Kipittele tänään vielä luokseni halimaan.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
En juokse miesten perässä. Miehet juoskoon minun perässä.
- Anonyymi00006
Tää ihan vitusti. Jotain oman arvontuntoa on vielä jollain jälellä. Niin ne juos munki perässä ja juoksin jopa karkuun, kyllä kannatti
- Anonyymi00002
Ei voi, olen jo nukkumassa.
- Anonyymi00003
Kipittelisin jos olisit lähellä.
- Anonyymi00004
tulen syliisi istumaan
- Anonyymi00005
Laita txt tai parempi tunniste
- Anonyymi00007
Halaan äitiä mielummin.
- Anonyymi00008
Tämä on varmaan semmoiselle joka tietää missä joku asuu ja kokee tervetulleeksi itsensä. Miksi kuitenkin olet täällä ja kyselet tuota jos olette oikeassa yhteydessä?
- Anonyymi00009
Mulle tuli jotenki hyvä olo kun näin mun serkkun pitkästä pitkästä aikaan hän halasi mua pitkään kun nähtiin ja sit se otti käsistä kiinni kysyi multa et onhan sulla varmasti kaikki hyvin? Jotenki aikuinen iso mies ja niin herkästi lukee toisten tunne tiloja. Kukaan muu ei oo kysynyt multa aikoihin mitään tuollaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491