Olen 49v eronnut nainen ja nyt löytänyt mukavan miehen. Hän on kaikinpuolin hyvä mies, mutta seksistä on tullut ongelma. Hän haluaa ehdottomasti peppuseksiä. Olen yrittänyt olla hänelle mieliksi, mutta se sattuu, enkä pidä siitä.
Olen aiemmin ollut vain entisen mieheni kanssa ja emme koskaan kokoilleet moista.
Yritin keskustella asiasta, mutta kaikki tekee nykyisin niin vastasi hän.
En haluaisi tuottaa hänelle pettymystä, kun meillä muuten menee hyvin ja olen hänet esitellyt jo lapsillenikin.
Kuinka ylestä tämä oikeasti on ja olenko jotenkin epänormaali.
Kuinka yleistä,
31
1125
Vastaukset 31
- Anonyymi00001
No ei toi peppuseksi nyt mikään normijuttu ole. Kyllä meillä mennään ilman peppua. Sun uusi mies on tod.näk. miehiin päin.
- Anonyymi00005
Höpöhöpö taas. Joku katkera siellä kirjoittelee. Anaaliseksi on erittäin yleistä nykyään joskaan kaikki sitä ei harrasta eikä ole pakko
- Anonyymi00014
Ääliö
- Anonyymi00019
Peppuseksi on ihan normaali joskin pienempi osa muuhun seksiin verrattuna. Mitään tilastoa peppuseksistä on, mutta jos otetaan olettama, niin valtaosa naisista on harrastanut sitä jossain vaiheessa elämää nuorempana. Eikä mitään sellaista joka ei tunnu hyvälle tarvitse tehdä. Joskus joku nainen on kertonut, että se on asia josta on ollut hyötyä ja kannatti oppia. Toinen taas sanoi ettei tuntenut sitä omaksi vaikka muuten on monipuolinen seksissä. Mutta aloittajalle. Se on hienoa, että on kuitenkin kokenut sen melkein 50v iässä. Sinulla on oikeus päättää omasta kehostasi.
- Anonyymi00020
Pakkomielteet on vallankäyttöä. Kannattaa kysyä siltä mieheltä olisiko hän itse valmis olemaan bottom tai panemaan toista miestä. Mutta sama se on naisillakin, että pyydetään nuolemaan. Kuinka moni nainen on valmis itse nuolemaan toista tai antaa toisen naisen nuolla ja fistata.
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Pakkomielteet on vallankäyttöä. Kannattaa kysyä siltä mieheltä olisiko hän itse valmis olemaan bottom tai panemaan toista miestä. Mutta sama se on naisillakin, että pyydetään nuolemaan. Kuinka moni nainen on valmis itse nuolemaan toista tai antaa toisen naisen nuolla ja fistata.
Nainen on monessa asiassa vallan käyttäjä. Se on valtaa antaako pillus tai antaako peppua tai ottaako suihin. Se on valtaa sanooko nainen yleensä mitään tai antaako luvan edes tulla psylogisesti iholle tai tuleeko iholle. Näitä juttuja on varmaan enemmänkin.
- Anonyymi00002
Hommaa metrinen dildo ja lykkää se miehes perseeseen ja sano, että tää on ihan normaalia nykyisin. Luulis perseen ruinaaminen loppuvan
- Anonyymi00015
Typerä mies olet!!!
- Anonyymi00003
Peppuseksi on vähän kuin sinihomejuusto, sipuli tai tilliliha.
Siitä joko tykkää tai siitä ei tykkää.
Fakta on se että kaikki sitä ei harrasta, eikä tule harrastamaa kaan, osa kokeilee ja jättää siihen ja sitten on ne jotka harrastaa ja tosiaan osa naisista saa voimakkaamman orgasmin perseen kautta.
Itse pidän peppuseksistä ja olen sen tehnyt selväksi että pidän siitä, painostaminen toki ei ole se oikea keino tuohon mennä kun sitten jännittää.
Itse olen saanut persettä sen minkä tarvin ja kun olen halunnut ja jos joutuisin suhteeseen jossa se on täysin ei ei, se alkaisi jossain vaiheessa kumminkin harmittamaan.
Miehesi on todennäköisesti saanut peffaa edellisessä suhteessaan niin että se ei ole ollut mikään sen kummempi juttu ja sitä ei ole tarvinnut "vongata" vaan sinne on saanut pistää kun haluas. Itsekin olen ollut tällaisissa suhteissa.
Vaihtoehtoja on nyt tietenkin paljon.
Yksi on tietenkin täysi kieltäytyminen, jona ei välttämättä ole hyvä juttu, mutta sinulla on oikeus siihen.
Miehesi on nyt ehkä tottunut panemaan sellaista tottunutta persettä ja ei osaa käsitellä sinua. Sano miehelle nyt että se sattuu, ja se sattuu ihan liikaa ja nyt tarvitaan aikaa ja rajoituksiakin tähän asiaan. Opetelkaa lämmittämään peppu ja vaadi saada kunnon lämmittely, kieltä peppuun, orgasmi ennen peppu panoa, liukkaria jne..
Kaikki siihen ei totu koskaan eikä tarvi mutta jos siihen haluaa oppia, niin aikaa ja kärsivällisyyttä ja se alkaa sujua. Jotkut on siinä luonnonlahjakkuuksia ja joillain ottaa enemmän aikaa. Itse (luonnollisesti 😅) olen tämän jälkimmäisen kannalla. Vauhtia pois ja vaadi miestäsi toimimaan eri lailla. Itse ainakin tekisin kaikkeni että kokemus on miellyttävä - Anonyymi00004
Pyydä miestä nussimaan ensin kielellään persereikääsi ja sen jälkeen kun on noin tunnin työnnellyt kieltään niin syvälle kuin pystyy, niin sen jälkeen liukkaria ja yksi sormi. Vähitellen sormia kaksi ja kolme ja puolen tunnin ja liukkarin lisäämisen jälkeen 4 sormea ja vasta sen jälkeen kyrpää.
- Anonyymi00006
No saattaa vähän pienemmälläkin nuolemisella selvitä, mutta kunnon lämmittelyt tarvii jos ei ole harrastanut
- Anonyymi00016
Joopa joo..
- Anonyymi00007
Ota muutama kerta sex terapeutilta ohjeet.Liian äkkinäinen sattuu ensin geeli liukkaria pieni sauva siitä suurempaa.
Jos sattuu ei siitä kukaan kiihotu/nauti.
Eikä kaikkien tarvitse pitää samoista leikeistä.Voit tyydyttää miestä muuten - Anonyymi00008
Ota joku mies naimaan sitä ukkoos pehvaan ja sano että tää on ihan normaalia tai sit panet ite strapilla. Voi saada ymmärtääkseni eturauhasorgasmin😄 Lähtökohtaisesti mihinkään mistä ei pidä tai halua voi kieltäytyä! Raiskauksen tunnusmerkitkin kannattaa tiedostaa....
- Anonyymi00010
Et ole epänormaali. Kerrot vain faktat miehellesi.
- Anonyymi00017
Sulla paljon vielä opittavaa!!! Tai et taida oppia ja ymmärtää mitään enää.
teet mistä tykkäät ja kaikki ei todellakaan anna tai pane perseeseen.
- Anonyymi00018
... Kaikin puolin hyvä mies, mutta seksistä olet tehnyt ongelman.
Miesten mieltymyksiä ei voi muuttaa, kieltää voi, mutta se johtaa katkeroituvaan suhteeseen ja eroon. - Anonyymi00021
Kaksi kysymystä: 1) Oletteko siis jo harrastaneet peppuseksiä ja missä asennossa? 2) Kerroitko ettet ole aiemmin kokeillut?
Minun vaimoni ei ollut aiemmin kokeillut ja ekalla kerralla edettiin todella hitaasti, vähän kerrallaan painoin syvemmälle kunnes peppureikä antoi periksi ja kalu työntyi kokonaan sisälle ja sen jälkeenkin liikuin todella hitain työnnöin laukeamiseen saakka. Vaimo sanoi, ettei ollut niin kauheaa kuin kuvitteli. Ekoilla kerroilla hän oli vatsallaan ja taisi olla vasta kolmas kerta, kun kokeiltiin doggy-asennossa, silloinkin varovasti. Ajan myötä alkoi sujua paremmin ja nykyään ei tarvitse edes hirveästi lämmittelyä, että saa kalun sisään ja voi panna aivan kuten pillun puolelle.
Vaimo ei tykkää anaaliseksistä, mutta omien sanojensa mukaan on oppinut sietämään sitä. Uskoisin että ajan myötä myös sinä opit. - Anonyymi00022
Noin vanhalla naisella alkaa tavara jo olemaan käyttökelvoton, kannattaa harjoitella oraali- ja anaalipalvelut miestä tyydyttäviksi jos haluaa suhteen jatkuvan onnellisena.
- Anonyymi00023
Pistä ukko menemään ei ansaitse suo jos painostaa,tokipieni uteliaisuus omastakin puolestasi suotavaa.Ei kaikki miehetkään välitä.Tuo ajatus tämä on nykyään ihan yleistä,mitä siellä kaverin päässä liikkuu?
- Anonyymi00024
Kyllähän aloittajan olisi pitänyt pystyä sanomaan miehelle ei. Jos on yli 40v ollut ilman, niin miksei sitten jatkossakin. Onhan se tietenkin taito. Kerran olen kuullut 40v ikäisen ekasta kerrasta.
- Anonyymi00027
Jokainen naisen EI rapauttaa parisuhdetta. Mutta nainen voi ihan hyvin elää yksinkin yksinään, tai koiranainen koiran kanssa.
- Anonyymi00025
Vuoden päästä menee jo valtavia diljoja ja koko käsi. Normaali tapahtumien kulku näillä vastaahangoitteloilla.
- Anonyymi00028
Jos et itte sitä halua... Niin se on sitten ei! Vielä jos painostaa niin heivaa luiskaan❤️
- Anonyymi00029
Kunnon lutka ottaa peppuun, kyllä perseesi isonee kun sinne lykitään aina vaan isompaa joka kerta.
- Anonyymi00030
Käyttäkää liukastusvoidetta ja rauhallisesti, kyllä se siitä
- Anonyymi00031
Olen 45-v nainen, onnellisesti avioliitossa ja meillä harrastetaan miehen toiveesta peppuseksiä pari kertaa kuussa. En erityisemmin tykkää siitä, mutta sen verran tottunut, ettei enää satu. En tiedä, kuinka yleistä on, mutta omassa ystäväpiirissä vain yksi harrastaa säännöllisesti peppuseksiä, hänen lisäksi pari on kokeillut.
- Anonyymi00032
Ei tarvitse suostua jos ei pidä tai sattuu.M58
- Anonyymi00033
Mun nainen suorastaan haluaa peppuseksiä. Isot orgasmit tulee.
Mutta se on yksilöstä täysin kiinni. - Anonyymi00034
Meillä molemminpuoliset peppuleikit ovat ihan normaali osa seksiä Naisystävä saa paljon kovemman orgasmin, jos samaan aikaan hoidetaan ykköstä ja kakkosta. Myös minä pidän siitä, että peppuani käsitellään. Tärisevä, pumpattava lelu on aika kiva ja ei putoa rakastellessa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei171254Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331161- 641140
- 871001
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.63981- 109979
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94927Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev181879- 80801
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66761- 41731
- 70616
- 57614
- 98608
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....47592- 40592
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15083568- 60534
- 51519
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi295506