Kiittämätön nulikka

Anonyymi-ap

Ei kaikki ole sitä mieltä. Uskovat sanoo pitää luopua kaikesta esim. Maatilasta niin on aarre taivaassa.

11

147

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

jänittäiei tuijotytsded ooo´swgrnttirlokugvs dkyfsell illslls

• Anonyymi00002
      UUSI

Me tämän rakkauspakkauksen, täydellisen nii sen kanssa haaveillaan mökille muutosta ja teidän kaikkien, paitsi meidän kahen taakse jättämisestä sekä rauhallisesta ja yksinkertaisesta elämästä, ei me ei haluta teitä, eikä ketään muutakaan lähelle, naapuriin, kylään tai minnekkään

• Anonyymi00003
        UUSI

Kohta se postaa kuinka muija pisti jauhot suuhun hororingille ja incel luusereille ja kaikki on taas mahtavasti :)

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kohta se postaa kuinka muija pisti jauhot suuhun hororingille ja incel luusereille ja kaikki on taas mahtavasti :)

Vetää vaa soinit naamalle, ni "Maailma on mun". -sivu

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Vetää vaa soinit naamalle, ni "Maailma on mun". -sivu

Täältä ei siis pääse pois. Joskus aattelin että se oli vaan unta mutta se ei ollu unta. En ollu ees kovin järkyttyny ja nyt jo tiiän miten asiat on ja asiat on pääpiirteittäin paremmin kuin täydellisesti.

• Anonyymi00004
      UUSI

kaikki ei arvosta sanoja asioita, jollekin tyhjänpäiväinen asia on aarre. jollekin ei. siksi tehdään sopimuksia ja kysytään

• Anonyymi00006
      UUSI

yleensä eri ikäiset arvostaa eri asioita ja missä tykkää asua ja mitä muuta on. kovinkaan moni ei pidä niukkuudesta. vaikka saisi mitä siitä eikä rahan estämisestä tai muiden nostamisesta ilman palkkiota.

• Anonyymi00009
      UUSI

1. Korinttilaiskirje 13:1-2 FB38
      [1] Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen. [2] Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.

Ei se omaisuudesta luopuminenkaan pelasta. Nuo yllämainitut on suurempia asioita kuin raha, mutta niidenkään kanssa ihminen ei ole mitään, jos hänellä ei ole Jumalan rakkautta.

Ja kun lukee ohjeet nykyisen maailmanajan seurakunnalle, siellä ei ohjeisteta kaikkia vain luopumaan omaisuudesta:

1. Timoteuskirje 6:17-19 FB38
      [17] Kehoita niitä, jotka nykyisessä maailmanajassa ovat rikkaita, etteivät ylpeilisi eivätkä panisi toivoansa epävarmaan rikkauteen, vaan Jumalaan, joka runsaasti antaa meille kaikkea nautittavaksemme, [18] kehoita heitä, että tekevät hyvää, hyvissä töissä rikastuvat, ovat anteliaita ja omastansa jakelevat, [19] kooten itsellensä aarteen, hyvän perustuksen tulevaisuuden varalle, että saisivat todellisen elämän.

Jos rikas luopuu kaikesta omaisuudestaan, ei häntä voida enää määritellä rikkaaksi. Silloin edellä olevat jakeet ovat turhia neuvoja.

Raamattua lukiessa ja Raamatun opettajia kuunnellessa täytyy tietää mikä Raamatussa on oikeasti juuri sinulle osoitettu. Tämä ei ole mikään helppo edesottamus, mutta pakollinen jos haluaa, ettei tule huijatuksi. Samasta syystä autot on hyvä koeajaa ja housut sovittaa.

• Anonyymi00010
      UUSI

Ekkös sä tajua, ne himoittee ite sitä toisen omaisuutta!? Uskonnon varjolla jymäytetään uskomattoman paljon herkkiä ihmisiä.

• Anonyymi00011
      UUSI

Kärsi kärsi kirkkaimman kruunun saat on pelkkää vttuilua ei siihen kannata uskoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      57
      1598
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      364
      1151
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      132
      918
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      13
      732
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      612
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      588
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      44
      518
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      456
    Aihe