Nautin, kun vaimo jää ilman orgasmia

Anonyymi-ap

Kiihottavimmat panokerrat ovat niitä, kun vaimo ei ole "sillä tuulella", mutta vonkaamisen jälkeen suostuu riisumaan pöksynsä, levittämään jalkansa ja kirjaimellisesti vain antaa pilluaan. On kiihottavaa panna häntä ilman että tarvitsee keskittyä muuhun kuin omaan nautintooni, ei tarvitse yrittää pitkittää tai pidätellä, vaan voi antaa mällin lentää tietäen vaimon jäävän ilman orgasmia ja olevan pelkkä panopuuni, Näinä kertoina orgasmini on erityisen voimakas.

13

265

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tykkään kans myös. Se on tietynlainen rakkauden ja huomion osoitus puolisolle. Kyllä minä aina huolehdin vaimolle orgasmin kun on vaan tarve. Joskus tosiaan on niitä aamuja kun hän sanoi että ei maistu mutta anna mennä. Pyllistää ja revittää kankkua. Tippa öljyä ja sinne saa laskea lastit. Yritin monesti että hoidan loppuun, mutta ei kuulemma tarvi, joskin ne kerrat sitten muuttui molemmin puoliseksi joskus, ei aina.

Niin sen kuuluu olla puolin ja toisin. Minne muuallekaan sen tyydytyksen lataa kuin omaan vaimoonsa. Tämä myös niille pihtari vaimoille. Kuinka iso juttu se on antaa miehelle pillua vaikka ei välttämättä just silloin haluaisi? Se on kumminkin sun mies ja haluaa sinua ja ottaa tyydytyksen sinun kehosta ja nauttii siitä.

• Anonyymi00006

Pakkopullaa kjäh kjäh

• Anonyymi00002

Tyypillinen itsekeskeinen narsisti

• Anonyymi00003

No eipä ole. Katso tuo vastaus yltä.

• Anonyymi00004

Aloittajan kanssa samaa mieltä, kun käskystä puoliso riisuu housunsa ja odottaa jalat levällään. Silloin ilmeestä näkee että tekee sen vain velvollisuudesta, odottaen että tyhjennän itseni häneen. Nussin omaa tahtiani keskittyen vain omaan nautintoon ja lopuksi tyhjennän itseni hänen sisälleen.

• Anonyymi00005

Minä annan kerran viikossa säälistä ukolle jotta on taas viikon hiljaa ja ootan että homma on äkkiä ohi..

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minä annan kerran viikossa säälistä ukolle jotta on taas viikon hiljaa ja ootan että homma on äkkiä ohi..

Hienoa!

• Anonyymi00008

Täällä homma menee niin, että koulutin naisestani niin hyvän suihinottajan, että tuntuu ettei mikään muu olekaan mielessä kuin saada suihinotto. Siksi ajellaan usein johonkin paikkaan ja nainen tietää mikä minulla taka-ajatuksena. Auto parkkiin, nainen polvilleen eteen ja aaahhhh.... Siinä se lutka taas imee ahnaasti kyrpää! Jos ei jossakin luonnossa, niin viimeistään kotona saatava suihinotto. En voi elää ilman sitä. Niin hyvää tekee. Ja nainenhan tekee sen. Paikassa kuin paikassa. Nautin erityisesti siitä, että nainen tekee sen polvillaan edessäni. Härski näky kun huulet törröllään suu täynnä. Se vain harmi, kun terska niin iso, että sanoo käyvän kipeää leukoihin. Ja se, että kulli niin äärettömän tuntoherkkä, että lähtee laaki alta aikayksikön

• Anonyymi00009

Minä pakotan tyttöystävää pitämään lyhyitä hameita. Aamulla, kun hän yrittää pukea pitkän mekon, otan sen kädestä ja heitän sohvalle. Annan tilalle mustan minihamen, joka peittää juuri ja juuri pakarat. Hän pukee sen vaikka ei välttämättä halua.
      Hän kävelee talossa ympäriinsä vastentahtoisesti. Keittiössä, kun hän kumartuu ottamaan jotain alakaapista, hame nousee ja valkoiset pikkuhousut näkyvät. Tartun häneen, siirrän pikkuhousut sivuun ja työnnän sisään. Pidän häntä paikallaan, toinen käsi niskassa ja nussin häntä seisaaltaan. Kun olen valmis, vedän ulos ja jätän hänet siihen. Hame putoaa takaisin paikalleen.

Illalla, kun hän istuu sohvalla, hame nousee reisiä myöten. Hän yrittää usein peittää itsensä, mutta otan hänet siinäkin. Nostan toisen jalan olkapäälleni, työnnän sisään ja nussin häntä, vaikka hän vääntäytyy ja sanoo ettei halua. Pidän hänet paikallaan, kunnes minä tulen.

Seuraavana päivänä jos hän yrittää pukea housut. En anna. Vien hänet takaisin makuuhuoneeseen, riisutan ja laitatan hameen takaisin. Hän tottelee, koska minä käsken. Kävelee kadulla reidet näkyvissä, katse maassa, ja minä tiedän, että kotona tai autossa tai ulkona voin tehdä mitä tahansa. Illalla, kun hän istuu minun sylissäni, hame on jo ylhäällä. Hän on märkä, vaikka ei halua. Hän yrittää nousta pois, mutta painan hänet takaisin. Otan hänet siinä, hitaasti aluksi, sitten kovempaa, kunnes minä täytän hänet.
      Se on minun päätökseni. Hän pitää lyhyitä hameita ja minä nussin häntä juuri silloin kun haluan – nopeasti, suoraan, ilman että hänellä on mitään sanottavaa asiaan, ja ilman että hän saa itse mitään.

• Anonyymi00010

Sinulla on siis sub narttu tyttöystävä. Se on ihan superia. Minulla on myös ollut nyt tovin aikaa ja hän tietää jo mitä haluaa, yleensä mekon alla ei ole mitään ja työnnän sormia pilluun ja välillä perseeseenkin. Kaadan ruokapöydälle ja painan kyynärpäällä selkään ja runkutan pillua ja persettä. Välillä työnnyn kuivaan pilluun voimalla takaapäin kyynärpäistä kiinni pitäen ja tyhjennän kassit pilluun tai joskus suuhun. Minun ei tarvitse miettiä saako hän vai ei, hänen pillunsa on minun käytössä miten haluan. Tämä on yhteinen sopimus. Toki hän aina aika-ajoin saakin, mutta se on vain sattuman kauppaa. Hän huolehtii siitä, että pysyn tyytyväisenä ja saan aina kun haluan ja miten haluan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sinulla on siis sub narttu tyttöystävä. Se on ihan superia. Minulla on myös ollut nyt tovin aikaa ja hän tietää jo mitä haluaa, yleensä mekon alla ei ole mitään ja työnnän sormia pilluun ja välillä perseeseenkin. Kaadan ruokapöydälle ja painan kyynärpäällä selkään ja runkutan pillua ja persettä. Välillä työnnyn kuivaan pilluun voimalla takaapäin kyynärpäistä kiinni pitäen ja tyhjennän kassit pilluun tai joskus suuhun. Minun ei tarvitse miettiä saako hän vai ei, hänen pillunsa on minun käytössä miten haluan. Tämä on yhteinen sopimus. Toki hän aina aika-ajoin saakin, mutta se on vain sattuman kauppaa. Hän huolehtii siitä, että pysyn tyytyväisenä ja saan aina kun haluan ja miten haluan.

Näin meilläkin on tehty.
        Kaverit istuivat mun kanssa olohuoneessa. Käskin häntä tuomaan meille kaljat. Hän tuli, hame heilahteli, ja palasi keittiöön. Hetken päästä menin perässä. Työnsin hänet keittiön pöytää vasten. Hän kuiskasi: “Älä… ne kuulee.” En välittänyt. Nostin hameen ylös, siirsin pikkuhousut sivuun ja työnsin sormen sisään. Hän jännittyi, yritti työntää kättäni pois, mutta painoin hänet tiukemmin pöytää vasten. Runkkasin häntä sormella – syvälle, kovaa, ilman armollisuutta. Hän pureksi huulta, yritti olla hiljaa, mutta ähkäisi vasten tahtoaan. Toinen käteni oli hänen suullaan.
        Kuulin olohuoneesta naurua. Jatkoin. Lisäsin toisen sormen, työnsin syvemmälle, hieroin sisältä. Hän vääntäytyi, yritti sulkea jalkojaan, mutta en antanut. Pidin hänet auki ja runkkasin, kunnes hän oli märkä ja kireä. En antanut hänen tulla. En edes lähelle. Vedin sormet ulos juuri kun hän alkoi jännittyä enemmän.
        Pyyhin sormet hänen reiteensä, laskin hameen takaisin ja työnsin hänet kevyesti poispäin. “Mene takaisin. Vie heille lisää, jos pyytävät.” Hän seisoi hetken, hengitys oli epätasainen, reidet kosteat, ennen kuin käveli takaisin olohuoneeseen.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Näin meilläkin on tehty.
        Kaverit istuivat mun kanssa olohuoneessa. Käskin häntä tuomaan meille kaljat. Hän tuli, hame heilahteli, ja palasi keittiöön. Hetken päästä menin perässä. Työnsin hänet keittiön pöytää vasten. Hän kuiskasi: “Älä… ne kuulee.” En välittänyt. Nostin hameen ylös, siirsin pikkuhousut sivuun ja työnsin sormen sisään. Hän jännittyi, yritti työntää kättäni pois, mutta painoin hänet tiukemmin pöytää vasten. Runkkasin häntä sormella – syvälle, kovaa, ilman armollisuutta. Hän pureksi huulta, yritti olla hiljaa, mutta ähkäisi vasten tahtoaan. Toinen käteni oli hänen suullaan.
        Kuulin olohuoneesta naurua. Jatkoin. Lisäsin toisen sormen, työnsin syvemmälle, hieroin sisältä. Hän vääntäytyi, yritti sulkea jalkojaan, mutta en antanut. Pidin hänet auki ja runkkasin, kunnes hän oli märkä ja kireä. En antanut hänen tulla. En edes lähelle. Vedin sormet ulos juuri kun hän alkoi jännittyä enemmän.
        Pyyhin sormet hänen reiteensä, laskin hameen takaisin ja työnsin hänet kevyesti poispäin. “Mene takaisin. Vie heille lisää, jos pyytävät.” Hän seisoi hetken, hengitys oli epätasainen, reidet kosteat, ennen kuin käveli takaisin olohuoneeseen.

Juuri noin kuuluu käsitellä sub narttua ❤️ olet löytänyt kultakimpaleen itsellesi. Tämä on niitä juttuja joita nyt kaikki ei vaan ymmärrä ja tajua. Feministit kiljuisi suoraa huutoa ja ns normaali pariskunnat olisi kauhuissaan. Se läheisyys ja vallan läsnäolo tekee tuosta ultimaattisen ihanaa, ja se, että nainen on sun käytössä kokonaan.

Olisipa su naisia tänne myös kommentoimaan

• Anonyymi00013

Jos vaimo antaa kun sitä ei huvita, turha yrittää saada sitä innostumaan. Silloin kannattaa vaan keskittyä omaan nautintoon ja panna, ei rakastella. Kiltisti vaimo levittää haaransa ja tarjoaa persettä, mutta ei ole yhtään mukana. Vaimo tietää että minulla tulee nopeasti ja pääsee nopeammin minusta eroon kun ottaa kiltisti lastit pilluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe