Olimme siellä sun luona. Tarjosit kahvia. Aika lailla jännitettä oli kun hetken seisoimme vieretysten. Aika jännä uni. Kolmaskin oli unessa mukana, joka ei tainnut tietää mitä oli menossa.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Kolmas ei aina tiedä.
Mitä se oikeastaan edes kavereille kuuluu mitä on menossa?
Tietysti jos se on joku exä niin pitää olla suvereeni ettei loukkaa toista. - Anonyymi00002
Eli sinä kiusaaja siinä ja hän kenelle olen kirjoitellut. Olet ottanut hänelle tulleet kirjeet ja rikkonut kirjesalaisuuden etkä ole antanut henkilölle niitä etkä kertonut rakkaustunnustuksiakaan hänelle mitä kirjeessä ollut.
Olet hakkeroinut hänen sometilit ja esittänyt häntä.
Toinen ei tiedä mitään tapahtumista täälläkään ja ihmettelee miksi yhteys katkesi.- Anonyymi00003
Postilaatikon tonkija se myös on.
- Anonyymi00004UUSI
Höpsis. Jutut lähti nyt lapasesta, tai aivan jollekin muulle purat sisuasi.
- Anonyymi00005UUSI
Anna, unennäkijä ja mä.
ennen tätä aloitusta luulin että olin jonossa sen työkaverin edellä, mut enpä ollukkaan,' - Anonyymi00006UUSI
Jo kaksi perättäistä yötä, kun näen unta ihanasta A-naisesta. Mitä on tekeillä?
- Anonyymi00008UUSI
Kuka mies mahtaa olla?
- Anonyymi00010UUSI
💘💘
- Anonyymi00013UUSI
Sä taisit ihastua hiukan .....
Ehkäpä niin sinä suloinen vaalea mies 😍
- Anonyymi00007UUSI
Onhan se kiva katsella unia komeista miehistäkin.
- Anonyymi00009UUSI
Anne unessa.
- Anonyymi00011UUSI
Folie au deux
- Anonyymi00012UUSI
Oletko varma, että oli A?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va641740Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661189- 138963
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15841Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41618
- 79610
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa92585- 45518
- 47505