesta, ja vaatii epärealistisen korkeita tuottoja jotka on saatava aikaan vaikka työntekijöitä irtisanomalla, josta puolestaan kärsii koko toiminta.
- Anonyymi00059UUSI
Käykö johtaja lomanjäikeen salmonelltesteissä vaan meneekö suoraan rähmimään ruokatarvikkeet piloille.
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851552Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94934Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10658- 37645
- 50616
- 54602
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 49493
- 80487