Tulit elämääni. kuin myrsky ja sekoitit sen täysin. Kaikki muuttui ja sinuun tulisesti rakastuin. En saanut sinua mielestäni ollenkaan. Ajattelin ja ajattelen sinua edelleenkin koko ajan. Rakastan sinua ikuisesti❤️
Sinun omasi
Sinä rakas mies.
18
440
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Sanoisipa joku minulle kasvotusten noin.
- Anonyymi00003
Joltakin kiusaajalta tällaiset viestit ilman tunnisteita.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joltakin kiusaajalta tällaiset viestit ilman tunnisteita.
Jaha, vai niin. No onko tämä mainitsemasu kiusaaja naista hienostuneille ihmisille esittävä aapeeäijä vai joku muu sinun päässäsi? Otahan soturi iisisti
- Anonyymi00002
Jos rakastaisit olisit jo täällä.
- Anonyymi00004
Jos olet tosissasi, laitat tunnisteen ja teet kaikesta totta. Ehkä koko loppuelämäksi.
- Anonyymi00009
Millaisia fiiliksiä sinulla tuli aapeeäijän tulisten tunteiden sanojen salaatista? T naiselta sivusta
- Anonyymi00005
Myrsky tuli wc pönttöön.
- Anonyymi00010
No mutta se on "teillä" varmaan normaalia, aina joku savettaa
- Anonyymi00006
Ahnaasti ja vuolaasti on tullut täällä tutuksi silleen hassusti xd
- Anonyymi00008
suurin osa verbeistä menneessä aikamuodossa ja vielä tuntemattomalta, hyvä yritys, mutta sellaiseksi se vain jää
- Anonyymi00011
Todellinen rakkaus syöksyy keholleni ja täyttää minut kuin hyökyaalto, juuri siinä hetkessä ja paikassa ja juuri sellaisena kuin olen. Tuollaista ainoaa järkevää tapaa lähestyä minua kuitenkin tehdään jotain aivan muuta negatiivista, runsaasti kateellisia ja mustasukkaisia asioita, jotka eivät saa ainakaan sydäntäni lämpimään.
- Anonyymi00012
Ap ei tajua, että juna meni jo. Tuskin se edes kulkee 20 v jälkeen!
- Anonyymi00013
Äkkiseltään keksinntähänkin kaksi naista jos tarttii toinen kerkes pettämään jo ennen kuin edes välitti ja toinen valehteli näin uteliaisuudesta mitä rakkaus siis on
- Anonyymi00014
Kaunis ajatus jollekin.
- Anonyymi00015
Mutku se on tuon yhden h rhaisen mukaan äijä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mutku se on tuon yhden h rhaisen mukaan äijä.
Johtuisko siitä et se voi olla. Ainakin livessä kutsumattomat miehet ovat aktiivisia.
- Anonyymi00017
Oot ihana 🫶😊
- Anonyymi00018
Niin säkin oot ❤️ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va852182- 103886
- 63771
- 45767
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???20676Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha505668Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76610Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23550- 57541
- 47535