https://keskustelu.suomi24.fi/t/19510397/ala-katoa-elamastani
Ap -nainen
Älä katoa elämästäni_2
16
174
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Älä katoa elämästäni
Anonyymi-ap
2026-08-19 11:09:12
Ilmoita
Kävelyllä mietin
olisitpa varjo
takanani
vierelläni
sivullani
Älä katoa koskaan
ole siinä
pidä kädestäni kiinni
ole kanssani
nyt ja aina.
Rakastan Sinua ❤️
Ap-Nainen - Anonyymi00002
Tulit uniini
Nukahdin sohvalle
hätkähdin hereille
näin sinut
ikkunani takana
reppu selässä
harmaa parta loistaen
katsomassa minua.
Sama uni toistui
samana yönä
kaksi kertaa.
Eikö tämä ikävä
voisi loppua
tai sitten
kohtalo
tuo meidät yhteen
ainiaan
Ap-nainen
Kirjoitin, mietelmän, joka poistettiin liian ilmeisesti eroottisena. Poistin rakas tella sanan, mutta sekään ei auttannut. Aika, jännä, palstalla on välillä erittäin härskiä tekstiä, kuvin ostetaan sek siä, jne, mutta kaunis eroottinen mietelmä/ muisto on liikaa.
Hyvää viikonloppua kaikille ❤️ - Anonyymi00003
Anonyymi00120
2026-08-30 00:52:26
UUSI
Liian pitkä ketju, ei voi lukea. Mutta jos toista rakastaa, pitää kädestä kiinni, eikä irrota otetta.
Piti olla kultaa, mutta arvotonta kissankultaa minä sain.
Äänestä
Kommentoi
Anonyymi00122
2026-08-30 10:15:26
UUSI
Harmi, että kissasi oli mielestäsi arvoton. Löysitkö itsestäsi mitään vikaa, vai oliko Kissasi vaan rihkamaa. Itse uskon, että suhteessa on aina molemmissa vikaa, jos suhde kariutuu, tai sitten ei vaan löydy oikeanlaista kemiaa. Ilman intohimoa, ei ole rakkautta, seurauksena ei suhde tule kestämään. Omasta mielestäni, väärässä suhteessa oleva mies voi pahimmillaan luulla olevansa ho mo, ja nainen, voi luulla tykkäävänsä naisista. On haastava löytää juuri itselleen sopivaa kumpania, joka saa hormoonitasot tasoittumaan suhteeseen sopivaksi, nainen saa olla naisellinen ja mies miehekäs mies.
Hyvää sunnuntaita Sinulle! Toivottavasti löydät Sinulle sopivan Kissan itsellesi.
-Ap -nainen - Anonyymi00004
Pertti kyl pitää huolen, ettei alaviivanharrastajat pääse katteisiin.
- Anonyymi00006
Anteeksi en ymmärtännyt mitä tarkoitat? Haluaisitko tarkentaa? 😊
-Ap Nainen - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Anteeksi en ymmärtännyt mitä tarkoitat? Haluaisitko tarkentaa? 😊
-Ap NainenEn. Katon vaa mihin sä blurria kauppaat.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
En. Katon vaa mihin sä blurria kauppaat.
En haluaisi jatkaa tätä keskustelua, mutta mikäli olisit lukennut Älä katoa elämästäni ensimmäisen ketjun, niin tietäisit, että en todellakaan ole mitään blurria kauppaamassa.
Tämä on erokirjeeni exälleni, ja alkaa tuntumaan että en saa sitä tehtyä palstalla loppuun. Ehkä sillä on tarkoituksensa.
Ihanaa Sunnuntaita Sinulle, nauti täysiä elämästäsi ja ole onnellinen 🤗
-Ap Nainen - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
En haluaisi jatkaa tätä keskustelua, mutta mikäli olisit lukennut Älä katoa elämästäni ensimmäisen ketjun, niin tietäisit, että en todellakaan ole mitään blurria kauppaamassa.
Tämä on erokirjeeni exälleni, ja alkaa tuntumaan että en saa sitä tehtyä palstalla loppuun. Ehkä sillä on tarkoituksensa.
Ihanaa Sunnuntaita Sinulle, nauti täysiä elämästäsi ja ole onnellinen 🤗
-Ap NainenGVF varmasti auttaa "erokirjeessäs". Vaik eihän sua meinaa erottaa ees reppuselkä-äijästä, ku nii samannäkösiä ootte.
- Anonyymi00005
Eikö olis nyt järkevää kiristää siltä ministeriltä parempia työehtoja
- Anonyymi00007
Nyt meni vielä oudommaksi 😊 Haluaisitko sinäkin tarkentaa, mitä tarkalleenottaen tarkoitat?
-Ap Nainen - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nyt meni vielä oudommaksi 😊 Haluaisitko sinäkin tarkentaa, mitä tarkalleenottaen tarkoitat?
-Ap NainenMinä, minä en jaksa raataaa. Se on niin, niin perkeleen perseestä
https://youtu.be/C6Le7luzv2Y? - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä, minä en jaksa raataaa. Se on niin, niin perkeleen perseestä
https://youtu.be/C6Le7luzv2Y?Nii että tästä maksetaan palakkaa. Siks mulla menee aina vähän paremmin kuin teillä
- Anonyymi00012
Eikä todellakaan ole justiinan alituksia mikään täällä. En alentuisi koskaan norkoomaan ketään miestä. Onnea vaan teille epätoivot suolenjatkoja😉😄🫡pus pus💫
-viittaan tuohon linkattuun keskusteluun iha sivukiepillä- Anonyymi00014
Kuparilankaa sitte keräämään, että elantos on ees jostakin taattu.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuparilankaa sitte keräämään, että elantos on ees jostakin taattu.
Mitä mä sillä teen? tungen sen sun pimmppaan vai
- Anonyymi00016
Kiitos kaikille, jätän erokirjeeni tähän ja saatan sen loppuun jossain muualla. Kaivattuni ei ole täällä, vaikka ensimmäisen ketjun ensimmäiset vastaukset runomuodossa, saikin minut tuntemaan niin.
Poistun palstalta. Opin paljon täällä kirjoittaessani, harmi että en saanut tehtyä tehtävääni loppuun.
Kiitos,
ja
Kaikkea hyvää palstalaisille 🤗
-Ap Nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491