Paskajalaka oli käyny meijän saunan takana ruappiutumassa. Mikä siinä joittain viehättää, jotta noita piruja ei sais listiä helekuttiin ihmisten ilmoilta.
Ikipäivänä ei Suomessa ole ollut tämmöstä vinkumista petojen puolesta. Vuosituhat kun vaihtu 1900 luvulta 2000 luvulle, niin sinä yönä tapahtu ihmisten päässä jotta. Se Millennium.
Minä ite olin yövuorossa sillon ja minun piässä ei mittää kummemppii kuulunna.
Ei siinä mittää sen kummemppoo, kun jotta jokainen Karhu ja hukka orsille. Hyvää illanjatkoo, soitellaa.
Liian vähä karhuja poistivat.
15
79
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Sitä kun ihminen luonnosta ja sen realiteeteistä tarpeeksi vierottuu niin silloin siitä pää sekoaa, alkaa suojella ja ihannoida sellaista mistä ei ymmärrä yhtään mitään, ei itse asiasta eikä varsinkaan sen seurauksista. Tämä on niin nähty monessa muussakin asiassa.
- Anonyymi00002
24 lupaa on lähinnä kiusantekoa paikallisia kohtaan, 124 niin olisi ehkä vaikutus näkynyt jossakin ainakin pienen hetken aikaa. Ensikeväänä tilanne tätä kevättä pahempi.
- Anonyymi00003
Pelekääkkönä karhua
- Anonyymi00004
Kyse ei ole pelosta, vaan vahinkojen ennaltaehkäisystä ja terveen järjen käytöstä. Juuri sen joka keloapinoilta näkyy täysin puuttuvan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyse ei ole pelosta, vaan vahinkojen ennaltaehkäisystä ja terveen järjen käytöstä. Juuri sen joka keloapinoilta näkyy täysin puuttuvan.
Älä selitä kun pelkäät karhuja
- Anonyymi00005
Olen poistanut kaupoista monta sixbäkkiä karhuja. Saanko mitalin?
- Anonyymi00006
🥇 myönnetty
- Anonyymi00007
Sikarutto rehottaa entistä enemmän, kun nallet ja sudet on ammuttu sukupuuttoon.
- Anonyymi00011
Ei pidä paikkaansa. Villisiat ovat niin tehokkaita lisääntymään ettei pedoilla juuri ole vaikutusta asiaan, karhuilla varsinkaan. Villisika on niille vaikeampi saalistettava kuin hirvi, paitsi paksun lumen aikaan. Sikojen määrä kun kasvaa liian suureksi, luonto karsii liian tiheät kannat taudeilla, sikarutolla tällä kertaa. Susilla puolestaan alkaa yleistyä kapi joka toivottavasti alkaa karsia niiden ylisuuria kantoja. Molemmissa taudeissa sijaiskärsijöinä ovat myös kotieläimet ja sitä kautta myös lopulta ihminen.
- Anonyymi00008
Olen sitä mieltä kun villisiatkin tullut loppuun ammutuksi. Täytyy alkaa ampua liito-oravia.
- Anonyymi00009
Vakaata Lieksalaista riistanhoitoa.
- Anonyymi00010
Et ole Lieksalain. Lieksalaisella ei ole kykyä itseironiaan.
- Anonyymi00012
Pihakarhut jätettiin ampumatta.Metsästettiin korpialueilla.Jää häiriön aiheuttajat näytöksi ,että niitä riittää jatkossakin ammuttavaksi.
- Anonyymi00013
Aivan oikein tehty, koska sekakäyttäjä viherkommunisti ituhipit sanoo, että karhut ovat vaarattomia etelän kerrostalojen pihoissa!😄
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aivan oikein tehty, koska sekakäyttäjä viherkommunisti ituhipit sanoo, että karhut ovat vaarattomia etelän kerrostalojen pihoissa!😄
Siehän pankopoika melekonen örvelö oot.Mee kottiis ja pyydä itiltä ja äitilta ,että tekevät sinusta uuden ja paremman esim turkin hihassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591170
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571098Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7940- 95914
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5755Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27711Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191662- 71649
- 73617