🌜kautiset oli neljä päivää myöhässä ja luulin (ja toivoin) että ne loppui jo kokonaan tulemasta, mutta nyt ne alkoi tänään ja kivut on ihan hirveät.
Kävelen kaksin kerroin ja töihinkin pitäisi jossain vaiheessa pystyä lähtemään.
Mitä tekisit mies, että oloni helpottuisi jos olisin kaivattusi ja olisimme yhdessä?
Sitähän se kaikki on
13
153
Vastaukset 13
- Anonyymi00003
Ootko kuukautisutelias trollimies esim dormareita kokeillu?
- Anonyymi00011
Keskustan Ke-ke-ke-pappia vaan.
- Anonyymi00006
Sinä et ole mikään kuu, sinä olet ruma vajakki ämmä.
- Anonyymi00007
Oot vissiin se naispuolinen, joka saa eeppisiä puberteettisia kohtauksia guben aloituksista
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oot vissiin se naispuolinen, joka saa eeppisiä puberteettisia kohtauksia guben aloituksista
Minulla on vain yksi ajatus.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minulla on vain yksi ajatus.
Se on tilaisuus.
- Anonyymi00012
Pitäisin sylissä ja paapoisin. Tekisin sulle jotain ruokaa mistä pidät. 🩷
- Anonyymi00013
Awwww. ❤️
- Anonyymi00014
Jaa eipä ole hirviämmin tapoja joilla kuukkiksia helpotetaan
- Anonyymi00015
Kuumavesipullo, lääkäri, särkylääkkeet.
Selibaatti, kevyt liikunta, lepo.
Sauna, jalat kattoon, terva ja höyhenet. - Anonyymi00016
olinjoo ranne le3ikkaukswaa niin ohj23i54qa 55ä psysryrkö koakwrrramaan pikku4o´somea peukslolls
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132351Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321235- 106973
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha629933- 48865
- 88798
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666