Suunniteltu oli

Anonyymi-ap

koko juttu.

20

238

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin tais olla suunniteltu juttu joillain tehdä väärin ja todella pahaa naiselle joka ei tehnyt mitään pahaa kellekään.

• Anonyymi00003

Niinpä, kymmenen vuotta naisen elämää pilattiin, eikä mikään tuntunut auttavan siihen, että olisi saanut elää rauhassa! Hyi olkoon oman lapseni ikäistä, joka pakkomielteisenä ei ole pystynyt lopettamaan inhottavaa toimintaansa! Mietipä ihan itse miltä sinusta olisi vastaava kokemus tuntunut!

• Anonyymi00004

Tmies

• Anonyymi00013
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tmies

Ei taida olla syypää, ainakaan minun vainoamisen kohdalla. Lavastettu(?)

• Anonyymi00014
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Niinpä, kymmenen vuotta naisen elämää pilattiin, eikä mikään tuntunut auttavan siihen, että olisi saanut elää rauhassa! Hyi olkoon oman lapseni ikäistä, joka pakkomielteisenä ei ole pystynyt lopettamaan inhottavaa toimintaansa! Mietipä ihan itse miltä sinusta olisi vastaava kokemus tuntunut!

EI ollut susta kyse tuossa kommentissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi00002

Varmaan hyvin hoidettu. Mitä teitte?

• Anonyymi00005

Häiritsivät asumisrauhaa kauan, liikkumisiani stalkattiin jatkuvasti ja stalkkeri stalkkasi minua todella kauan! Hyi helvetti!

• Anonyymi00007

Kusetti ja nöyryytti naista. Rääkkäsi pahasti.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Todellakin rääkkäsi ja sitä tapahtui niin kauan ja niin paljon, että verenpaineet ovat olleet kauan korkealla!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ketä naista?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kuka, ketä ja missä sekä miten?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mitenköhän minua on nyt kusetettu?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Yksi nainen ei ole niin vain kusetettavissa. Osallistut kiusaamiseen jos maalaat hänestä kuvaa jonain huijattuna reppanana.

• Anonyymi00006

Jokatapauksessa pieleen meni. Ei olisi kannattanut yrittää negatiivisella tavalla vaikeuttaa toisen elämää. Positiivisella tavalla olisi voinut nauttia toisen kanssa menestyksestä.

• Anonyymi00012

Enpä usko että positiivinen tapakaan olisi voinut saada hyvän tuloksen aikaan, koska en anna anteeksi sitä että menetin itselleni todella rakkaan työpaikan! Mutta kauheinta oli se jatkuva kautta rantain kertominen ja se stalkkaaminen! Sellaisia tekoja on mahdoton antaa koskaan anteeksi!

• Anonyymi00008

Mutta minulta ei kukaan kysynyt siihen lupaa! Minulla oli ihan omat haaveet ja ne menetin todella ahdistavan projektin takia! Oksettaa pelkkä ajatuskin olla samassa tilassa stalkkerin kanssa!

• Anonyymi00016

Kuka sen suunnitteli minulta mitään kysymättä? Pakko avioliittoonko minun olisi pitänyt mennä! Hyi helvetti, äkkiä sen nimi minulle tietoon, joka noin helvetin typerän idean keksi!

• Anonyymi00017

Niin oli ja useamman henkilön toimesta. Tuskin pystyisi ees anteeksi antamaan

• Anonyymi00019

Ilman sitä vainoajaa seurueineen en olisi ikinä tavannut miestä jota nyt rakastan ja jonka olemassaolo elämässäni tuo turvaa ja syvää iloa. En olisi edes uskaltanut toivoa, että kaikki lopulta johtaa siihen, että elämässäni on niin komea, älykäs, kiihkeä, lempeä, huomioiva ja rakastava mies.

• Anonyymi00020

Miksi? Ovatko kateellisia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      57
      1598
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      364
      1151
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      132
      918
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      13
      732
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      612
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      588
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      43
      513
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      456
    Aihe