Narsisti kadehtii uhrissaan ennen kaikkea tämän aitoutta, sisäistä valoa ja kykyä tuntea syviä, aitoja tunteita, joihin narsisti itse ei kykene. Koska narsistin oma minuus on tyhjä ja perustuu vain ulkoiselle esitykselle, hän kadehtii uhrissaan ominaisuuksia, joita ei voi ostaa tai esittää.
Mitä narsisti kadehtii?Aito elämänilo: Kykyäsi nauttia pienistä asioista ilman jatkuvaa ulkoista ihailua.Empatiakyky: Taitoasi asettua toisen asemaan ja luoda syviä, merkityksellisiä ihmissuhteita.Sisäinen rauha: Kykyäsi olla sinut itsesi kanssa ilman jatkuvaa sisäistä kaaosta tai häpeää.Moraali ja rehellisyys: Sisäistä kompassiasi ja kykyäsi toimia oikein silloinkin, kun kukaan ei katso.Suosio ja pidettyys: Sitä, että ihmiset pitävät sinusta sinun itsesi vuoksi, eivät siksi, että esität jotain muuta.Resilienssi: Kykyäsi nousta jaloillesi ja selvitä vaikeuksista, minkä narsisti kokee uhkana omalle vallalleen.
Mitä narsisti kadehtii
Anonyymi-ap
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Narsissi kadehtii paljaalla panijaa! ☝️😁
- Anonyymi00002
Oma ihana rauhallinen elämä😍😍
- Anonyymi00003
Narsisti ei kykene autenttisuuteen.
- Anonyymi00004
Olen pannut paljaalla autenttisesti! ☝️🤓
- Anonyymi00005
Pian onkin naurissadon korjaamisen aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802097Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661279Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu291165- 1411048
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa148901- 103856
- 45737
- 62736
- 61696
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63682