Miksi syyllistät

Anonyymi-ap

Jos itse toimit satuttavasti?

16

127

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kuten?

• Anonyymi00002
        UUSI

Mieti sitä

• Anonyymi00003
      UUSI

Kuinka olen toiminut satuttavasti?
      Tulen todella tekemään näkyväksi sen, mikä on esihenkilön vastuu.

• Anonyymi00004
      UUSI

kyllä tämä nykynen boxi niin hirvee on eikä voi edes treenata enää

• Anonyymi00005
      UUSI

Koska sinäkin satutat, vaikket itse sitä huomaa.

• Anonyymi00007
        UUSI

On eri asia satuttaa tarkoituksella kuin että toisen toiminta sattuu, vaikka ei tarkoita satuttaa. Se tarkoituksellisuus kertoo paljon ihmisestä, että yleensäkin pystyy siihen.
        Sivusta

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

On eri asia satuttaa tarkoituksella kuin että toisen toiminta sattuu, vaikka ei tarkoita satuttaa. Se tarkoituksellisuus kertoo paljon ihmisestä, että yleensäkin pystyy siihen.
        Sivusta

Eihän se nyt noinkaan mene. Mistä tiedät toisen tarkoitusperät mutta vapautat itsesi kaikesta vastuusta?

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Eihän se nyt noinkaan mene. Mistä tiedät toisen tarkoitusperät mutta vapautat itsesi kaikesta vastuusta?

Oletko tosissasi? sanoit itse, että et vaan huomaa eli tiedät, ettei toinen tee sitä tarkoituksella satuttaakseen sinua. silloin asioista pitää puhua ja kertoa, että sinua satuttaa hänen käytös ei mennä ns, kostamaan jotain, mitä toinen ei edes tiedä tehneensä.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Oletko tosissasi? sanoit itse, että et vaan huomaa eli tiedät, ettei toinen tee sitä tarkoituksella satuttaakseen sinua. silloin asioista pitää puhua ja kertoa, että sinua satuttaa hänen käytös ei mennä ns, kostamaan jotain, mitä toinen ei edes tiedä tehneensä.

En ole sanonut niin, miksi laitat sanoja suuhuni.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

"Koska sinäkin satutat, vaikket itse sitä huomaa."

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jotkut eivät huomaa juuri siksi että eivät halua huomata ja näin värittävät tehdyn tekemättömäksi. Kaikki jää ikään kuin toisen syyksi vaikka olisi itse yhtä syyllinen. Tällainen vastuun pakoilu on se mikä rikkoo suhteita.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jotkut eivät huomaa juuri siksi että eivät halua huomata ja näin värittävät tehdyn tekemättömäksi. Kaikki jää ikään kuin toisen syyksi vaikka olisi itse yhtä syyllinen. Tällainen vastuun pakoilu on se mikä rikkoo suhteita.

piti vastata edelliselle

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Silloin hän huomaa, mutta sivuuttaa asian!

• Anonyymi00006
      UUSI

En oikeastaan syyllistä, he tekevät sen itse.

En oikeastaan satuta. He tekevät sen itse.

Bumerangi itselleen, mutta moninkertaisesti. Voi voi.

• Anonyymi00015
        UUSI

Narku henkilö ei huomaa.
        Tämä joka ei nyt tunista itsesdään mitään vikaa tässä keskustelussa
        Vaikka sen selvästi muut havaitsevat
        On narsisti
        Sivusta sivuhuomio .

• Anonyymi00008
      UUSI

"Low Battery Flames". -sivu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      71
      1097
    2. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      55
      1008
    3. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      43
      966
    4. Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."

Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      794
    5. Martina ja Levin kiinteistö

Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      322
      728
    6. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      21
      724
    7. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      48
      659
    8. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      33
      645
    9. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      179
      606
    10. Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta

Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi
      Tv-sarjat
      8
      592
    Aihe