ssbbw uudeltamaalta

Anonyymi-ap

Hei.
Löytyskö uudenmaan alueelta ssbbw naista satunnaiseen seksiin? Toiveena olis tosi runsas kokoinen lady isoilla rinnoilla!

8

60

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Hei, olen usein kuiskinut vaimoa nussiessa että olisi haluisin nähdä kuinka antaisit vieraalle kaverille tätä ihanaa kiimaista pilluasi. Vaimo on 60+ kaunis kasvoinen rehevä ja pullea, tosi isot tissit herkillä nänneillä, iso peppu ja pullea karvainen tiukka viivapillu josta ihan vähän kurkistaa pillun huuleet. Peppuun ei ole antanut panna mutta suihin ottaa. Usein skruittaa orkkuja saadessaan ja peppu pyörii kun nauttii seksistä. Haluisin niin antaa vaimolleni nautintoja. Uudeltamaalta ollaan.

• Anonyymi00002
        UUSI

Hyvältä kuullostaa tuollainen. Olen kyllä tottunut panee perseen puolellekin, mutta ei haittaa jos on tiukka pillu ja suuta saa välillä vaihdella. Voidaan panna vaikka rouva vartaaseen ja vaihdella paikkaa vuoron perää.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hyvältä kuullostaa tuollainen. Olen kyllä tottunut panee perseen puolellekin, mutta ei haittaa jos on tiukka pillu ja suuta saa välillä vaihdella. Voidaan panna vaikka rouva vartaaseen ja vaihdella paikkaa vuoron perää.

Kiva, yritän puhua ja kysyä vaimoltani että suostuisiko se mistä olen jo pitkään fantasoinut että vieras kaveri tulisi kimppaan nussimaan ja antamaan nautintoja vaimolleni.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kiva, yritän puhua ja kysyä vaimoltani että suostuisiko se mistä olen jo pitkään fantasoinut että vieras kaveri tulisi kimppaan nussimaan ja antamaan nautintoja vaimolleni.

Ehdoton terveys ja luottamus, mutta paljaalla jos vaan voi. Nieleehän vaimosi lastit kun lataa sisään? 😛 Olen aika sonni ja spermaa tulee välillä paljon ja tykkään nielettä lastit... 👌 Itse viiskymppinen posliinikulli ja ihan topakka kalu. Uskon että vaimosi pitää.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ehdoton terveys ja luottamus, mutta paljaalla jos vaan voi. Nieleehän vaimosi lastit kun lataa sisään? 😛 Olen aika sonni ja spermaa tulee välillä paljon ja tykkään nielettä lastit... 👌 Itse viiskymppinen posliinikulli ja ihan topakka kalu. Uskon että vaimosi pitää.

Välillä valuu osa suusta pois jos tulee paljon mutta varmaan kiimoissaan nielisi sinulta kaiken, varmaan imisi innoissaan posliini kulliasi ja varmaan tykkäisi. itselläni 17/4.5 siistityt karvat ja posliini kivekset.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Välillä valuu osa suusta pois jos tulee paljon mutta varmaan kiimoissaan nielisi sinulta kaiken, varmaan imisi innoissaan posliini kulliasi ja varmaan tykkäisi. itselläni 17/4.5 siistityt karvat ja posliini kivekset.

Kiva kuulla. Itsellä hieman isompi kalu kenties ja posliiniksi ajelen.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niin, en ole aloittaja, ja jos aloittaja on aktiivinen, go for it. Ei tosiaan haittaisi pistellä tiukkaan pilluun takaapäin ja katsella pyöreää persettä... Ja nussia suuhun välillä ja takaisin pilluun. Voitaisiin vaihdella. Pistetään eukko vartaaseen. Takaa ja edestä

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Niin, en ole aloittaja, ja jos aloittaja on aktiivinen, go for it. Ei tosiaan haittaisi pistellä tiukkaan pilluun takaapäin ja katsella pyöreää persettä... Ja nussia suuhun välillä ja takaisin pilluun. Voitaisiin vaihdella. Pistetään eukko vartaaseen. Takaa ja edestä

Pitää ensin kokeilla saada vaimoa suostumaan kimppaan, haluisin niin nähdä kuinka vaimo saisi nauttia vieraasta kullista ja päästä liukkaille, siittä usein oikein ääneen kuiskin vaimolleni sitä nussiessa ja tunnen kuinka sen pillu supistelee enemmän sekä vauhti kiihtyy ennen kuin saa orkun, uskon että samalla fantasoi saavansa virasta kullia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      79
      2014
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1249
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      25
      1062
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1028
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      92
      744
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      121
      729
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      707
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      665
    9. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      662
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      59
      618
    Aihe