nirri pois rikollisilta
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012240327.html
Venäjä: Valmistelemme massiivisia iskuja Ukrainaan
näin se menee vihdoinkin
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Onko tämä lestadiolaisten oppi Ryssän puolella sodassa minkä Venäjä aloitti vallanhimossa ja taloudellisten tarpeiden takia. Taitaa olla oppi kaukana Evankeliumin julistamisesta rakkaudesta.
Jos oppi on tuollaista niin ei se silloin ole Raamatun mukaista, se on fakta eikä tunnekysymys.
Onhan siellä muutenkin ei niin Raamatun mukaan menevää ajatusmaailmaa. Oma tahto on aivopesty pois seurakuntien käyttöön.- Anonyymi00002
ai tekö homot täällä kirjottelittekin ajattelin että ne oli lestadiolaisia
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
ai tekö homot täällä kirjottelittekin ajattelin että ne oli lestadiolaisia
En kyllä itseäni homoksi luokittele ja jotenkin minusta tuntuu, että tuo homoksi minua haukkuava on saanut kokea naisen kosketuksen vain oman käden kautta ja senkin vain toimimatonta keppiä puristellen kaihoisa katse silmissä Susannan kuvaa tuijottaen.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
En kyllä itseäni homoksi luokittele ja jotenkin minusta tuntuu, että tuo homoksi minua haukkuava on saanut kokea naisen kosketuksen vain oman käden kautta ja senkin vain toimimatonta keppiä puristellen kaihoisa katse silmissä Susannan kuvaa tuijottaen.
sydämen kyllyydestä se suu puhuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101290- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66751
- 33642
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501