Minä aina ihastun ja kiinnyn sellaisiin naisiin, jotka työnsä puolesta yrittää auttaa minua. Vaikka tiedän, että se on työhön kuuluvaa ystävällisyyttä niin silti tulee tunteita, joita en voi näyttää.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
https://youtu.be/QmM4wU5IXPw?
Mulla on ollu hirveästi sun kaltasia, tyypillusesti herkkiä, emotionaalisia ja hyviä ihmisiä elämässä. Usein ne on vielä jotain vähän ulkopuolisia rassukoita, ketkä sit kiintyy heti kun osoitat niille ees vähän inhimillisyyttä.
Oon kuitenki ostanu vettä ja muonittanu kerjäläisiä myös Suomen rajojen ulkopuolella, eikä tarkoitus ole henkilökohtainen vaan minulle tulee yhteisvastuullinen olo koska pärjään niin hyvin elämässä ja sinä et- Anonyymi00003
Luin jostain pohdinta osuudesta että hyväntekeväisyydellä on pikemminkin aina itsekkäät tarkoitusperät: "ostetaan" ns. paremman kansalaisen asema tai "hyväntekeväisyys pestään" omaa mainetta, lunastetaan "päivän hyvä työ" tehdyksi
- Anonyymi00002
Voitko jo soittaa siihe vanahaa prepeittii ? pyydään vaan iha kauniist
- Anonyymi00004
Jotenki niin että sivistys erottaa meiät eläimistä ja sivistyneeseen käytökseen kuuluu heikommassa asemassa olevien tukeminen
- Anonyymi00005
Et voi tietää ketä on pidetty kellarissa hakattavana koko lapsus ja ketä ei
- Anonyymi00006
Niin samaa mieltä.
Omaa pesää saa suojata ja pitää.
Sivistys on huomioimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561