Kuinka yleistä,

Anonyymi-ap

Olen 49v eronnut nainen ja nyt löytänyt mukavan miehen. Hän on kaikinpuolin hyvä mies, mutta seksistä on tullut ongelma. Hän haluaa ehdottomasti peppuseksiä. Olen yrittänyt olla hänelle mieliksi, mutta se sattuu, enkä pidä siitä.
Olen aiemmin ollut vain entisen mieheni kanssa ja emme koskaan kokoilleet moista.
Yritin keskustella asiasta, mutta kaikki tekee nykyisin niin vastasi hän.
En haluaisi tuottaa hänelle pettymystä, kun meillä muuten menee hyvin ja olen hänet esitellyt jo lapsillenikin.
Kuinka ylestä tämä oikeasti on ja olenko jotenkin epänormaali.

18

231

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

No ei toi peppuseksi nyt mikään normijuttu ole. Kyllä meillä mennään ilman peppua. Sun uusi mies on tod.näk. miehiin päin.

• Anonyymi00005
        UUSI

Höpöhöpö taas. Joku katkera siellä kirjoittelee. Anaaliseksi on erittäin yleistä nykyään joskaan kaikki sitä ei harrasta eikä ole pakko

• Anonyymi00014
        UUSI

Ääliö

• Anonyymi00019
        UUSI

Peppuseksi on ihan normaali joskin pienempi osa muuhun seksiin verrattuna. Mitään tilastoa peppuseksistä on, mutta jos otetaan olettama, niin valtaosa naisista on harrastanut sitä jossain vaiheessa elämää nuorempana. Eikä mitään sellaista joka ei tunnu hyvälle tarvitse tehdä. Joskus joku nainen on kertonut, että se on asia josta on ollut hyötyä ja kannatti oppia. Toinen taas sanoi ettei tuntenut sitä omaksi vaikka muuten on monipuolinen seksissä. Mutta aloittajalle. Se on hienoa, että on kuitenkin kokenut sen melkein 50v iässä. Sinulla on oikeus päättää omasta kehostasi.

• Anonyymi00020
        UUSI

Pakkomielteet on vallankäyttöä. Kannattaa kysyä siltä mieheltä olisiko hän itse valmis olemaan bottom tai panemaan toista miestä. Mutta sama se on naisillakin, että pyydetään nuolemaan. Kuinka moni nainen on valmis itse nuolemaan toista tai antaa toisen naisen nuolla ja fistata.

• Anonyymi00002
      UUSI

Hommaa metrinen dildo ja lykkää se miehes perseeseen ja sano, että tää on ihan normaalia nykyisin. Luulis perseen ruinaaminen loppuvan

• Anonyymi00015
        UUSI

Typerä mies olet!!!

• Anonyymi00003
      UUSI

Peppuseksi on vähän kuin sinihomejuusto, sipuli tai tilliliha.

Siitä joko tykkää tai siitä ei tykkää.

Fakta on se että kaikki sitä ei harrasta, eikä tule harrastamaa kaan, osa kokeilee ja jättää siihen ja sitten on ne jotka harrastaa ja tosiaan osa naisista saa voimakkaamman orgasmin perseen kautta.

Itse pidän peppuseksistä ja olen sen tehnyt selväksi että pidän siitä, painostaminen toki ei ole se oikea keino tuohon mennä kun sitten jännittää.

Itse olen saanut persettä sen minkä tarvin ja kun olen halunnut ja jos joutuisin suhteeseen jossa se on täysin ei ei, se alkaisi jossain vaiheessa kumminkin harmittamaan.

Miehesi on todennäköisesti saanut peffaa edellisessä suhteessaan niin että se ei ole ollut mikään sen kummempi juttu ja sitä ei ole tarvinnut "vongata" vaan sinne on saanut pistää kun haluas. Itsekin olen ollut tällaisissa suhteissa.

Vaihtoehtoja on nyt tietenkin paljon.

Yksi on tietenkin täysi kieltäytyminen, jona ei välttämättä ole hyvä juttu, mutta sinulla on oikeus siihen.

Miehesi on nyt ehkä tottunut panemaan sellaista tottunutta persettä ja ei osaa käsitellä sinua. Sano miehelle nyt että se sattuu, ja se sattuu ihan liikaa ja nyt tarvitaan aikaa ja rajoituksiakin tähän asiaan. Opetelkaa lämmittämään peppu ja vaadi saada kunnon lämmittely, kieltä peppuun, orgasmi ennen peppu panoa, liukkaria jne..

Kaikki siihen ei totu koskaan eikä tarvi mutta jos siihen haluaa oppia, niin aikaa ja kärsivällisyyttä ja se alkaa sujua. Jotkut on siinä luonnonlahjakkuuksia ja joillain ottaa enemmän aikaa. Itse (luonnollisesti 😅) olen tämän jälkimmäisen kannalla. Vauhtia pois ja vaadi miestäsi toimimaan eri lailla. Itse ainakin tekisin kaikkeni että kokemus on miellyttävä

• Anonyymi00004
      UUSI

Pyydä miestä nussimaan ensin kielellään persereikääsi ja sen jälkeen kun on noin tunnin työnnellyt kieltään niin syvälle kuin pystyy, niin sen jälkeen liukkaria ja yksi sormi. Vähitellen sormia kaksi ja kolme ja puolen tunnin ja liukkarin lisäämisen jälkeen 4 sormea ja vasta sen jälkeen kyrpää.

• Anonyymi00006
        UUSI

No saattaa vähän pienemmälläkin nuolemisella selvitä, mutta kunnon lämmittelyt tarvii jos ei ole harrastanut

• Anonyymi00016
        UUSI

Joopa joo..

• Anonyymi00007
      UUSI

Ota muutama kerta sex terapeutilta ohjeet.Liian äkkinäinen sattuu ensin geeli liukkaria pieni sauva siitä suurempaa.
      Jos sattuu ei siitä kukaan kiihotu/nauti.
      Eikä kaikkien tarvitse pitää samoista leikeistä.Voit tyydyttää miestä muuten

• Anonyymi00008
      UUSI

Ota joku mies naimaan sitä ukkoos pehvaan ja sano että tää on ihan normaalia tai sit panet ite strapilla. Voi saada ymmärtääkseni eturauhasorgasmin😄 Lähtökohtaisesti mihinkään mistä ei pidä tai halua voi kieltäytyä! Raiskauksen tunnusmerkitkin kannattaa tiedostaa....

• Anonyymi00010
      UUSI

Et ole epänormaali. Kerrot vain faktat miehellesi.

• Anonyymi00017
        UUSI

Sulla paljon vielä opittavaa!!! Tai et taida oppia ja ymmärtää mitään enää.

• Litlecok
      UUSI

teet mistä tykkäät ja kaikki ei todellakaan anna tai pane perseeseen.

• Anonyymi00018
      UUSI

... Kaikin puolin hyvä mies, mutta seksistä olet tehnyt ongelman.

Miesten mieltymyksiä ei voi muuttaa, kieltää voi, mutta se johtaa katkeroituvaan suhteeseen ja eroon.

• Anonyymi00021
      UUSI

Kaksi kysymystä: 1) Oletteko siis jo harrastaneet peppuseksiä ja missä asennossa? 2) Kerroitko ettet ole aiemmin kokeillut?

Minun vaimoni ei ollut aiemmin kokeillut ja ekalla kerralla edettiin todella hitaasti, vähän kerrallaan painoin syvemmälle kunnes peppureikä antoi periksi ja kalu työntyi kokonaan sisälle ja sen jälkeenkin liikuin todella hitain työnnöin laukeamiseen saakka. Vaimo sanoi, ettei ollut niin kauheaa kuin kuvitteli. Ekoilla kerroilla hän oli vatsallaan ja taisi olla vasta kolmas kerta, kun kokeiltiin doggy-asennossa, silloinkin varovasti. Ajan myötä alkoi sujua paremmin ja nykyään ei tarvitse edes hirveästi lämmittelyä, että saa kalun sisään ja voi panna aivan kuten pillun puolelle.

Vaimo ei tykkää anaaliseksistä, mutta omien sanojensa mukaan on oppinut sietämään sitä. Uskoisin että ajan myötä myös sinä opit.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      81
      1089
    2. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      194
      785
    3. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      40
      715
    4. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      205
      692
    5. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      178
      678
    6. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      101
      636
    7. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      38
      585
    8. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      43
      552
    9. Pidin siitä miten

Rauhallinen olit. Et menetä hermojasi kovin herkästi
      Ikävä
      24
      518
    10. Rohkeasti mies viestiä vaan

Yllätä mut ja ota yhteyttä, vaikka luulet että en enää toivo sitä.
      Ikävä
      36
      504
    Aihe