N+N ja M katselijana

Anonyymi-ap

Mikä tämän haaveen nimi edes on? Onko tämä nyt ryhmää vai aisurihommia? Missään keskustelupalstoilla ei ole tullut edes vastaan tällainen haave..

Olemme pitkään ja onnellisesti yhdessä ollut 50v pari. Mies on umpihetero, minä nainen olen bi. Nuorena oli naissuhde.. Olemme eläneet monogaamisesti heterosuhteessa kaikki nämä vuodet.

On alettu keskustella millaista olisi, jos minä harrastaisin naisen kanssa seksiä ja puoliso katselisi. Molemmat kokevat ajatuksen kiihottavana.

Meitä ei kiinnosta isomman joukon kimppailut eikä mies sänkyyn. Vaan nainen, jonka kanssa voisin tehdä kaikkea ihanaa ja sensuellia naistenvälisesti..

Naisvieraan näkökulmasta taitaa kumminkin olla helpompi vain kontaktoida yhtä naista. Ellei hänellä ole ihan spesifiä fantasiaa nähdyksi tulemisesta.

Olemme täysin kokemattomia tällä saralla. Onko tämä edes juttu, mistä kukaan nainen voisi olla kiinnostunut.

12

239

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Meillä N58 ja M56 myös sama fantasia. Ehkäpä vielä toteutetaan...

• Anonyymi00002

Oletteko pitkäänkin etsiskelleet? Olen ymmärtänyt, että naiset harvemmin mitään tämän tyylistä etsivät…
        Aloittaja

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Oletteko pitkäänkin etsiskelleet? Olen ymmärtänyt, että naiset harvemmin mitään tämän tyylistä etsivät…
        Aloittaja

Sairasta paskaa

• Anonyymi00003

Meillä on tuo N+M+M+M ja minä katselijana aivan ykkönen.

• Anonyymi00006

Buaahaa spede buaahaa

• Anonyymi00004

Haluaisin nähdä kun vaimo nuolee kaveriaan. Tiedän, että molemmat ovat nuolleet toistensa pilluja ennen meidän yhdessäoloa. Isoperseinen vaimoni kontallaan nuolemassa isotissisen kaverinsa pillua. Aah! Jää varmasti fantasiaksi.

• Anonyymi00007

Porsas röh röh

• Anonyymi00009

ihanaa..T: m50n40

• Anonyymi00011

Mun vaimo on sanonu ettei kukaan muu kuin nainen osaa nuolla pillua niin hyvin. Tuon kuulin niin heti tuli kivikova stondis.

• Anonyymi00008

Mistä löytyy naisia kolmen kimppaan, onko kokemusta

• Anonyymi00010

Täällä olisi jätti-jorma vaimolle 23/6

• Anonyymi00012
      UUSI

En tiedä miksi sitä kutsutaan, mutta aivan saatanan kiihottavaa katsoa kun oma naisystävä on toisen naisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      105
      1820
    2. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1710
    3. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      45
      1270
    4. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      23
      1010
    5. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      177
      885
    6. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      820
    7. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      49
      766
    8. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      201
      733
    9. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      16
      733
    10. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      41
      678
    Aihe