Mulla on ollut muuttokiireitä

🥵 🧹 🪣 (ei oma) . Pitäs itsekin muuttaa johonkin. Ei tämä ole enää sellainen paikka kuin tähän muuttaessani. Eikä mitenkään kivaan suuntaan ole muuttunut. Illalla ei pahemmin kannata kuljeksia ulkona.

35

266

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä maaseutu on turvallista kulkea iltaisin.

• Anonyymi00005

Joo täällä viihdy edes petoeläimet

• Anonyymi00007

Minä en koskaan halua asua maaseudulla!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä en koskaan halua asua maaseudulla!

Minä haluaisin.

• Anonyymi00022
        UUSI

Riippuu siitä sijoitetaanko sinne matuja.

• Anonyymi00002

Kerniliina ojennukseen ja katuharja lentokuntoon! Lakasukone odottaa!

• Anonyymi00004

Ei tartte nousta seisomaan sentään

• Anonyymi00003

Minäkin koen naisina esiintyvä spede turvattomuutta iltaisin ja pannutan itse ensin varmuuden vuoksi

• Anonyymi00006

Hyvin oivallettu. Ajattelin tänä iltana valvoskella liikennettä.
      Ehkä huomenna päivällä ja sitten ehkä taas illalla niin pysyy suutarin lesti piilossa.

• Anonyymi00008

Munat pysyy housuissa.

• Anonyymi00010

Koko karavaanin kilvet on rekisteröity-kyllä

• Anonyymi00017

Kookospähkinää on vähän vaikee piilotella. Voi lähtee kuttaperkan kans pian vaikka laukalle. -c7

• Anonyymi00009

Taasko se ämmä muuttaa?

• Anonyymi00011

Mikä pössis tänää poju?

• Anonyymi00012

Toivottavasti muuttaa mahdollisimman kauas täältä! Jos näen hänet jossain haukun hänet lyttyyn siitä kaikesta, miten hän on kohdellut minua ja vielä kaiken pahankin jälkeen luulee saavansa minusta ystävän itselleen, mutta se on täysin varmaa ettei niin tule käymään koskaan!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Toivottavasti muuttaa mahdollisimman kauas täältä! Jos näen hänet jossain haukun hänet lyttyyn siitä kaikesta, miten hän on kohdellut minua ja vielä kaiken pahankin jälkeen luulee saavansa minusta ystävän itselleen, mutta se on täysin varmaa ettei niin tule käymään koskaan!

Meinaakko jäbä myös ryysyihin kii? Gubbe se o

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Meinaakko jäbä myös ryysyihin kii? Gubbe se o

Hänpä juuri, mutta minuun hän ei saa koskea ollenkaan ja halaaminen on häneltä täysin kiellettyä!

• UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sitä kun kirjoittaa rekatulla nimimerkillä, niin kuvittelee välttävänsä tällaiset harhaluulot. Mulla ei ole sun kanssa mitään tekemistä. Ei tunneta, eikä asuta samalla paikkakunnalla, joten en ole kohdellus sua mitenkään.

• UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Hänpä juuri, mutta minuun hän ei saa koskea ollenkaan ja halaaminen on häneltä täysin kiellettyä!

Et ole koko maailman napa. Tääll kirjoittaa ihmiset ympäri Suomea omilla kaipaamilleen henkilöille. Voin vakuttaa, ettet ole se mies, jota kaipaan.

• Anonyymi00027
        UUSI
        lounas.ajatus kirjoitti:

Et ole koko maailman napa. Tääll kirjoittaa ihmiset ympäri Suomea omilla kaipaamilleen henkilöille. Voin vakuttaa, ettet ole se mies, jota kaipaan.

Pidätkö alkeellisia monologeja pystyttävä äijä kaikkia itseäsi tyhmempiä? T naiselta jo on noussu hattuun muutaman johdattelijan/spinnaajan takia

• Anonyymi00013

En o ihan varma mu mulla on ehkä pari huoneistoa tyhjillään siinä naapurissa toinen on yksiö ja toinen kai jonkin sortin pieni kaksio ihan varma ennol mu ei ol ihmeemmin liikettä näkynnä ja vaikutti ainakin että muutivat tiedä sitähän voi kaupungilta kysyä

• UUSI

Murteestasi päätellen ei taideta asua samalla suunnalla.

• Anonyymi00021
        UUSI
        lounas.ajatus kirjoitti:

Murteestasi päätellen ei taideta asua samalla suunnalla.

Joo, siitä murteesta sen huomaa, kun Espoossa kaikki puhuu juuri samalla tavalla keskenään 🤣

• Anonyymi00015

Pysy vaan siellä osastolla hyvässä hoidossa. Niin on kaikille parasta.

• UUSI

Mikä se sun ongelma on, kun tulet vieraalle ihmiselle tullaista kirjoittamaan. Onko ympyrät liian pienet kenties niin pitää netissä yrittää päteä?

• Anonyymi00020
        UUSI
        lounas.ajatus kirjoitti:

Mikä se sun ongelma on, kun tulet vieraalle ihmiselle tullaista kirjoittamaan. Onko ympyrät liian pienet kenties niin pitää netissä yrittää päteä?

Tuo kuvaus osuu sinuun todella hyvin. Nyt vaan niitä ympyröitä kasvattamaan hoitajiesi avustuksella, niin ehkä sinun ei tarvitse viettää enää toista tai ties monettako vuosikymmentä täällä pätemässä ja höpöjä jankkaamassa : D

• UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tuo kuvaus osuu sinuun todella hyvin. Nyt vaan niitä ympyröitä kasvattamaan hoitajiesi avustuksella, niin ehkä sinun ei tarvitse viettää enää toista tai ties monettako vuosikymmentä täällä pätemässä ja höpöjä jankkaamassa : D

Pieni tehtävä sinulle. Kumpi on fiksumpaa kirjoittaa täällä ikävä palstalla omasta kaipauksestaan vai kytätä mitä toiset täällä kirjoittavat ja nälviä ihmisiä, joita ei edes tunne?

• Anonyymi00028
        UUSI

Oot yksäri käynyt äänestämässä itseäsi maanisesti monta kertaa. Älkää ainakaan siihen taikaponiemojiin sekoittako

• Anonyymi00016

Varmasti parein alkaa etsimään uutta asuntoa, jos alue on turvatonta.

Loppuviikolle luvattiin kylmenevää koko Suomeen. Minulla on pihalla sellaisessa pienessä kuorma/viljelylaatikossa ollut yrttejä. Rakuuna on kasvanut tosi jätti isoksi. En vaan ehkä osaa käyttää sitä, lähinnä tehnyt rakuunaporkkanoita muutamaan otteeseen. Siinä on sellainen vähän voimakas lakritsaa muistuttava vivahde. Pitänee kuitenkin kerätä ja laittaa pakkaseen, jis talven aikana tulisi ideoita...lisäksi on ollut timjamia, mikä on suosikki yrttini ja persiljaa, ruohosipulia ja chili...se chili, ei ne tahdo kunnolla kypsyä ulkosalla, ehkä pitäisi olla jokin kasvihuone sille....muutapa siihen pikkulavaan ei oikein mahtunutkaan.

LS

• UUSI

Piti oikein katsoa mikä se rakuuna on, kun oli mulle vieras kasvi. Sehän onkin monikäyttöinen yrtti, kun sitllä voi maustaa melkein mitä vain. Kiva harrastus tuo viljely. Tietää ainakin että kaikki on luomua mitä sieltä kasvilavasta löytyy.

Mä olen joskus kasvatanut kesäkurpitsaa ihan multasäkissä. Reikä vaan keskelle ja taimi siihen. Myös kestokassissa kasvoi kesäkurpitsat hyvin, kun muisti kastella.
        https://kotiliesi.fi/ruoka/rakuuna/

• Anonyymi00024
        UUSI
        lounas.ajatus kirjoitti:

Piti oikein katsoa mikä se rakuuna on, kun oli mulle vieras kasvi. Sehän onkin monikäyttöinen yrtti, kun sitllä voi maustaa melkein mitä vain. Kiva harrastus tuo viljely. Tietää ainakin että kaikki on luomua mitä sieltä kasvilavasta löytyy.

Mä olen joskus kasvatanut kesäkurpitsaa ihan multasäkissä. Reikä vaan keskelle ja taimi siihen. Myös kestokassissa kasvoi kesäkurpitsat hyvin, kun muisti kastella.
        https://kotiliesi.fi/ruoka/rakuuna/

Perunanoitakinhan voi ilmeisesti kasvattaa ämpärissä, en kyllä ole kokeillut. Ilmeisesti kesäkurpitsan voi olla ihan hyvä saada kasvamaan, ehkä ensi vuonna on sen kasvatuksen vuoro. :)

LS

• Anonyymi00023
      UUSI

Puola olisi matuvapaa maa, sinne siis muutto.

• Anonyymi00025
      UUSI

Miksi tulet tälle vessanseinälle selittelemään täältä poissaoloasi ikäänkuin olisit palstalle korvaamaton?? 🤣🤣 Todellisuudessa ketään ei kiinnosta sun palstapölhön poissaolot vaikka katoaisit täältä lopullisesti 🥱🥱

• Anonyymi00026
        UUSI

Miksi haluat olla ilkeä aloittajalle? Tuskin hän sinulle mitään pahaa on tehnyt. Kyllä tämmöiset kirjoitukset kertoo aidosta elämästä ja ihmisestä enemmän kuin moni muu mitä täällä on. Lopettakaa se toisen maalittaminen.

LS

• Anonyymi00029
        UUSI

Tämä kommemtti ny ainakin on helppo nähdä aapeeäijän WT-väen sosiokultuuriseksi innostamiseksi ynseyteen hahmoaan kohtaan. T naiselta misogyyni is stupid

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2300
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      26
      954
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      902
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      568
      830
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      728
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      25
      624
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      64
      606
    Aihe