Symppis jotenkin. Suloisen näköinen.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Hän voisi jopa itse tehdä tällaisen aloituksen.
- Anonyymi00002
Lutunen Orpo poju.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lutunen Orpo poju.
Mielipide toikin?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mielipide toikin?
Mihin tääki on Peter Pan menossa?
- Anonyymi00003
Täydellinen vässykkä (tohvelisankari)
- Anonyymi00010
Naisten muokkaama tohvelisankari? Ei minusta hyvä ihminen suuriin pöytiin, oli aika orpona mm. Trumpin tapaamisessa Stuppin kanssa kesällä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Naisten muokkaama tohvelisankari? Ei minusta hyvä ihminen suuriin pöytiin, oli aika orpona mm. Trumpin tapaamisessa Stuppin kanssa kesällä.
Leikitäänpä, että pikku-Antti olisi seuraava pm. Sitten tulisi vain pm:n tapaaminen. Mihinkäs se piilottaisi sen takiais-Tuppuraisen, joka siinä on aina kiinni, jos vaikka pikku-Antti lipsauttaisi jotain sopimatonta? Ai niin, korvanappihan on keksitty, mutta entä jos menee piuhat sekasin, kun niillä kaikilla on nappia korvissa.
- Anonyymi00004
Jullikan näkönen hikitukka
- Anonyymi00005
No ei ole. Ärsyttävän oloinen tyyppi.
- Anonyymi00007
No ei paljoa mummielestä mm pörröinen villapaita auta somessa
- Anonyymi00009
🧢
🤓🤚
👔
👖
👞👞 - Anonyymi00011
Nyt oli aika provo aloitus, huh 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00012
Ylimielinen oksettava niljake, kuten seuraajansakin.
- Anonyymi00013
En ole varmaan ainoa jonka mielestä ton urpon naama on alkanu ärsyttää ihan v.....i
Sen ääni myös.- Anonyymi00015
No kun minä ja minä…
- Anonyymi00016
Kyllähän köyhien kyykyttäminen söpöä on, ainakin toisen kokkarin tai persun mielestä.
- Anonyymi00017
Nallekarhumainen ulkomuoto vetoaa suomalaisiin. Pääsee johtajaksi helpommin vaikka näytöt olisivat vähän niin ja näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51851
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍86800Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60493
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486