Tänään tapaan miesystäväni taas pienen tauon jälkeen. En tiedä mitä hän on meille suunnitellut, mutta toivottavasti taas harjoitellaan kyrvän ottamista kurkkuun. Tästä meinaa vielä tulla kakomisrefleksi mutta sen takia laitankin reilusti ripsiväriä ja kajalia. Tulee ihanan lutkamainen olo kun tietää meikkien valuvan pitkin poskia, ja ajatuskin kiihottaa jo etukäteen.
Kaipaan ideoita miten muuten voisin valmistautua ja kerätä kiimaa? Yritän olla hyväilemättä itseäni
Valmistautuminen
19
180
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
ajattele vaikka tälläistä vierasta isoa,paksua suonikasta kullia, mikä sylkee spermaa runsaasti..
- Anonyymi00002
Voin tulla spermaamaan pillusi tai perseesi, niin pääset varmasti liukkaana miehesi käsittelyyn
- Anonyymi00003
Tahtoisin tulla sun naamalle, olisit lutkana sitä ennen myös muille.
- Anonyymi00004
Ajatus vieraan hoitamisesta (tai hoidettavana olemisesta, miten sen nyt ottaa) on kyllä kiimainen. Saisinkohan minkälaista kurinpalautusta jos kerron tällaisia ajatelleeni...
- Anonyymi00005
jos haluat ottaa isoa ennen miesystävääsi, niin saisit isosta paksusta kullista spermat sisään, niin miesystävä tykkäisi kun oot niin liukas
- Anonyymi00006
Mitä jos kaikki nämä herrat saisi kutsun luoksesi ja kohtelisivat sua kuin narttua?
- Anonyymi00007
Huomaiskohan sen mies mitään
- Anonyymi00008
En ehkä pystykään olemaan tyydyttämättä itseäni iltaan... Mitä kommentoijat tekisitte nyt jos tulisitte käymään?
- Anonyymi00009
Käskisin sut polvilleen mun eteen ja ottaisit mun kullia syvälle suuhun. Hiuksista kiinni ja antaisin tahtia.
Remmi olisi myös valmiina nartulle. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Käskisin sut polvilleen mun eteen ja ottaisit mun kullia syvälle suuhun. Hiuksista kiinni ja antaisin tahtia.
Remmi olisi myös valmiina nartulle.Jos onnistun ottamaan suihin niin että se miellyttää sinua, saisinko palkinnoksi kullia myös pilluun? Remmi lienee hyvä ajatus tällaisen tuhman nartun käsittelyyn, oih
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos onnistun ottamaan suihin niin että se miellyttää sinua, saisinko palkinnoksi kullia myös pilluun? Remmi lienee hyvä ajatus tällaisen tuhman nartun käsittelyyn, oih
Pillussa surisi dildo, hitaasti sait mun kullia sun pyllyyn. Samalla piiskaan sun pyllyä 🔥
- Anonyymi00012
Varmasti saat pilluun isoa ja paksua kullia.voihan laskea sisään myös kaikki
- Anonyymi00013UUSI
Miesystävä on pian tulossa hakemaan, on kuulemma vähän krapula ja kova panetus 😊 Ajelin karvat ja leikin hiukan anaalitapilla, ehkä jätän sen yllätykseksi paikalleen
Sua olis varmaan ihana vinguttaa kimpassakin...
Nähdä kun otat useampaa kovaa kyrpää ja nautit täysillä 🥵- Anonyymi00014UUSI
voi, olisin halunnut sinua... isokulli
- Anonyymi00015UUSI
Oliko hyvä ilta?
- Anonyymi00016UUSI
Menin aika herkillä, laukesin ensimmäisen kerran jo käytännössä samantien kun sain kullin sisääni. Ei kestänyt mieskään montaa minuuttia 😄
Myöhemmin otettiin uusiksi pepun puolelle 😊 - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Menin aika herkillä, laukesin ensimmäisen kerran jo käytännössä samantien kun sain kullin sisääni. Ei kestänyt mieskään montaa minuuttia 😄
Myöhemmin otettiin uusiksi pepun puolelle 😊Hyvä juttu!
- Anonyymi00018UUSI
Tuo on ainoa oikea tapa ottaa mies vastaan työmatkalta ja itsellänikin oli kunnia saada aikanaan nauttia tuollaisista palveluista ja tuo peppukin, sekin oli joskus liukastettu valmiiksi, että sai nussia anaaliin jos vaan sattui maistumaan. Yleensä laskin vaan lastit nieluun. Ei tullut mieleenkään mennä vieraisiin kun rouva hoiti hommat viimeisen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää811179Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va30895Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani199835- 41780
Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai220768Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br223761- 64719
- 107696
- 60659
- 49588