Kerron jotain

Anonyymi-ap

sellaista tänne mitä en muistaakesni ole koskaan aikaisemmin kertonut! Vaikka niin saattaakin olla! Eli silloin kun asuin ensimmäisessä omassa asunnossani, näin pitkän miehen kävelevän minua vastaan, kun olin jo hyvin lähelläs kotiani! En tunnistanut häntä silloin, mutta sen huomasin, että hän oli joko lääketokkurassa, tai muissa aineissa! Vasta myöhemmin osasin yhdistää hänet stalkkaajaksi! Päätin jo silloin sen, etten halua olla tekemisissä hänen kanssaan, kun näin hänen liikkuvan esim. Seurasaaressa minun ollessa siellä ja hän liikkui silloin myös muualla kaupungilla ja hän varmasti oli saanut sen tiedon joltain toiselta ihmiseltä, koska osasi niin sopivasti muka sattumalta olla aina siellä missä minäkin olin! Eli jo reilusti yli kymmenen vuotta sitten sain sellaisen tunteen hänestä, etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kanssaan!

4

90

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kunpa joku olisi minulle kertonut jo sillloin mitkä olivat hänen aikeensa minua kohtaan! Olisin voinut välttyö monilta elämäni rankinmilta vuosilta!

• Anonyymi00002
        UUSI

Syytän heitä, jotka aloittivat kaiken minulta lupaa kysymättä. Tuskin kukaan teistä olisi halunnut kokea sitä kaikkea paskaa mitä minä jouduin kokemaan!

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Syytän heitä, jotka aloittivat kaiken minulta lupaa kysymättä. Tuskin kukaan teistä olisi halunnut kokea sitä kaikkea paskaa mitä minä jouduin kokemaan!

Jos jotakin uutta halutaan aloittaa se pitää suunnitella niin, ettei ketään jätetä yksin pärjäämään, kuten minut jätettiin! Hyi teitä projektin aloittajat, koko projekti olisi pitänyt suunnitella aivan toisin! Teitte minusta ahdistuneen ja todella stressaantuneen yli kymmenen vuoden ajaksi! HÄVETKÄÄ!!

• Anonyymi00004
      UUSI

Kyse ei ollut tummasta lyhyestä n.70 vuotiaasta lyhyestä miehestä. T. Lyhyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1949
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1219
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1018
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      23
      991
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      89
      695
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      107
      679
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      44
      665
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      652
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      635
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      58
      580
    Aihe