Juhlittiin eilen vaimon kanssa ja lopuksi ajauduttiin sänkyyn ja oli pitkästä aikaa hyvinkin kiihkeää
Aamulla sitten herättiin ja huomattiin että olin pureskellut vaimon kaulan ihan huolella melkein poskeen asti,aika murhe tuli eihän hän tuon näköisenä voi töihin mennä
Fritsut vaimossa
6
190
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Kyllä se töihin voi mennä. Sanoo että hyttyset puri tai että joku yritti kuristaa.
- Anonyymi00002UUSI
niin käy välillä, kun on oikein kiimaista nussimista.
- Anonyymi00003UUSI
Toisin sanoen runkkasit koko viikonlopun koneella.
- Anonyymi00004UUSI
Huomasitko omaa kaulaasi, ennen koin töissä aamulla kaverit kysyi, onko ampiainen pistänyt, vai huora puraissut?
- Anonyymi00005UUSI
Amsterdamin reissulla leikkipuheesta lähtenyt seikkailu mieheni kanssa, jossa hän kävi lyhtyjen alueella ensin rakastelemassa todella kauniin täysin tummahipiäisen naisen kanssa ja hän sai naiselta ohjeen kysyä minulle tummaihoita miestä.
Mieheni vei minut läheiseen kanavabaariin ja mitään minulle kertomatta saamansa neuvon mukaan kysyi baarimieheltä tummaihoista miestä minulle.
Tilanne johti siihen, että paikalle tuli pian kaksi todella tummaihoista miestä, lähes pikimustia ja mieheni sopi minun naitattamisesta heidän kanssaan.
Minut ohjattiin pari kadun päähän pieneen asuntoon jossa sain todella riittävästi, mutta pointti tähän.
Ihan tarkoituksella pääasiassa rakastelujen jälkeen miehet merkkasivat minut todella kunnolla.
Miehet imivät ja purivat kaulaani olkapäihini ja jopa käsivarsiini jälkiä.
Suurin osa fritsuista ja puremajäljistä oli kuitenkin rinnoillani, kymmeniä molemmassa rinnassa, alavatsalla, erityisesti nivustaipeissa, häpykummulla, pakaroilla ja sisäreisissä. Toisen tehdessä jälkiä toinen kuvasi tapahtumia minun- ja omalla kännykällä. Välillä miehet vaihtoivat paikkaa. En tiedä, siinä ekstaasissa sattuikin, mutta kiihotti myös tavattomasti.
Mieheni kiisti sopineensa merkkaamisestani, vaikka vieläkin epäilen asiaa.
Jälkien paraneminen kesti kaikkiaan useamman kuukauden. Hankalia tilanteitakin tuli.- Anonyymi00006UUSI
Hyvä tarina,vaimo on kovin murheellinen miten pärjää fritsujensa kanssa osaan kyllä kuvitella hänen tuskan
Pakko tunnustaa että on jotenkin himoittavan näköinen syödyn kaulansa kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää811179Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va30895Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani199835- 41780
Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai220768Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br223761- 64719
- 107696
- 60659
- 49588