Luottamus poliisiin on syvää ja perusteellista

Anonyymi-ap

16

115

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

taponen ???

• Anonyymi00002

Tässähän oli kyseessä jonkinlainen poliisin mainostapahtuma. Toisin sanoen tapahtumaan osallistuneet olivat juuri niitä sinisilmiä, jotka uskovat poliisin aina toimivan oikein ja kansan hyväksi. Tämä myös kuvastuu selkeästi vastauksista. Valitettavasti totuus on jotakin aivan muuta.

• Anonyymi00003

Olisiko paikallaan tarkastella koko prosessia perusteellisesti: valintakriteerit koulutukseen, koulutuksen sisältö, johtaminen, työkulttuuri, arvot, jne.?

• Anonyymi00004

Kun itse on lainkuulijainen, eikä rikollinen ja roisto, niin ei edes joudu poliisin kanssa tekemisiin kovinkaan herkästi. Silloin ei vaikuta paljonkaan se, että vaikka poliisi olisi miten mulkero tahansa.

Jos taas henkilö on rikollinen ja roisto, niin siitä valinnasta voi syyttää vain itseään.

• Anonyymi00005

Maailma on muuttunut oletko havainnut?

• Anonyymi00006

Kun tulokulma asioihin on minä ja minun maailmani, saattaa tärkeät asiat jäädä havaitsematta.

• Anonyymi00007

Vaikka olisit kuinka lainkuuliainen tahansa, se ei silti anna poliisille oikeutta toimia lakien vastaisesti eikä myöskään oikeuta huonoon käytökseen. Päin vastoin, poliisi on viranomainen ja siltä odotetaan erityisen pilkuntarkkaa lakien noudattamista ja nuhteetonta käytöstä. Silloin kun poliisin toiminta lipsahtaa lain väärälle puolelle, pitäisi myös rangaistuksessa olla koventavana tekijänä virkamiesasema.

• Anonyymi00008

Kyllä poliisi saa muiluttaa mun puolesta moporunkkareita mielin määrin ihan vapaasti, palvelus kaikille kansalaisille

• Anonyymi00009

Onneksi kansa ei saa huutoäänestyksellä päättää. Muuten täällä olisi torilla jatkuvat hirttäjäiset käynnissä.

• Anonyymi00010

Omat kokemukseni poliisista 65 vuotisen elämäni ajalta ovat että viheliäisiä ja röyhkeitä mulk...roita. On annettu valtaa henkilöille joilla missään nimessä EI pitäisi olla mitään valtaa. Käyttäytyminen ei mitenkään poikkea kriminaalien toiminnasta.

• Anonyymi00011

Onhan tuo "poliisi-syyttäjä-akseli" myös mielenkiintoinen, kun sitä vähän perusteellisemmin tarkastelee.

• Anonyymi00012

Oma kokemukseni taas on hyvin myönteinen. Voiskohan siihen vaikuttaa itse jotenkin?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Oma kokemukseni taas on hyvin myönteinen. Voiskohan siihen vaikuttaa itse jotenkin?

Ja näin se taas eskaloitui nopeasti, että kriminaali on kirjoituksen takana. Lienee kaikkien etu, että vallankäyttäjien ja virkamiesten prosessit ovat mahdollisimman läpinäkyviä. Ellei tavoitteena ole valtiomuoto, missä kansalainen saa avata suunsa ainoastaan happea haukatakseen.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Oma kokemus on tietysti yksilölle aina merkityksellinen. Spedekin joi punaista maitoa litroittain päivässä ja lievitti stressiä voinapeilla. Koki nämä valinnat hyviksi ja terveellisiksi.

• Anonyymi00016

Poliisi mainitaan ammattien joukossa, joihin hakeutuu psykopaatteja.

• Anonyymi00015

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1328
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      677
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      639
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      50
      578
    5. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      549
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      541
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      538
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      176
      478
    Aihe