ostin klassikko boksin jonka pitäisi sisältää kaikki vaaleanpunaiset pantterit, siis ei piirrettyjä vaan ihanan peter sellersin elokuvat, mutta!
mulla on vhs nauhalla joskus kauan aikaa sitten nauhoitettu sellersin elokuva, joka alkaa siten että alussa vaaleanpunainen pantteri timantti varastetaan ja kun peter menee rikospaikalle hän ottaessaan sormenjälkiä tuhrii koko paikan pölyyn ja sitä rataa
Kuitenkaan boksissa ei ole yhtään sellaista elokuvaa?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MIKSI?HUIJAUSTA?AUTTAKAA!
dvd-boksi huijaa?
4
419
Vastaukset
- Lautsa
Muistaakseni niitä on 4 sellaista Pink Panther leffaa jossa Peter Sellers esiintyy etsivänä... Ja ihan ensimmäisessä The Pink Panther, taisi olla jotain timantti juttua....
- dkuppi
elokuvia on viisi ja ainakinkahdessa sellers jahtaa timanttia!!
luulisi että boksissa olisi kaikki elokuvat, mutta miksi ei ole...?!
edelleen vastausta etsien...
- Baxter
Veikkaukseni.
Kyseinen kadonnut Pantteri on Vaaleanpunaisen Pantterin paluu, jossa Sellers esittää Clouseauta ja Phantomia David Nivenin sijaan Christopher Plummer. Ymmärtääkseni leffasta piti tulla "vain" tv-elokuva, mutta kaikesta huolimatta se esitettiin kankailla. Samassa syssyssä kävi niin, että leffa tuotettiin jossain muualla kuin muut pantterit, joten levitysoikeudet ovat eri yhtiöllä - eli hieman samantapainen keissi kuin Conneryn Älä kieltäydy kahdesti vs. muut Bondit.
Vaaleanpunaisen Pantterin koston jälkeen on tehty myös Vaaleanpunaisen Pantterin jäljillä, jossa Sellers esittää myös pääosaa, vaikka itse leffa onkin editoitu kasaan Sellersin kuoleman jälkeen löytyneistä ylijäämämateriaaleista á la Bruce Leen Game of Death.
Jotta rahastus ei olisi loppunut siihen, sarjaa jatkettiin vielä Vaalenpunaisen Pantterin kirouksella (tohelo nykiläiskyttä etsii kadonnutta Clouseauta, jota kasvoleikkauksen jälkeen esittää eräs kuuluisa näyttelijä, en sano kuka) ja vuosikymmentä myöhemmin Vaalenpunaisen Pantterin pojalla (Roberto Benigni Clouseau juniorina).
Lisäksi myös Steve Martin on esittänyt aivan hiljattain Clouseauta Panther-leffassa, jonka nimeä en muista ja jota ei ainakaan vielä ole Suomessa esitetty.- dkuppi
ilmeisestikin oikeassa.
boksi sisältää elokuvat:
vaaleanpunainen pantteri
laukaus pimeässä
vaaleanpunainen pantteri iskee jälleen
vaaleanpunaisen pantterin kosto
vaaleanpunaisen pantterin jäljillä
olen myös nähnyt elokuvan jossa pääosissa on sellersin "poika" roberto benigni tai miten se sitten kirjoitetaankaan.. sekä olen kuullut uudesta versiosta jossa ilmeisesti on juuri steve martin pääosassa...
mutta sen täytyy sitten olla tuo vaaleanpunaisen pantterin paluu...
suuri kiitos sinulle!!! nyt lähden metsästämään vaaleanpunaisen panterin paluuta dvd:llä...
aurinkoista kesän jatkoa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232