Yrittäkkää nyt

Anonyymi-ap

viimeinkin ymmärtää etten halua enää koskaan uutta ystävää, en koskaan enää! Siksi juuri olen voinut todella pahoin, kun ette ole suostuneet sitä ymmärtämään ja tämä koskee myös homoja! En halua olla missään tekemisissä yhdenkään minua stalkanneen homon kanssa!

2

<50

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ketä tahansa yritättekin tuputtaa elämääni, pidän sitä vain todella suurena loukkauksena minua kohtaan aina! En jaksa enää uusia ihimisiä, en minkään ikäisiä! Ja tämä tulen sanomaan mysö kasvotusten ja sen lisään vielä, etten halua olla missään tekemisissä minua paljon nuoremman henkilön kanssa, koska hänen naamansa jo pelkästään muistuttaisi minua aina elämäni kamalimmista vuosista! Jos minulle olisi kerrottu tarkasti mikä projektin tarkoitus oli, en olisi koskaan halunnut osallistua siihen! Jos minulta olisi kysytty homosta mahdollisena ystävänä ennen projketin aloitusta olisin vastannut ehdottomasti, etten halua koskaan homoa ystäväkseni! Ja yksi tietty sellainen vahvisti sen monin kertaisesti, etten halua homoa ystäväkseni enkä myöskään halua heteroa ystäväkseni koskaan! Jo ennen projektin aloitusta olisin voinut kertoa nuo ihan samat asiat! Ainoa asia mitä todella halusin oli se minulle todella rakas työpaikka! Jos yhä yritätte tyrkyttää homo ystäväkseni, tulen kertomaan hänestä muille!

• Anonyymi00002

Projektin on loputtava välittömästi ja korvauksia maksuun! Projekti teki elämästäni helvettiä aivan liian moneksi vuodeksi ja sitä en voi antaa kenellekään anteeksi koskaan! Sitä en voi myöskään antaa anteeksi etten voinut tehdä töitä, miten surullinen olinkaan kaikkina niinä vuosina, kun en saanutkaan lähyteä töihin minulle rakkaaseen työpaikkaan enää koskaan! Sinulle stalkkeri en anna koskan mitään anteeksi, koska sinun takiasi menetin minulle todella rakkaan ja tärkeän työpaikan ja kaikki se muu häirintä on saanut minut voimaan todella pahoin! Tapasi toimia oli todella kauheaa ja se hiljaisuus ohi mennessä, vain sinulla oli mahdollisuus sanoa jotain ensin minulle! Älä enää koskaan lähesty minua missään, koska muuten kaikki ne huonot muistot kymmenestä todella huonosta ja ahdistavista vuosista tulevat yhä uudestaan pintaan, enkä enää jaksa kärsiä niiden vuosien aiheuttamaa tuskaa yhä uudestaan! Sinä toimit todella törkeästi häiritsemällä monin tavoin elämääni, kunhan vain olisit saanut tahtosi! Ajalla on aina oma rajansa mitä pystyy ottamaan keneltäkin vastaan ja kuinka monen vuoden ajan pahoja asioita on tapahtunut! Kymmenen vuotta oli aivan liikaa, siitä varmasti kaikki ovat täysin samaa mieltä! Kolme vuotta olisi ollut sopiva aika häirinnälle, sen jälkeen siitä tuli pelkkää pahaa oloa, joka kasvoi kasvamistaan yhä syvemmälle jonnekin minun sisuksiini ja joka vei minulta hyvän olon moneksi vuodeksi! Ja se hyvä olo ei ole vieläkään päässyt pintaa lähellekään! Jos yhä yrität saada minua suostumaan siihen mitä sinä minulta haluat, minun on pakko kertoa sinusta tietoa eteenpäin, jotta lopettaisit sen tavan ajatella, että voisin sinua auttaa, koska niin ei tule tapahtumaan koskaan! Et ole koskaan ymmärtänyt sitä kuinka ahdistavia ne äänettömät ohimenot olivat! Muista vain se etten halua koskaan olla edes ystäväsi! Minusta tuntui aina siltä, että sinä vain halusit äänettömillä ohimenoilla esittää olevasi parempi ihminen kuin minä olin! Pysy aina kaukana minusta! En pidä sinusta millään tavalla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1949
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1219
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1018
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      23
      991
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      89
      695
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      107
      679
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      44
      665
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      652
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      635
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      58
      580
    Aihe