Ja tuskin osaat edes kuvitella kuinka paljon susta pidän. Olet kaunein ja ihanin nainen🩷
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
haha
- Anonyymi00002
siin oiski työleiri jos kaiken pskan jälkeen koitettais viel voin sanoo hitaasti edetään en jaksa sua melkein yhtään edes katella vtuttaa sun olemuskin
- Anonyymi00005
Inhoan stalkkeri sun naamaakin ja kaikkea sinussa, miten voi edes ajatella että voisin olla jossain tekemissä kanssasi, yökötät minua..
- Anonyymi00003
ne housut saksin ekana kahtia
- Anonyymi00004
En näe tuota emojia mikä se on?
- Anonyymi00006
ajoin yöt läpeensä , äiti
- Anonyymi00007
Hyvä tietää... Sä taas oot komein.❤️
- Anonyymi00008
Kiitos ihanuus! ❤️. Sinäkin kaikin puolin oikein ihana ❤️.
- Anonyymi00009
Tällaiset aloitukset kunniaan
- Anonyymi00010
Pusssss
- Anonyymi00011
Eihän mun tietenkään tarvii olla sinkku mut mä haluan olla. Ei löydy sellasta miestä jonka haluan.
Sinkkuus on siis mulle vapautta vääränlaisesta parisuhteesta jossa mies tuo mun elämään vaan kaikkea pahaa.
No voishan niitä parempiakin löytyä mut näyttää siltä että taitavat olla kaikki hyvät miehet jo varattuja. - Anonyymi00012
Mistä tiesit tänne tulla..?
- Anonyymi00015
Sivusta: Tulin pitkin Turuntietä hämäläisten härkätietä ...
- Anonyymi00013
Tuollainen juttu sun pitää potkasta ehdottomasti käyntiin..
- Anonyymi00014
Ai niinku hockey night? Eikös mainoksessa sanota noin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51851
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍86800Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60493
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486