Moi, avasin Kik palveluun #Turkusutina ryhmän johon kannattaa liittyä , jos kaipaa juttu seuraa, seuraa liveen tai jakaa kuvia itsestä tai puolisosta yms.
Olet sitten nainen, mies, pari tai muu, seksualisuutesi mitä tahansa, tule mukaan ryhmään mahtuu 100.
Itse pidän pariskunnista, jotka cuck henkisiä, mistä sinä/te
Aikaisempi aloittamani ryhmä #vaimonkuville täyttyi nopeasti ja on aktiivinen ryhmä, jossa hyvä meininki
Turun alueen ihmiset, jotka kaipaavat jotain
Anonyymi-ap
7
110
Vastaukset 7
- Anonyymi00006
Rohkeasti mukaan keskustelemaan, kuvia jakamaan yms. Mielenkiitoisempaa, kun ihmiset lähialueelta ja siten voisi löytää "ystäviä" jopa liveen.
#Turkusutinaa- Anonyymi00007
Suksi hevon perseeseen hönö
- Anonyymi00008
Up, hönö hirnuja ei häiritse kik:issä lemppaan sen jäähylle, jos tulee tirisemään ketjuun
- Anonyymi00009
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei mulla ole kikkeliä
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei mulla ole kikkeliä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3191369Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3271307- 1041077
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105971
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22767- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5617