🥹
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
typerä hymiö, irvailet
- Anonyymi00003
Kiusaajahan tuo on!
- Anonyymi00002
En halua enkä koe tarvetta
- Anonyymi00004
Ei suhun mies voi ottaa.
Oon turhaan yrittänyt tehdä pitkään niin ...
Olemme liian kaukana ihmisinä ...
Mulla on vai yksinäisen unelmat jäljellä ...😭
A>j- Anonyymi00011
Voimia ja jaksamista toivon sinulle. Saman kokeneena tuohon tilanteeseen on vain sopeuduttava. Se auttoi ainakin itsellä kun mietti asioita eri näkökulmista ja muisti myös ne jutut mitkä ei suhteessa toimineet.
- Anonyymi00005
Mistä minä tietäisin että ota yhteyttä.
- Anonyymi00006
En minäkään ole tietänyt varmaksi saako ottaa, mutta silti olen ottanut. Se on se, että jos ihminen todella haluaa selvittää toisen mielenkiinnon niin silloin kyllä ottaa yhteyttä.
Enää en itse halua miehiä elämääni, ja minusta tuntuu siltä että ne jotka ovat jotenkin ok, ovat jo suhteessa. Hirveen paljon on saamattomia miehiä ja kokemuksena sanon ja naisen pitää tehdä kaikki😕 sivusta - Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
En minäkään ole tietänyt varmaksi saako ottaa, mutta silti olen ottanut. Se on se, että jos ihminen todella haluaa selvittää toisen mielenkiinnon niin silloin kyllä ottaa yhteyttä.
Enää en itse halua miehiä elämääni, ja minusta tuntuu siltä että ne jotka ovat jotenkin ok, ovat jo suhteessa. Hirveen paljon on saamattomia miehiä ja kokemuksena sanon ja naisen pitää tehdä kaikki😕 sivustaSe on ongelma, kun et halunnut antaa hyville mahdollisuutta ja p*neskelet huonoja ja tuut tänne kiukuspäissään syyttelemään. Että vedä vttu päähän ja oo hiljaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Enää en itse halua miehiä elämääni, ja minusta tuntuu siltä että ne jotka ovat jotenkin ok, ovat jo suhteessa. Hirveen paljon on saamattomia miehiä ja kokemuksena sanon ja naisen pitää tehdä kaikki😕 sivustaOk. Eli en ole tarpeeksi kiinnostava. Kiitti!
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se on ongelma, kun et halunnut antaa hyville mahdollisuutta ja p*neskelet huonoja ja tuut tänne kiukuspäissään syyttelemään. Että vedä vttu päähän ja oo hiljaa.
😁😁😁zivusta
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se on ongelma, kun et halunnut antaa hyville mahdollisuutta ja p*neskelet huonoja ja tuut tänne kiukuspäissään syyttelemään. Että vedä vttu päähän ja oo hiljaa.
Tuon vastauksen perusteella et kyllä ole hyvä ainakaan.
- Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miehelle meni.
- Anonyymi00007
Tule vaan parkkikselle.
- Anonyymi00008
Odotetaan sua valkoisella pakulla.
- Anonyymi00009
Ketä uhkailet
- Anonyymi00020
Remontti vai muuttoapua vailla?
- Anonyymi00023
Haggasitko jo lapset? Menikö armottomax?
- Anonyymi00010
t ran sit?
- Anonyymi00014
Jos olisi kunnon nainen tarjolla niin voisin harkita.
- Anonyymi00024
Paitti ettei sua huolita😂☝️
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Paitti ettei sua huolita😂☝️
Nii paitti ne romut pulit tietty 😂
- Anonyymi00016
En oikeesti jaksa enää. En jaksa ees vastata mulle lähetettyihin viesteihin sellasille tyypeille, jotka toivoo että vastaisin niille. Voisin hyvin vaa vastailla viesteihin 10h joka päivä nii teinki mut en vaa jaksa enää
- Anonyymi00017
Minusta asia tuli varsin selväks, ettei hän halunnut olla missään tekemisissä kanssani.
- Anonyymi00018
Niin, vaikka sitä näkee merkkejä koko ajan päinvastaisesta. Sivusta
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niin, vaikka sitä näkee merkkejä koko ajan päinvastaisesta. Sivusta
Niinpä.
- Anonyymi00026
enpä tiedä kuka edes olet ja tuntemattomiin ei voi edes ottaa yhteyttä kuin tämän tapaisilla palstoilla...
- Anonyymi00027
En vaan uskalla ottaa yhteyttä. Pelkään että menetän viimeisenkin oljenkorren, epäilen että liekö edes sitä viimeistä oljenkortta minulla lainkaan.
- Anonyymi00028
Mä en enää noin saatanan tyhmään ja idiootti naiseen ota yhteyttä miks pitäisi
- Anonyymi00029
Siksi ettei siitä tule kuin paha mieli itselleni, en ole minkään arvoinen hänelle. E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561